CFO CORPORATIU /VA - CHIEF FINANCIAL OFFICER
Descripción de la oferta de empleo
Per holding empresarial amb la central a la povincia de Girona, estem en cerca d'un /a CFO Corporatiu, per asumir el lideratge financer del grup d'empreses.
Funcions:
Gestionar les operacions de balanç (adquisicions, fusions, cessions).
Gestionar la tresoreria i el finançament, la relació amb tercers: Banquers, Auditors, etc.
Supervisar i validar el control de gestió del grup: planificació, pressupost i presentació d'informes.
Contribuir a la millora de l'establiment de sistemes dinformació de gestió.
Preparar estudis d'inversions industrials i financeres.
Supervisar l'equip de control intern i participar en l'aplicació de les noves normes i reglamentacions
S'encarrega de participar en la definició de l'estratègia de l'empresa (i de la seva declinació operativa), d'animar la comunicació financera i la relació amb els accionistes i de supervisar l'auditoria interna, col·laborar amb l'externa, els assumptes jurídics i fiscals, la gestió dels recursos humans i els serveis generals.
etc...
Oferim:
Paper molt protagonista en la organització, en dependència directa de la Direcció General.
Paquet retributiu negociable amb cada candidat
Absoluta estabilitat laboral
Detalles de la oferta
- Mystery Project
- 26/09/2024
- 24/12/2024
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......
Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......
University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......
• we take care of you as an employee and create the conditions for financial security throughout life... värmland region, sweden, seeks specialist doctors together with our patients, we strengthen public health and develop medical care so that it can contribute to a world-class quality of life for the......
Disponibilidad para viajar formación previa por parte de la empresa en tecnología avanzada... horario laboral flexible... facilidad para desarrollar contenidos y videos en redes sociales importante: predisposición para la investigación y metódico para la realización de estudios clínicos se valorará especialización......
¡este es tu lugar! ¿cuál va a ser tu misión? no te vamos a engañar, tu máxima responsabilidad será en un primer momento aprender y empaparte de nuestra forma de trabajo y nuestra cultura... rankia es una pyme valenciana con corazón startupero y con una clara misión: 'ayudar a nuestros más de 500......
Principales tareas diseño y revisión de sistemas de tuberías en plantas industriales (implantaciones de equipos mecánicos, ruteados, isométricos, layouts…) cálculos de flexibilidad (preferentemente con caesar) y definición de soportes especiales y estándards... conocimientos de la normativa asme b31......
Solid financial skills along with the ability to process large amounts of information... possess excellent communication skills (both verbally and written) and employ these skills to interact with a variety of stakeholders... determine appropriate solution offers, deals and discounts based on analysis......