Ver oferta completa

COMMERCIAL ADMINISTRATIVE

Albuixech - Valencia

Descripción de la oferta de empleo

Descripción de la empresa Valencia Trading Office S.
.
es una filial de METRO ubicada en Albuixech (Valencia) cuyo objetivo es proveer el mejor producto a nuestro cliente convirtiéndonos en su mejor aliado en el sourcing & selling internacional de Fruta y Verdura.
¿Quieres formar parte de un equipo líder internacional en expansión? ¿Te gustaría crecer y desarrollarte como Comercial en el sector Fruta y Verdura? ¿Eres una persona comprometida, emprendedora y positiva? Si la respuesta a todas estas preguntas es Sí, ¡Te estamos buscando! Descripción del empleo En Valencia Trading Office (VTO) buscamos a una persona para formar parte del equipo comercial asistiendo a Metro Países del Este, para realizar las siguientes tareas.
Apoyo administrativo a los expertos en aprovisionamiento durante las negociaciones de suministro y artículos.
Realizar el seguimiento correcto de la información administrativa en el departamento asignado, así como en otros departamentos de VTO y países Metro implicados.
Apoyo administrativo a los expertos en aprovisionamiento y ventas en el catálogo de proveedores y gestión de surtido.
Coordinar los requisitos de surtido, ejecutar pedidos de productos en VTO.
Apoyar el flujo diario de comunicaciones de negocio en los países Metro, como los procesos de pedidos, exportación y documentación.
Requisitos IMPRESCINDIBLES.
Formación Profesional en Administración, Comercio Internacional, Import/Export o similar.
Al menos 1 año de experiencia en posición similar.
Conocimientos en los procesos de exportación.
Fluidez en español e inglés (hablado y escrito) Fluidez en uso de paquete Office (Excel, Power Point...) VALORABLES.
Conocimientos en sector Fruta y Verdura.
Otros idiomas  altamente valorados Información adicional ¿Qué ofrecemos? Modelo híbrido (remoto-presencial) Retribución flexible Ayuda de estudios Un plan atractivo de formación orientado a tu desarrollo profesional y personal Flexibilidad para la conciliación con la vida personal Un entorno de trabajo internacional donde poder aprender y expandir tus conocimientos Ubicación del empleo Me interesa Me interesa Política de privacidad Sello
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/11/2024
Fecha de expiración
  • 16/02/2025
Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

Understanding and interpretation of commercial documents... create and maintain the external supplier database with the commercial and administrative information of each... handle claims to suppliers regarding delivery deadlines and administrative processes (customs declarations, documents, etc......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Agent commercial
Buar artesanos

Nous recherchons un agent commercial capable de nous trouver des clients en france dans de divers secteurs tels que le secteur bazar, decoration du jardin et interieure, ou encore de petites entreprises tels que des épiceries par exemple... persévérance et patience... résistance à la pression et au stress......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

CALL 12-2024-1 Technician of Competitive Calls
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

The institute has a multicultural environment with more than 130 members (scientific, technical, and administrative staff) from all over the world... advise on elegibility accordingly project justification and reporting, preparation of administrative documentation other administrative tasks of the project......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Use their initiative to drive innovation and identify potential opportunities and risks within the accounts, contributing to the commercial management strategy achievement... requisitos del puestoresponisibility work closely within the organisation to determine cost effective solutions and provide on-time......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

• projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial kpis • results analysis according kpi's definedrequisits• educational background in business administration or industrial engineering......

Sales Development (25h)
Recruit4work SL

Troubleshoot and resolve application issues stay up-to-date on market trends, competition, and industry developments develop and maintain documentation individual contributor leadership skills problem-solving and analytics skills team and time management the ambition to learn new things......

German speaking Customer Service Agents
RFC

Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......