Ver oferta completa
CONSERJE
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Descripción Pimec precisa incorporar un/a conserge per a les seves oficines de Barcelona.
¿Cuáles serán tus responsabilidades? Atenció al personal i a les visites que accedeixen a l’edifici, així com supervisió del manteniment general de les instal·lacions.
Control d’accessos a l’edifici i pàrquing, amb gestió de recepció de visites i distribució de tiquets de pàrquing.
Manteniment bàsic de les instal·lacions.
reciclatge de residus, tasques elèctriques senzilles, i reparacions.
Gestió d’estoc de consumibles (WC, material elèctric) i realització de comandes.
Gestió del correu entrant i sortint, missatgeria, i distribució de material d’oficina entre departaments.
Tasques externes.
tràmits bancaris, compres, entre altres.
Reserva i muntatge de sales (Auditori, sales per gremis i associacions).
Suport en campanyes i projectes específics (repartiment de lots de Nadal, etc.).
Col·laboració en el moviment de material i caixes entre les diferents plantes de l’edifici.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición? Domini del català i del castellà, tant parlat com escrit.
Nocions bàsiques d’ofimàtica.
Experiència mínima d’un any en una posició similar.
Disponibilitat d’incorporació immediata.
¿Qué beneficios te aportaremos? Incorporació immediata Horari.
Dilluns a dijous de 9 a 15 h i de 17 a 19 h.
Divendres de 9 a 14 h (38 hores setmanals).
Contracte de susbtitució malaltia.
¿Cuáles serán tus responsabilidades? Atenció al personal i a les visites que accedeixen a l’edifici, així com supervisió del manteniment general de les instal·lacions.
Control d’accessos a l’edifici i pàrquing, amb gestió de recepció de visites i distribució de tiquets de pàrquing.
Manteniment bàsic de les instal·lacions.
reciclatge de residus, tasques elèctriques senzilles, i reparacions.
Gestió d’estoc de consumibles (WC, material elèctric) i realització de comandes.
Gestió del correu entrant i sortint, missatgeria, i distribució de material d’oficina entre departaments.
Tasques externes.
tràmits bancaris, compres, entre altres.
Reserva i muntatge de sales (Auditori, sales per gremis i associacions).
Suport en campanyes i projectes específics (repartiment de lots de Nadal, etc.).
Col·laboració en el moviment de material i caixes entre les diferents plantes de l’edifici.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición? Domini del català i del castellà, tant parlat com escrit.
Nocions bàsiques d’ofimàtica.
Experiència mínima d’un any en una posició similar.
Disponibilitat d’incorporació immediata.
¿Qué beneficios te aportaremos? Incorporació immediata Horari.
Dilluns a dijous de 9 a 15 h i de 17 a 19 h.
Divendres de 9 a 14 h (38 hores setmanals).
Contracte de susbtitució malaltia.
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- PIMEC Jobs
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 31/10/2024
Fecha de expiración
- 29/01/2025
CONSERJE URBANOVA
CSICSIELCHE
Se necesita conserje con experiencia en jardinería, que resida en la zona y que disponga de vehiculo... interesados podeis enviar el curriculum a : *****@***** requisitos del puestoexperiencia en jardinería... disponibilidad inmediata......