Ver oferta completa

CONSULTOR/A DE FORMACIÓ I PROSPECCIÓ LABORAL LLEIDA

Lleida - Lleida

Descripción de la oferta de empleo

- Captació, informació i selecció d'alumnat.
- Participar en els processos d’informació, orientació, assessorament, formació, acompanyament i gestió de les persones usuàries del servei en que desenvolupa la seva activitat.
- Coordinació de les accions formatives presencials, virtuals o en modalitat de teleformació, sota la direcció de la persona responsable del servei.
- Elaboració, seguiment i avaluació de la planificació acadèmica: calendaris, material, aules i documentació del curs.
- Seguiment i atenció dels alumnes matriculats des de l'inici de curs i durant tot el desenvolupament del mateix.
- Coordinació pedagògica amb el professorat i la resta de l' equip tècnic.
- Seguiment i acompanyament de l'equip docent i formació del mateix.
- Impartició de classes i sessions informatives.
- Validació, introducció i manteniment de la informació en els sistemes i aplicatius corresponents (CRM, GIA, Conforcat, Qbid, Moodle o d’altres).
- Suport i assistència tècnica a la persona responsable del servei.
- Recollida d'informació, anàlisi i elaboració de documentació tècnica, presentacions, informes i memòries.
- Participació en les reunions d’equip per tal de garantir la qualitat del programa.
- Detectar demandes i necessitats de les empreses, adoptant un rol facilitador per canalitzar solucions i explorar vies de col·laboració conjuntes.
- Enviar informació actualitzada sobre nous programes, subvencions o altres continguts que puguin generar col·laboracions amb el teixit empresarial del territori.
- Mantenir la base de dades del teixit empresarial local actualitzada.
- Gestionar ofertes de treball, intermediant entre les necessitats de les empreses i les persones candidates.
- Organitzar accions que promoguin l'aproximació de les empreses i les persones en recerca de treball.
- Coordinar-se amb el servei de formació i orientació i donar suport a la seva tasca per facilitar la inserció laboral de les persones participants als programes de la fundació.
- Gestionar processos de pràctiques.
- Gestionar la informació i documentació de les actuacions de prospecció segons els procediments i eines informàtiques de la l’entitat. Competències / coneixements: Àmbits: Formació universitària en l’àmbit social (Pedagogia, Psicologia, Psicopedagogia o similar).

Experiència: Es valorarà experiència i/o formació especialitzada en gestió, planificació, avaluació de la formació i/o orientació professional i en gestió de recursos humans.

Competències:

Transversals:

- Habilitats comercials i orientació al client.
- Treball en equip, cooperació i empatia.
- Planificació i organització.
- Gestió de l’estrès, del temps i la frustració.
- Gestió de projectes.
- Gestió del talent.
- Pensament crític i estratègic.
- Lideratge.
- Resolució de problemes.
- Habilitats didàctiques.
- Habilitats comunicatives i parlar en públic.
- Autonomia i Proactivitat.
- Flexibilitat, adaptabilitat i innovació.
- Responsabilitat.

Lingüístiques:
Català i castellà (Nivell C1).

Digitals:
Coneixements avançats en paquet Office.

Observacions: Incorporació a un equip dinàmic, en creixement, amb molta empenta i apassionat per ajudar les persones a ser el que volen ser. Busquem un/a professional amb ganes d'aprendre i amb interès pel món de la formació.

Incorporació: Immediata. català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • FUNDACIÓ CP'AC
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 1700€ - 1700€
Fecha de publicación
  • 27/06/2024
Fecha de expiración
  • 25/09/2024
Encarregat/da recollida residus i neteja viària
Sac, s.a - ajuntament de castelldefels

De la sentiu num... 17 de castelldefels, de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 h... a, empresa municipal de l'ajuntament de castelldefels, precisa incorporar encarregat/da en dependència directa del cap de servei es responsabilitzarà principalment de coordinar a l'equip de recollida de residus i neteja......

Médico de salud laboral - H/M
SNCF

Nuestra remuneración consta de un salario fijo y de complementos adicionales individuales o colectivos, en función del rendimiento y de los resultados de la empresa... en el centro mismo de la estructura, el servicio médico de la sncf cuenta con 130 médicos de salud laboral y 400 enfermeras para cuidar......

Asesora Laboral en practicas
PONTER ABOGADOS

Redacción y gestión de contratos de trabajo, proceso completo de nóminas, gestión de it, variaciones de contrato... formada por más de 30 profesionales y varias divisiones de negocio... interpretación de diferentes convenios colectivos, asesoramiento a clientes y resolución de consultas......

Médico de salud laboral - Médico coordinador en Rouen
SNCF

Serás responsable del seguimiento de 1 800 empleados, o incluso 3 000 en el marco de la organización de entrevistas de salud laboral con las enfermeras... nuestra remuneración consta de un salario fijo y de complementos adicionales individuales o colectivos, en función del rendimiento y de los resultados......

Médico de salud laboral / Médico coordinador - H/M
SNCF

Nuestra remuneración consta de un salario fijo y de complementos adicionales individuales o colectivos, en función del rendimiento y de los resultados de la empresa... en el centro mismo de la estructura, el servicio médico de la sncf cuenta con 130 médicos de salud laboral y 400 enfermeras para cuidar......

Técnico laboral y administrativo contable(h/m)barcelona
Ananda gestión ett

· estabilidad laboral... jornada completa de l-j de 9h a 18h y v- de 9h a 15h... ofrecemos:· contrato inicial de 3 meses a través de ett de medía jornada, posterior incorporación indefinida a la empresa a jornada completa... necesitamos incorporar para una importante asesoría laboral en barcelona a un/a......

ADMINISTRATIVO DEPARTAMENTO LABORAL
Estudio Juridoco 4

Comunicación de partes de it, at... cálculo de liquidaciones en supuestos de extinción de contrato... presentación y resolución de incidencias de seguros sociales... confección de contratos de trabajo con el aplicativo de nómina, incluyendo la redacción de cláusulas adicionales si procede......

URGE Vigilantes zona Bages i Baix Llobregat
GCS

Formación a cargo de la empresa... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat......

Departamento Laboral Asesoria
Asesoria ortal

Estabilidad laboral... necesitamos un tecnico laboral con experiencia de al menos 1 año... requisitos imprescindibles que tenga conocimientos en confeccion de nominas, seguros sociales, altas y bajas tanto de trabajadores como de autonomos, que maneje sistema red, confeccion y redaccion de contratos......

GESTOR LABORAL
Federman

Seleccionamos una persona para responsabilizarse del control del área laboral: - control costes laborales - contración de personal - seguimiento presupuesto laboral... dependerá directamente de dirección rrhh requisitos del puestoexperiencia demostrable de más de 2 años en puesto similar formación en......