Ver oferta completa

COORDINACIÓ COMPTABLE RETAIL

Descripción de la oferta de empleo

Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.Quina és la nostra essència?Tenim un estil propi... quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.Què busquem? L’Àrea de Finances busca incorporar una persona en la posició de Coordinador de la nostra part de BLM/retail. Funcions principals:Elaboració i gestió del tancament mensual de BLM (estimació de provisions, càlcul del royalty, revisió i comptabilització dels ingressos anticipats, periodificació de les despeses, revisió dels informes de vendes, càlcul del cost de la venda, càlcul del moviment d’stock, càlcul de les factures pendents de rebre, revisió de la morositat, estimació del càlcul de l’impost de societats).Coordinació de l’equip de comptes per pagar i comptes per cobrar.Coordinació de l’equip de la gestoria externa que donen suport en la comptabilització de les factures de producte, preparació de les declaracions d’impostos, càlcul definitiu de l’IS, emissió de factures i comptabilització dels moviments bancaris i aplicació a factures.Revisió de les condicions de facturació i pagament dels contractes de BLM.Coordinació i revisió dels CCAA de BLMCoordinació de l’auditoria dels CCAA de BLM, així com dels informes de procediments acordats per als centres comercials.Revisió de la remesa de pagaments juntament amb l’equip de tresoreria.Coordinació, gestió i preparació de la informació a proporcionar en inspeccions fiscals o altres requeriments.Elaboració de les conciliacions de BLM amb la resta de societats del grup.Coordinació de la implementació del mòdul financer del nou ERP a BLMExperiència prèvia:Mínim cinc anys d’experiència en Administració i base sòlida en comptabilitat. Valorable experiència prèvia en sector retail.Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • FC Barcelona
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 21/09/2024
Fecha de expiración
  • 20/12/2024
MONTADOR/INSTALADOR EN PUNTO DE VENTA (Retail) EN VIZCAYA
FDM COMUNICACION

Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... ) u otras instalaciones similares (stands, eventos, etc- se valorará positivamente si el candidato está familiarizado con el trabajo en ruta- habilidades comunicativas......

MONTADOR/INSTALADOR EN PUNTO DE VENTA (Retail) EN CORDOBA
FDM COMUNICACION

Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... ) u otras instalaciones similares (stands, eventos, etc- se valorará positivamente si el candidato está familiarizado con el trabajo en ruta- habilidades comunicativas......

MONTADOR/INSTALADOR EN PUNTO DE VENTA (Retail) EN MADRID
FDM COMUNICACION

Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... ) u otras instalaciones similares (stands, eventos, etc- se valorará positivamente si el candidato está familiarizado con el trabajo en ruta- habilidades comunicativas......

MONTADOR/INSTALADOR EN PUNTO DE VENTA (Retail) EN MALAGA
FDM COMUNICACION

Fdm comunicación es una empresa especializada en retail & field marketing con más de 15 años de experiencia trabajando en este sector... ) u otras instalaciones similares (stands, eventos, etc- se valorará positivamente si el candidato está familiarizado con el trabajo en ruta- habilidades comunicativas......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori......

Gerente de tienda
Kiwi europa sl

Requisitos: experiencia mínima de 5 años en puestos similares en el sector retail o supermercados... estamos buscando un gerente de tienda con amplia experiencia en el sector retail para liderar nuestro nuevo supermercado mayorista... planificación y control de inventarios, así como la correcta aplicación......

Jefe/a de sección hipermercado mayorista
Kiwi europa sl

Requisitos del puesto ¿qué buscamos? experiencia previa en retail o supermercados, gestionando equipos y ventas... kiwi market, el hipermercado mayorista que pronto abrirá en alcorcón, busca incorporar a su equipo a un/a responsable de sección apasionado/a por el retail y la gestión de equipos......

Dependienta/e
Delta retail property services sl

Empresa 2 life: se dedica a la compra y reciclaje de metales preciosos como oro, plata y platino... el puesto de trabajo es para un stand en un centro comercial... estamos en stand de centros comerciales... el puesto es de dependienta/e... las funciones del puesto son: dar información a los clientes......

Técnico de cajeros automáticos - xátiva
Interdata grandes cuentas, sl

Desde interdata, empresa dedicada a la prestación de servicios tecnológicos orientados al sector financiero, retail y networking, buscamos técnicos titulados en formación profesional de las familias profesionales relacionadas con la informática... requisitos del puesto - disponibilidad de incorporación......

Técnico Mantenimiento Cajeros Automáticos
INTERDATA GRANDES CUENTAS, SL

Desde interdata, empresa dedicada a la prestación de servicios tecnológicos orientados al sector financiero, retail y networking, buscamos técnicos titulados en formación profesional de las familias profesionales relacionadas con la informática... requisitos del puesto- disponibilidad de incorporación......