COORDINACIÓ ÀREA ECONÒMICA
Descripción de la oferta de empleo
Actualment, en cerca d'un/a Coordinador/a per a l'àrea econòmica-administrativa del Servei de Mesures de suport a l’exercici de la capacitat jurídica, amb l'objectiu de vetllar per la correcta confecció, registre i control, en temps i forma, de la informació comptable de l'àmbit patrimonial de les persones usuàries del servei, col·laborant o responsabilitzant-se de l'elaboració dels estats de comptes, tant independents com a generals, segons les directrius de la direcció Econòmica financera corporativa.
En dependència de l'Adjunt de direcció, les seves funcions, són.
Vetllar i garantir, de manera coordinada amb les altres àrees del programa, l’òptima gestió dels interessos i obligacions econòmiques i financeres de les persones respecte de les quals la Fundació exerceix una mesura de suport a l’exercici de la capacitat jurídica en aquests àmbits.
Valorar els aspectes econòmic financers derivats de la protecció dels seus interessos i fer les propostes d’acció corresponents, garantint el seu compliment.
Redactar informes econòmics i financers.
Assessorar a l’equip de professionals de l'àrea social i coordinar-se amb l’àrea jurídica.
Informar a la direcció de les incidències més rellevants que puguin produir-se en el desenvolupament d’aquestes funcions.
Facilitar totes les dades i informes necessaris per al seguiment i valoració de la gestió dels casos encomanats.
Liderar i gestionar el personal de la seva àrea de totes les seus (requereix desplaçament).
Coordinar l’acció de l’àrea amb la del departament de comptabilitat de la Fundació.
Complir amb els requisits establerts pel sistema de gestió de qualitat i ambiental i definits en el manual de bones pràctiques de la Fundació.
Implementar novetats, canvis millores al software d’ERP que millorin la productivitat de l’equip i l’eficiència en la gestió de les dades i la informació.
Dissenyar models d’interpretació de les dades introduïdes al software d’ERP que permetin detectar incidències i establir indicadors sobre la qualitat de l’atenció a les persones ateses.
Establir mecanismes d’auditoria interna i fer-ne el seguiment.
Fer seguiment dels casos complexes i donar indicacions d’actuació a l’equip emmarcades en el model d’atenció de la fundació.
Representar a la Fundació en els aspectes econòmics del programa de mesures de suport.
Representar a l’equip de coordinacions a les comissions i grups de treball de la Fundació que ho requereixin.
La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual.
La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.
Perfil.
REQUISITS DEL LLOC.
Titulació.
Formació universitària en econòmiques, empresarials, estadística.
Estudis d'especialització en comptabilitat general i analítica, coneixements de Pla General Comptable i programari per a la comptabilitat.
Formació/coneixements del sector social Coneixements.
Coneixements del pla general comptable i de gestió financera.
Coneixements de gestió de bases de dades.
Coneixements avançats d’Excel.
Coneixements del sector social i de les mesures de suport en particular.
Coneixements de gestió de softwares d’ERP.
Experiència.
Experiència en l’àmbit social.
Experiència en gestió financera.
Experiència en auditories.
Experiència en gestió de software d’ERP.
Experiència en coordinació d’equips.
Competències generals.
Planificació i organització.
Treball en equip.
Empatia i maduresa emocional.
Flexibilitat i iniciativa.
Assertivitat.
Pensament analític.
Habilitats comunicatives i de relacions interpersonals.
Autonomia en el treball.
Actitud de servei i de compromís amb la Fundació.
Autoconeixement.
Maduresa personal.
Competències específiques.
Lideratge.
Habilitats didàctiques.
Orientació a resultats.
Visió i pensament estratègic.
Capacitat d’abstracció (per a resoldre problemes, proposar solucions).
Altres.
Carnet de conduir tipus B Disponibilitat per a desplaçar-se per les diferents seus de l'entitat.
Sant Boi, Barcelona i Lleida.
CONDICIONS LABORALS Lloc de treball.
Seu Sant Boi de Llobregat amb desplaçaments pel territori Jornada.
Completa 38,5h/setmana Tipus de contracte.
Indefinit Horari.
dilluns i dimecres de 8 a h, dimarts,dijous i divendres de 8 a h Rang salarial.
€/bruts anuals (12 pagues) Incorporació.
Immediata Competencias.
Analizar y resolver problemas, Capacidad de aprendizaje, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar” Nivel.
Mando intermedio Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Diplomado Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 13/01/2025
- 13/04/2025
Máster del profesorado... horario de tarde... persona responsable... enviar el cv a *****@*****... academia busca profesor/a de refuerzo de letras:inglés, lengua, lingua e historia para secundaria y bachillerato... contrato laboral según horas......
Contrato laboral según convenio... máster del profesorado... horario de tarde... persona responsable... enviar el cv *****@*****... academia busca profesor/a de ciencias: matemáticas, física y química y tecnología para secundaria y bachillerato......
Coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques......
Conciliación bancaria... para postularse a este puesto, utilice la siguiente url:https://ars2... participa en el cierre anual de la sociedad... elaboración de protocolos internos... se valorará candidatura... área contable- contabilización de movimientos bancarios y de caja... ciudad: barcelona funciones:desde......
En el área comercial: - seguimiento de cartera de clientes y leads para la concertación de visitas de venta y alquiler para el equipo - captación de inmuebles a través de las plataformas on line - seguimiento de clientes de la base de datos de la empresa para la creación de oportunidades requisitos del......
A través de eures curso previo de alemán gratuito antes de la llegada con tta posibilidad de ayuda económica para posteriores cursos de alemán en alemania, hasta 2... se ofrecen 8 plazas... los conductores seleccionados serán responsables de transportar pasajeros en rutas urbanas e interurbanas......
Buena actitud y orientación a la identificación de oportunidades de promoción y de trabajos con empresas... experiencia en entornos de colaboración internacional... realización de informes técnicos para las empresas cliente y para los órganos gestores de proyectos de financiación pública......
Disponer de titulaciones y certificados acreditativos... nos adaptamos a la situación del candidato... autónomo o contrato laboral-los honorarios serán a convenir con el candidato según experiencia, valía y situación contractual... las formaciones a impartir son puntuales y constantes en el tiempo......
Disponer de titulaciones y certificados acreditativos... nos adaptamos a la situación del candidato... autónomo o contrato laboral-los honorarios serán a convenir con el candidato según experiencia, valía y situación contractual... las formaciones a impartir son puntuales y constantes en el tiempo......
Funciones: higiene básica, comodidad y cuidado de la salud, según su grado de dependencia y las pautas del equipo técnico; brindar apoyo en la alimentación de las personas mayores, de acuerdo con las directrices del equipo técnico; brindar higiene y cuidado ordenado al medio ambiente y vestimenta a las......