COORDINADOR/A DE LA COMUNICACIÓ I DOCUMENTACIÓ PROJECTE INTERSECCIONS
Descripción de la oferta de empleo
- Creació de diferents continguts comunicatius: textuals, gràfics, fotogràfics i audiovisuals, juntament amb la resta d’equip d’OT.
- Coordinació dels processos de documentació i gestió de l’arxiu, fent-ne seguiment i donant suport a la producció d’aquesta documentació (relatoria i audiovisual).
- Implementació de l’estratègia digital del Programa: xarxes socials, butlletí, web i informació web, en coordinació amb la resta d’agents del programa i equip de l’OT.
- Participació en espais de coordinació de la comunicació municipals on acordar estratègies de ciutat, regular l’ús d’eines comunes corporatives i coordinar campanyes comunicatives pròpies.
- Recollida d’indicadors d’impacte digital i d’accions de comunicació.
- Redacció de la part del pla de gestió i memòria relacionada amb la seva competència.
- Implementació i desenvolupament d’un banc digital de recursos.
- Gestió de les factures relacionades amb el desenvolupament d’accions que coordina.
- Gestió de drets per la publicació d’imatges i la difusió d’informació sensible. Experiència 2 anys. Experiència contrastada de 2 anys.. Competències / coneixements: REQUISITS
- Titulació universitària en Comunicació, Humanitats o similar.
- Experiència prèvia en comunicació de projectes culturals, educatius i/o socials i que impliquin la coordinació amb diversos agents
- Experiència i formació en la gestió de XXSS, butlletins i en el manteniment i actualització web
- Habilitats de redacció, síntesi d’informació, disseny gràfic i muntatge audiovisual
- Coneixements acreditats de domini lingüístic en català (C2), castellà (C2) i anglès (mínim B2) i de competències digitals.
- Capacitat de treball en equip i lideratge amb actitud positiva, dinàmica, creativa i amb iniciativa.
- Alta capacitat resolutiva, d’autonomia i planificació per gestionar eficaçment els recursos.
- Bones habilitats interpersonals i d’anàlisi per proposar millores.
ES VALORARÀ
- Formació específica en comunicació de projectes culturals, educatius i/o socials de caràcter comunitari i/o comunicació estratègica i institucional.
- Experiència en la gestió de projectes i coneixements de gestió econòmica.
- Coneixements de la gestió de Bases de Dades, aplicació dels drets de protecció de dades personals i d’imatge
- Coneixement d’eines de planificació i treball col·laboratiu
- Coneixement de programari de gestió de xarxes socials i edició gràfica i audiovisual. català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- QSL Serveis Culturals SL
- Sin especificar
- 1149€ - 1149€
- 07/11/2024
- 05/02/2025
Formación a cargo de la empresa... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
En estos momentos precisamos incorporar personal de vigilancia habilitado con tip de vigilante de seguridad para el intercambiador de avenida america... grupo serveco vigilancia y servicios somos una empresa especializada en ofrecer servicios de vigilancia, control de accesos, coordinación de eventos......
Coordinar a equipo de dinamizadores/as de manera presencial, supervisando la correcta ejecución de sus funciones... imprescindible mínimo b2 de catalán... tener el título de director/a de actividades de educación en el tiempo libre infantil y juvenil... otros datos del puestoparcial de lunes a viernes......
Dinamisme i autonomia... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... amb títol de director/a d’activitats de lleure... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques......
Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... preparació, manteniment i gestió dels materials i espais del projecte... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat i estudiants en pràctiques... participar en el disseny de la programació, realització......
De dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... de dilluns a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......
Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......
Horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... se cerca una persona amb ganes de treballar i aprendre, amb do de gent, que li agradi conduir, i una mica manetes... residència a la comarca de girona......
Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... cerquem assessora comercial per la captació de clients... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... sou fix + comissions requisitos del puesto requisits: -experiència en vendes -actitud altament......