DIRECCIÓ ADMINISTRATIVA (MGMT )
Descripción de la oferta de empleo
MGMT ) L'ICIQ és una de les principals institucions líders mundials reconegudes internacionalment en el camp de la química compromesa amb la resolució dels grans reptes socials i econòmics mitjançant la realització d'investigacions d'alta qualitat en tres àrees principals.
Catàlisi Sostenible, Energies Renovables i Salut.
L'institut també té com a objectiu formar la futura generació de científics oferint programes educatius d'alta qualitat a estudiants de màster, doctorat i investigadors postdoctorals (tots els detalls sobre http://www.
ciq.
rg/).
Responsabilitats.
Exercir l’alta direcció de les activitats empresarials de la Fundació, sota la dependència orgànica directa del Director i del Patronat.
Lideratge de la comunitat ICIQ.
Gestió econòmica, comptable i pressupostària, junt amb la persona responsable del departament financer.
Organització administrativa de l’Institut.
Gestió dels recursos humans de la Fundació, i les relacions laborals Detecció de les necessitats derivades de l’activitat dels Grups de Recerca de l’Institut i de la resta d’àrees i unitats des del punt de vista econòmic i administratiu.
Establiment de relacions clau amb els grups d'interès (centres de recerca, empreses, centres tecnològics i universitats etc,), amb òrgans de govern i organitzacions col·laboradores (ajuntaments, organitzacions socials etc.).
Desenvolupar i consolidar xarxes i aliances estratègiques i maximitzar les col·laboracions entre ICIQ i institucions de recerca rellevants a nivell local, nacional i internacional.
Capitalitzar els punts forts institucionals dels socis dins de les xarxes iCERCA, BIST i SOMMA.
Treballar amb l’Equip de Gestió i l’Equip de Suport a la Recerca, per assegurar l’eficiència operacional i la gestió financera adequada de totes les activitats que es desenvolupin a l’institut.
Garantir els més alts estàndards d’integritat, transparència i compliment dels requisits legislatius i reguladors relatius a la Funció Pública que regula els centres de recerca a Catalunya i fer complir la Llei de La Ciència.
Continuïtat amb el compromís social del centre des de tres vessants.
com a actor que vol contribuir en la seva recerca per fer un món més sostenible i donar suport a les iniciatives de recerca i empresarials del territori, com a institució que forma al personal investigador que continuarà i liderarà aquesta investigació en el futur; i com a agent que vol educar i donar a conèixer la investigació de l’ICIQ entre la ciutadania, especialment entre la joventut i així construir una consciència social sobre la importància de la investigació química en l’àmbit de la sostenibilitat.
Servir de portaveu de l’ICIQ davant d’actors clau, inclosos els mitjans de comunicació i col·laboradors de la participació pública i privada.
Qualsevol altra funció que pugui aprovar el Director i el Patronat.
Requisits.
Titulació acadèmica de Doctor/a en química.
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana.
Nivell C.
Coneixement oral i escrit de la llengua anglesa nivell avançat.
Coneixement oral i escrit de la llengua castellana nivell avançat Ser nacional de qualsevol dels Estats membres de la Unió Europea o dels estats als que, en virtut de tractats Internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és d’aplicació la lliure circulació de treballadors.
Coneixement del sistema de recerca català, espanyol i europeu.
Experiència professional prèvia en el sistema català de recerca.
Tenir la capacitat pel desenvolupament de les funcions del lloc de treball.
o Experiència demostrable d’almenys 1 any en establir associacions estratègiques i en gestió de persones de l’àmbit de la recerca.
Es valorarà el coneixement del sistema iCERCA.
Experiència demostrable d’almenys 1 any liderant estratègies comunicatives i de divulgació científica al públic en general i a personal de recerca en particular.
Mínim 10 anys d’experiència en una institució de recerca.
Es valorarà positivament el coneixement del sistema iCERCA.
Disseny responsable d’iniciatives que hagin contribuït a la comprensió, implicació i millora de personal investigador.
Experiència demostrable en el suport de personal investigador en el seu desenvolupament educatiu i professional.
Qualitats i habilitats valorades.
Forta visió estratègica de l’àmbit de la recerca a Catalunya.
Capacitat per treballar i dirigir entorns complexos amb múltiples grups d'interès relacionat amb la gestió de projectes de recerca i equips de persones.
Capacitat de gestionar entorns complexos formats per equips multidisciplinaris.
Integritat laboral Capacitat de lideratge Oferim.
Contracte permanent de treball a jornada completa.
Retribució d'acord amb la qualificació/experiència de la persona.
Salari fraccionat en dotze mensualitats Incorporació.
Immediata Principis OTM-R en els processos de selecció L'ICIQ segueix els principis de contractació oberta, transparent i basada en el mèrit (OTM-R) i el Codi de conducta per a la contractació d'investigadors establerts per la Comissió Europea.
L'ICIQ segueix en el seu procés de selecció una política d'igualtat d'oportunitats de gènere i una política de no discriminació per raó d'edat, origen ètnic o social, religió o creences, orientació sexual, llengua i discapacitat.
L'ICIQ es compromet a promoure la conciliació de la vida laboral i familiar dels seus empleats i, com a tal, ofereix flexibilitat horària.
Procés de selecció El procés de selecció de l'ICIQ sol comportar les següents fases.
Preselecció.
El procés de preselecció es basarà en la qualificació i l'expertesa reflectides en el currículum dels candidats.
Aquesta fase es basa en mèrits.
Entrevista.
Els candidats preseleccionats seran entrevistats pel responsable de contractació del lloc i el Comitè de Selecció designat.
Carta d'oferta.
Un cop seleccionat el candidat seleccionat, la Unitat de Persones ampliarà una Oferta de Treball, especificant el dia d'inici, el salari i les condicions generals del lloc de treball.
Per a més informació, pots visitar la nostra pàgina de HR Excellence in Research (iciq.
rg) ENGLISH VERSION Administrative Director (Ref.
MGMT ) ICIQ is one of the world’s internationally recognized leading institutions in the field of chemistry committed to solving major social and economic challenges by conducting top quality research in three main areas.
Sustainable Catalysis, Renewable Energy and Health.
The institute also aims at training the future generation of scientists by offering high-quality educational programs to master, PhD students and postdoctoral researchers (full details on http://www.
ciq.
rg/).
Responsibilities.
To exercise the senior management of the Foundation's business activities, as well as the direct organic dependence of the Director and the Board of Trustees.
Leadership of the ICIQ community.
Economic, accounting and press management, together with the person responsible for the financial department.
Administrative organisation of the Institute.
Management of the Foundation's human resources and labour relations.
Detection of the needs derived from the activity of the Institute's Research Groups and the rest of the areas and units from the economic and administrative point of view.
Establishment of close relations with interest groups (research centres, companies, technological and university centres, etc.), with government bodies and collaborating organisations (associations, social organisations, etc.).
Develop and consolidate strategic networks and alliances and maximise collaborations between ICIQ and relevant local, national and international research institutions.
Capitalise on the institutional strengths of partners within the iCERCA, BIST and SOMMA networks.
Work with the Management Team and the Research Support Team to ensure operational efficiency and sound financial management of all activities within the institute.
To guarantee the highest standards of integrity, transparency and compliance with the legislative and regulatory requirements relating to the Public Function that regulates research centres in Catalonia and to enforce compliance with the Law of Science.
Continuity with the social commitment of the centre from three perspectives.
as an actor that wants to contribute in its research to make a more sustainable world and support research and business initiatives in the territory; as an institution that trains the research staff that will continue and lead this research in the future; and as an agent that wants to educate and make ICIQ's research known among the citizens, especially among young people, and thus build a greater awareness of the ICIQ's work.
To serve as a spokesperson for the ICIQ to key actors, including the media and collaborators in public and private participation.
Any other function that may be approved by the Director and the Board of Trustees.
Requirements Academic qualification of PhD in chemistry.
Oral and written knowledge of Catalan.
Level C.
Advanced oral and written knowledge of English.
Advanced oral and written knowledge of Spanish.
Be a national of any of the Member States of the European Union or of the states to which, by virtue of international treaties signed by the European Union and ratified by Spain, the free movement of workers is applicable.
Knowledge of the Catalan, Spanish and European research system.
Previous professional experience in the Catalan research system.
Ability to carry out the functions of the job.
Demonstrable experience of at least 1 year in establishing strategic partnerships and in managing people in the field of research.
Knowledge of the iCERCA system will be an asset.
Demonstrable experience of at least 1 year leading communication strategies and scientific dissemination to the general public and to research staff in particular.
At least 10 years of experience in a research institution.
Knowledge of the iCERCA system will be an asset.
Responsible design of initiatives that have contributed to the understanding, involvement and improvement of research staff.
Demonstrable experience in supporting research staff in their educational and professional development.
Valued qualities and skills.
Strong strategic vision of the research field in Catalonia.
Ability to work in and manage complex environments with multiple stakeholders related to the management of research projects and teams of people.
Ability to manage complex environments formed by multidisciplinary teams.
Integrity at work Leadership skills We offer.
A permanent full-time employment contract.
Remuneration according to individual’s qualification/experience.
Salary split in twelve monthly payments.
Incorporation.
Immediate.
OTM-R principles in the selection processes ICIQ follows the principles of Open, Transparent and Merit-based Recruitment (OTM-R) and the Code of Conduct for the Recruitment of Researchers as established by the European Commission.
ICIQ follows in its selection process a gender equality opportunity policy and a non-discrimination policy on the basis of age, ethnic or social origin, religion or belief, sexual orientation, language and disability.
ICIQ is committed to promoting a work-life balance for its employees and, as such, offers flexible working hours.
Selection Process ICIQ’s selection process usually entails the following phases.
Pre-selection.
The pre-selection process will be based on qualifications and expertise as reflected on the candidates’ CVs.
This phase is merit-based.
Interview.
Preselected candidates will be interviewed by the Hiring Manager of the position and the appointed Selection Committee.
Offer Letter.
Once the successful candidate is selected, the People Unit will extend a Job Offer, specifying the start day, salary and overall job conditions.
For further information, you can visit our HR Excellence in Research page at.
HR Excellence in Research (iciq.
rg)
Detalles de la oferta
- ICIQ
- Sin especificar
- 16/12/2024
- 16/03/2025
Academia rosu, en barcelona necesita profesor/a para preparar oposiciones de administrativa del estado... com tel: 697981557... ubicación: c/cristóbal de moura, 246, barcelona: besòs mar, bus: h14, b20, v31, v33, tram t5 y t6 www......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
Funcion es administrativas varias: archivo, facturacion, gestion de compras, relacion con proveedores, gestion y control de personal, control de sgasto, contros de vehiculos, gestion de archivos de prevncion de riegso laborales... etcrequisitos del puesto- indispensable 1 año de experiencia laboral en......
Conocimientos de tareas administrativas valorable conocimiento de ingles... trabajo presencial en campillos... empresa naútica dedicada a la fabricación de embarcaciones e hidropedales busca contable con experiencia demostrable en el puesto para su sede localizada en campillos - málagarequisitos del......
Se valorará experiencia en puesto similar... encargada de la recepción del centro de negocios en horario de tarde... se precisa persona resolutiva con capacidad de planificación y organización... recepción de visitas atención telefonica gestion del correo ordinario gestionar las salas de reuniones, organizar......
Control de accesos: apertura y control de acceso a las instalaciones, asegurando que solo personas autorizadas ingresen a la oficina... 000 € brutos anuales horario: 6 horas diarias, de 9:00 a 15:00 si estás interesado/a, por favor, envíanos tu cv y carta de presentación... otros datos del puestoofrecemos:......
Requisitos del puesto realizará las siguientes funciones: gestión administrativa comercial de la oficina... experiencia en ventas... organización de las acciones necesarias para la comercialización de inmuebles... actividad comercial con clientes... buen ambiente de trabajo... buen comunicador......
Las principales tareas a desempeñar como administrativa son: atención personalizada del cliente, atención de llamadas, etc... requisitos del puestolas principales tareas a desempeñar como comercial son: atención personalizada del cliente, visita del inmueble, atención de llamadas, etc......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... • projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial......
Fincas blanco, empresa consolidada con 30 años de epxeriencia en el sector inmobiliario y 10 oficinas propias en el baix llobregat, selecciona profesional con expereincia en el área administrativa y atención al cliente para dar apoyo al equipo comercial en una de nuestras oficina inmobiliarias......