Ver oferta completa

DIRECTOR/A ASSITENCIAL

Descripción de la oferta de empleo

EL CONSORCI CORPORACIÓ SANITÀRIA PARC TAULÍ, per l'Àmbit Assistencial, ofereix;   Missió.
Liderar el model assistencial d’una organització arrelada al territori amb una forta vocació pel terciarisme i amb la voluntat de ser un hospital públic referent a Catalunya i Espanya per la seva orientació al ciutadà, el model basat en el treball col·laboratiu i on els professionals puguin desenvolupar les seves competències en un marc organitzat orientat al respecte dels valors institucionals.
Requisits.
Professional amb Llicenciatura o Grau de Medicina i Cirurgia amb especialitat via MIR.
Experiència professional mínima com metge/gessa de 5 anys en un Hospital, i 5 anys en càrrecs de gestió hospitalària.
Nivell C1 Català/ demostrar les competències requerides per a desenvolupar el lloc de treball.
Funcions generals.
Planificació i gestió assistencial.
Establir i supervisar els objectius assistencials alineats amb l'estratègia de l'hospital.
Coordinar els recursos humans, materials i tecnològics necessaris per oferir una assistència òptima.
Garantir que l’activitat assistencial compleixi amb els nivells d’activitat compromesos en el contracte, garantint el compliment dels estàndards de qualitat, seguretat i eficiència.
Seguiment i control del pressupost de gestió, garantint l’eficàcia i sostenibilitat en l’ús dels recursos.
Promoure la millora continua dels processos per donar una assistència integral que busqui la excel·lència operacional.
Coordinació interdisciplinària.
Promoure el treball en equip entre els diferents serveis mèdics, d’infermeria, social, tècnics i altres professionals sanitaris.
Fomentar la integració de serveis assistencials per assegurar la continuïtat de l’atenció als pacients.
Qualitat i seguretat del pacient.
Desenvolupar i implementar protocols assistencials basats en l'evidència científica.
Supervisar l’aplicació de mesures per minimitzar riscos i garantir la seguretat dels pacients.
Avaluar els resultats assistencials i identificar àrees de millora Innovació i recerca.
Fomentar la implementació de noves tecnologies i procediments per millorar l’atenció assistencial.
Impulsar la investigació clínica i la participació dels professionals en projectes científics.
Formació i desenvolupament professional.
Facilitar la formació continuada dels professionals de la salut.
Col·laborar amb universitats i altres institucions per formar futurs professionals sanitaris.
Relació amb els pacients i la comunitat.
Impulsar la humanització de l'atenció sanitària, assegurant que els pacients i les seves famílies siguin escoltats i tinguts en compte.
Promoure la participació dels pacients en la presa de decisions assistencials.
Gestió de crisis i emergències.
Coordinar la resposta assistencial davant situacions d’emergència o crisis sanitàries.
Assegurar l'adaptació dels recursos i les estructures assistencials en situacions imprevistes.
Es valorarà.
Experiència en càrrec de direcció d’equips assistencials.
Formació complementaria en direcció i gestió sanitària cursat en Universitats i/o Escoles de negoci Competències clau.
Lideratge, capacitat decisòria, empatia, assumpció de reptes, compromís, visió holística, capacitat d'obtenir visió compartida, bon/a comunicador/a.
S’ofereix.
Incorporació immediata i amb vinculació estable * a l’equip de treball del servei d'Àmbit Assistencial  del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Procés de selecció.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.
auli.
at.
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents.
Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
Valoració de la carta de motivació.
Entrevista personal Prova psicotècnica Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació.
En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits   de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció.
Documentació.
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF.
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
3.- Carta de motivació.
4.- Acreditacions formatives.
5.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini.
Fins al 29 de novembre de   Requisits Per participar en aquest procés es imprescindible presentar la documentació en el termini i forma establerts.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 21/11/2024
Fecha de expiración
  • 19/02/2025
Directora de ventas
Grupo solisyon

Vocación total al mundo comercial y de ventas orientado al cliente final y entablar estrecha relación profesional con todos los colaboradores... ¿buscas nuevos retos profesionales para ser autónomo o empresario?¿quieres representar a una gran empresa en #huelva?¡conviértete en partner-agencia de manera......

Directora comercial
Grupo solisyon

Vocación total al mundo comercial y de ventas orientado al cliente final y entablar estrecha relación profesional con todos los colaboradores... en grupo solisyon buscamos que puedas dedicarte de lleno al funcionamiento diario de tu negocio... comienza un nuevo proyecto con el respaldo de una gran empresa......

Oftalmólogo/a
Central ocular

Pronto nos pondremos en contacto contigo para ampliar la información que nos has enviado y concertar una entrevista con nuestro director de desarrollo de negocio y nuestra directora de personas... si tienes interés por la cirugía podrás disponer de jornadas quirúrgicas en función de tu experiencia......

Segunda/o Recepción
Arima Hotel & Spa

Estatus y ámbito·puesto al que reporta: al jefe de recepción y a la directora del hotel... ·investigar discrepancias en reservas... ·realizar informes estadísticos y demás reportes solicitados por dirección... la relación suele ser diaria... ·supervisar que el servicio entregado sea cuando menos igual......