Ver oferta completa

DIRECTOR/A SISTEMES DE LA INFORMACIÓ

Descripción de la oferta de empleo

Organització del Tercer Sector, amb un fort lideratge i compromís social, que disposa d´ un ampli ventall de projectes de gestió de centres, serveis, programes i suports amb criteris d'excel·lència acreditada. Volem incorporar a la nostra Organització:DIRECTOR/A DE SISTEMES DE LA INFORMACIÓPer liderar i dirigir l’àrea TIC com un servei transversal de l’organització enfocat al client intern, definint la seva estratègia i assegurant la seva alineació amb els objectius globals, l’optimització de la infraestructura tecnològica i la implementació de solucions innovadores que millorin l’eficiència operativa i la competitivitat de l’organització.Responsabilitats clau:-Desenvolupament de l’estratègia de l´àrea de Tecnologia de la Informació i la Comunicació. -Lideratge i gestió de Projectes TIC.-Supervisió i gestió dels sistemes d´infraestructura tecnològica, assegurant la integració dels sistemes de TI amb les necessitats del negoci.-Desenvolupar i implementar polítiques i procediments de Seguretat de la Informació.-Dirigir, gestionar i desenvolupar l’equip de TIC, promocionant un ambient de treball col·laboratiu, positiu i d’alt rendiment.-Elaborar i gestionar el pressupost de l’àrea tecnològica. Controlar els costos i assegurar una gestió eficient dels recursos.-Negociar contractes i acords amb proveïdors de tecnologia i serveis.-Fomentar una cultura d´innovació dins l´organització. Identificar oportunitats d´innovació i millora continua en tecnologia de la informació que aportin valor a l’organització. Considerar i estudiar noves aplicacions i tecnologies d’IA.-Assegurar el compliment de normatiu i regulacions relacionades amb l´àrea TIC.Requeriments:-Formació universitària (Telecomunicacions, Enginyeria Informàtica i Sistemes).-Bon nivell d’Anglès i de Català.-Capacitat de planificació, organització i gestió.-Experiència entre 3 - 5 anys en la Direcció de Departaments TIC.-Coneixements avançats d’O365 (Sharepoint, Power Platform,...), Windows Servers, Azure AD i xarxes.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Grup empresarial
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/12/2024
Fecha de expiración
  • 25/03/2025
Directora de ventas
Grupo solisyon

En grupo solisyon buscamos que puedas dedicarte de lleno al funcionamiento diario de tu negocio... requisitos:excelentes dotes para la comunicación oral y escrita... es#emprendimiento#empresa#consultoria#rrhh#prl #formacion#protecciondedatos#transformaciondigital#ett#calidadyseguridadalimentaria#planificacionfinanciera#emprender#prevencionriesgoslaborales#gruposolisyon......

Directora comercial
Grupo solisyon

En grupo solisyon buscamos que puedas dedicarte de lleno al funcionamiento diario de tu negocio... es#emprendimiento#empresa#consultoria#rrhh#prl #formacion#protecciondedatos#transformaciondigital#ett#calidadyseguridadalimentaria#planificacionfinanciera#emprender#prevencionriesgoslaborales#gruposolisyon......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......

Oftalmólogo/a
Central ocular

Para ello, somos actores proactivos e innovadores en el desarrollo de la técnica, la ciencia oftalmológica, la formación y divulgación de la mejor práctica médica... nuestra misión es mejorar cada minuto de la vida de nuestros pacientes a través de su visión... consultas a partir de 2/3 módulos a la......

Segunda/o Recepción
Arima Hotel & Spa

·controlar el inventario de habitaciones de acuerdo a la ocupación... ·programar la llegada y salida de huéspedes... ·sugerir puntos de interés, sitios turísticos, rutas de turismo... ·alcance de la responsabilidad en la toma de decisiones: tiene poder para proponer mejoras en los procesos dentro de......