Ver oferta completa
ENCARREGAT/DA DE BOTIGA
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Objetivo En dependència del/de la Coordinador/a de Botigues el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents Funcions.
? Atenció i fidelització de clients duent a terme una atenció personalitzada.
? Gestió de botiga.
Imatge de la botiga, caixa i aparadors.
? Observar els indicadors de venda i establir plans d'acció per a la botiga.
? Treballar per a complir els objectius de vendes de la companyia.
? Organització, neteja i ordre del magatzem.
? Maneig de TPV.
? Completar i mantenir al dia els registres i fulls d’anotacions pertinents.
? Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves fortaleses i habilitats.
? Gestió d’estoc.
comandes, recepció i reposició de productes i control d’inventari.
? Complir els objectius de qualitat i les normes de PRL definides per l’empresa.
? Promoure la difusió dels valors de la Fundació.
Perfil.
Titulació.
Educació Secundària Obligatòria i/o Grau Mitjà d’Activitats Comercials.
Experiència mínima.
Experiència de 2 anys en gestió de punt de venda i gestió d’equips.
Formació complementària.
? Nivell Ofimàtica bàsica.
Competències.
? Habilitats comunicatives i socials.
? Pro activitat i Iniciativa.
? Lideratge.
? Habilitats Comercials i d’Orientació al Client.
? Flexibilitat.
Competencias.
Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Trabajo en equipo, Habilitats Comercials i d’Orientació al Client.
Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Educación Secundaria Obligatoria Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
? Atenció i fidelització de clients duent a terme una atenció personalitzada.
? Gestió de botiga.
Imatge de la botiga, caixa i aparadors.
? Observar els indicadors de venda i establir plans d'acció per a la botiga.
? Treballar per a complir els objectius de vendes de la companyia.
? Organització, neteja i ordre del magatzem.
? Maneig de TPV.
? Completar i mantenir al dia els registres i fulls d’anotacions pertinents.
? Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves fortaleses i habilitats.
? Gestió d’estoc.
comandes, recepció i reposició de productes i control d’inventari.
? Complir els objectius de qualitat i les normes de PRL definides per l’empresa.
? Promoure la difusió dels valors de la Fundació.
Perfil.
Titulació.
Educació Secundària Obligatòria i/o Grau Mitjà d’Activitats Comercials.
Experiència mínima.
Experiència de 2 anys en gestió de punt de venda i gestió d’equips.
Formació complementària.
? Nivell Ofimàtica bàsica.
Competències.
? Habilitats comunicatives i socials.
? Pro activitat i Iniciativa.
? Lideratge.
? Habilitats Comercials i d’Orientació al Client.
? Flexibilitat.
Competencias.
Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Trabajo en equipo, Habilitats Comercials i d’Orientació al Client.
Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Educación Secundaria Obligatoria Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 24/12/2024
Fecha de expiración
- 24/03/2025