Ver oferta completa

FACILITY COORDINATOR

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

T'agradaria treballar en una entitat líder en investigació sobre l'Alzheimer? Suma't i forma part d'aquest gran projecte! Estem buscant un/a administratiu/va amb nivell d'anglès FCE per formar part del departament d'infraestructures.
Funciones principals.
-Actualització i seguiment de les comandes, albarans i factures vinculades al pressupost anual dInfraestructures, incloent reunions periòdiques amb lequip de finances per a fer el seguiment.
-Seguiment i actualització de les estimacions del pressupost anual del departament amb el Facility Manager.
-Coordinar el flux de validació de les factures i distribució a diferents validadors -Confecció de les sol·licituds de comanda dels diferents proveïdors.
-Gestió i distribució del correu general dinfraestructures.
- Enregistrar i gestionar les incidències a les instal·lacions que es realitzen als serveis tècnics a través del seu sistema de ticketing (CAU).
-Suport a la realització dels comunicats del departament dinfraestructures i els inter-departamentals en coordinació amb Comunicació Interna.
- Suport en la redacció i documentació per presentacions i informes del departament.
-Control documental de les inversions i informes justificatius dels ajuts i subvencions obtinguts.
-Control i actualització dels inventaris.
Requisitos -Estudis universitaris o Formació Professional Administratiu de Grau Superior.
-Experiència de més de 3 anys en gestió administrativo/a i realitzant tasques similars.
-IMPRESCINDIBLE experiència com administratiu/va en funcions dobra i manteniment.
-Idiomes.
català, castellà, anglès nivel FCE.
¿Qué ofrecemos? -Contracte directe per empresa final.
Jornada de 38 hores setmanals.
-Salari segons valía.
-Horari.
de dilluns a dijous de 9h a 18h i els divendres de 9h a 15h.
Amb flexibilitat horària a lentrada entre 8h i 10h i sortida entre 17h i 19h.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 12/09/2024
Fecha de expiración
  • 11/12/2024
ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

ICU hospital londres - enfermera UK
Reach hr consulting

• acts as the lead coordinator of all disciplines for well-coordinated patient care... functions:• provide direct nursing care to patients requiring level 2 and 3 care in accordance with established ccl policies, procedures, and protocols... icu hospital london - nurse rhr is looking for nurses with......

Operario/a de mantenimiento eléctrico o climatización.
Serveo Servicios S.A

¿quieres formar parte del equipo de serveo? si quieres que cada día sea diferente, enfrentándote a nuevos desafíos y formando parte de un equipo que te permita desarrollar todas tus capacidades, ¡sigue leyendo! en serveo somos un referente en el desarrollo de soluciones integrales e innovadoras para......