Ver oferta completa

FRONT OFFICE WITH POLISH AND SPANISH

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

¿Eres una persona organizada, con habilidades para la atención al detalle y te gusta asegurar que todo funcione a la perfección en un entorno de oficina? Si buscas una oportunidad para desarrollarte tanto personal como profesionalmente en un rol clave de front office, ¡esta es tu oportunidad!
Nuestro cliente es una empresa con una sólida presencia internacional fundada en 1985 que ofrece servicios globales para empresas de transporte.
Tareas

Responder de manera profesional a consultas, quejas y solicitudes de los clientes a través de múltiples canales de comunicación, como teléfono y correo electrónico
Brindar información detallada sobre productos y servicios, y ayudar en la selección de productos adecuados para las necesidades de los clientes
Construir relaciones sólidas con los clientes
Organizar, archivar y mantener al día toda la documentación relevante
Participar activamente en las campañas de marketing organizadas por la empresa
Redactar y presentar informes detallados sobre las actividades realizadas, siguiendo los KPI’s establecidos por la empresa
Mantener una comunicación constante y fluida con el responsable del área

Requisitos

Experiencia previa de 2 a 3 años en un puesto similar
Habilidades comunicativas, tanto habladas como escritas, en Polaco y Español, Inglés será un plus.
Habilidades excepcionales de organización y atención al detalle
Capacidad para trabajar de manera independiente y en equipo
Fuerte orientación al cliente y la capacidad de adaptarte a cada cliente para brindarle una experiencia personalizada
Experiencia previa trabajando con Office 365 u otro software de gestión

Beneficios

Contrato indefinido desde el primer día
Atractivo paquete retributivo que consiste en salario fijo + salario variable según objetivos
Plan de desarrollo profesional y personal en una compañía líder en su sector
Plan de retribución flexible para ahorrar en ticket restaurante, transporte y guardería
Modelo híbrido de trabajo para conciliar la vida laboral y familiar
Flexibilidad horaria: de lunes a jueves (entrada de 7:30 to 9:30 a.m., y salida de 4:30 to 6:30 p.m.),y viernes horario intensivo (entrada de 8 a 9 a.m., y salida de 2 to 3 p.m.).
Celebración de eventos
Jornada intensiva en julio y agosto
Tarde libre el día de tu cumpleaños (¡con sorpresa incluida!)

Our recruitment process?

Paso 1: Entrevista con nuestro recruiter para conocerte mejor y guiarte sobre el proceso de selección
Paso 2: Entrevista con la responsable de RRHH de la empresa
Paso 3: Entrevista presencial con el responsable del área

Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Babel Profiles S.L
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 15/11/2024
Fecha de expiración
  • 13/02/2025
Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

Collaborate with housekeeping and maintenance teams to ensure rooms and common areas are always in excellent condition... key responsibilities: guest services: greet and welcome guests warmly, assisting them with check-in, check-out, and throughout their stay... handle cash management and process......

Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Brand collaboration: work closely with the marketing team to understand and align with brand values, campaign goals, and messaging... excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience... creative mindset with a keen eye for......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......

Secondary Teacher of Mathematics with ICT
The English School

Mark, test, assess and record in accordance with school and department policy... create an effective and stimulating learning environment... otros datos del puesto subject teacher repsonsibilities: assist in the planning, preparing and delivering of departmental schemes of work in accordance with the......

Java Developer with French/German
Sollers Consulting

About the skills and tools... • design it solutions and prepare documentation... • opportunities for growth with a training budget that you can use for courses and conferences... • eagerness to learn about new technologies and solutions... • a chance to be promoted twice a year and a clearly defined......

Front end developer
Innoit

Work with postgres, mongodb and influxdb... experience with e2e testing... continuous follow up and team buildings... experience with the framework , or js... proficiency in working with a range of apis(rest, websockets, etc... tech communities so you can share your knowledge with your colleagues......

Spanish Translator Required
Skyhorse Publishing

Please include a cover letter and resume with your application... the translator must be experienced in working with technical and complex texts, with the ability to maintain the original meaning and style while accurately conveying the content in spanish... native or near-native fluency in both english......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Be a fluent speaker in either english, french or spanish... business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Business Developer with Fluent Level of German
Talent search people

Building strong relationship with the clients... you have good commercial and communications skills... understanding clients needs and close the sale on our b2b offer... showing them the benefits of build a partnership with the company... do you want to work in an international and modern environment?......