Ver oferta completa
GERENT
Descripción de la oferta de empleo
Des de TANDEM SOCIAL, SCCL, col·laborem en el procés de selecció de Som Fundació que està cercant un/a GERENT.SOM FUNDACIÓSom - Fundació és una entitat sense ànim de lucre que vetlla i dona suport a la presa de decisions perquè les persones amb discapacitat, preferentment discapacitat intel·lectual, problemes de salut mental i/o deteriorament cognitiu, disposin dels ajuts i suports necessaris per poder desenvolupar el seu projecte personal al llarg de la seva vida. Som - Fundació cerca un gerent amb un gran compromís cap a la discapacitat, una coherència ètica i una obertura cultural que compleixi amb els criteris explicitats en aquest perfil.MISSIÓ POSICIÓDirigir, organitzar i coordinar el bon funcionament de l’entitat, garantint la solvència econòmica i els recursos necessaris per a desenvolupar la prestació del servei amb la màxima qualitat.RESPONSABILITATS / FUNCIONSDIRECCIÓ / GESTIÓ Coordinar l’equip directiu de l’entitat, el qual defineix les polítiques, les estratègies i els objectius de l’entitat i la seva execució, per tal de fer efectiva l’estratègia organitzacional definida pel Patronat de l’entitat. Assegurar que es duu a terme la planificació estratègica amb la participació activa tant del Patronat com de l’Equip tècnic, a curt, mig i llarg termini. Supervisar l’execució dels plans operatius de l’entitat per aconseguir els objectius establerts.Executar els plans d’inversions anuals i exercir les facultats de contractació en matèria d’obres, instal·lacions, serveis i subministraments. Definir i supervisar la gestió del personal, en matèria de contractació, retribució, formació i sanció. Dissenyar els mecanismes d’avaluació de l’activitat organitzacional per a obtenir els millors resultats. Dirigir i supervisar els programes i les activitats desenvolupades a l’entitat, la captació de fons públics i privats i la gestió i bon funcionament de totes les àrees. Difondre la missió i la visió de l’entitat, internament i externament. Impulsar els projectes de l’entitat, vetllant perquè s’acompleixin seguint les polítiques i la bona gestió organitzacional i garantint els recursos necessaris. Fixar i gestionar el desenvolupament de les polítiques i procediments de l’organització, establint criteris per a prendre decisions i resoldre conflictes. Contribuir a crear una cultura organitzacional que afavoreixi la millora de la gestió interna, fomentant l’aprenentatge i l’experiència. Vetllar per l’acompliment de les obligacions legals i administratives que requereix la prestació del servei, així com l’acompliment del codi ètic de l’entitat. Vetllar per una bona salut econòmica i financera de l’entitat. Elaborar i supervisar la gestió del pressupost, d’acord amb els plans d’actuació aprovats pel Patronat. Vetllar per l’acompliment del sistema de gestió de la qualitat en el conjunt de l’entitat, establint els indicadors, objectius i requisits. GOVERN / PATRONATAdministrar el patrimoni i els béns de la fundació, segons les facultats atorgades pel Patronat.Assistir a les reunions periòdiques amb el Patronat i reportar sobre el funcionament de l’entitat i, posteriorment, executar i fer complir les directrius establertes. Definir les accions transversals del pla estratègic de l’entitat, juntament amb el Patronat, amb una visió a mig i llarg termini. Assegurar la participació activa del Patronat en el pla de captació de fons. ALIANCES / TREBALL EN XARXA Impartir cursos, xerrades i seminaris per informar i formar sobre la reforma legislativa i el procediment de provisió de suports per a l’exercici de la capacitat jurídica i les mesures de suport. Donar a conèixer externament la missió i el treball que es desenvolupa a l’entitat. Representar oficialment a la fundació davant les Administracions Públiques i les institucions i entitats públiques i privades, tant nacionals com internacionals. Generar aliances i relacions amb altres entitats del sector, proveïdors i principals donants que contribueixin a impulsar la missió de l’organització. Mantenir les relacions institucionals i les polítiques necessàries per establir acords de cooperació.FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA-Titulació universitària, preferiblement en l’àmbit de la gestió pública i econòmica. -Formació especialitzada en gestió d’entitats, com màster o postgrau en gestió d’entitats socials, direcció i gestió d’organitzacions no lucratives, etc. -Es valorarà coneixements en les ciències polítiques, les relacions públiques i el màrqueting. -Experiència i coneixement del Tercer Sector, i del sector de la discapacitat intel·lectual, així com en la gestió d’entitats no lucratives. -Coneixements de programes de MS Office i Internet a nivell usuari avançat. -Idiomes: Català, castellà i anglès a nivell alt, tant escrit com parlat. Requisit indispensable.COMPETÈNCIES-Capacitat d’organització, visió estratègica, gestió de recursos i orientació a resultats. -Lideratge, capacitar per influir i desenvolupar als equips, amb caràcter assertiu i conciliador. -Habilitats de comunicació. -Capacitat per a desenvolupar amb èxit aliances. -Gestió i mediació de conflictes. -Alt compromís amb el projecte i l’entitat, amb orientació al servei i al client.RELACIONS INTERNESAmb totes les àrees i professionals de l’entitat.RELACIONS EXTERNESAdministració pública, Comissió Tuteles, Líber, Dincat, Plena Inclusión, EASPD, Inclusion Europe, altres entitats del sector, entitats bancàries, notaries, gestories, Jutjats, etc.RANG SALARIAL: 60.000 – 70.000€ BRUT / ANUAL
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Tandem Social
Localidad
- En toda España
Dirección
- Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
- 23/11/2024
Fecha de expiración
- 21/02/2025