GESTOR/A D'APARTAMENT TURÍSTIC
Descripción de la oferta de empleo
Comunicació amb els clients: Respondre ràpidament a preguntes, consultes i sol·licituds especials, tant abans com durant i després de l'estada. Això inclou gestionar el procés de check-in i check-out.
Atenció al client: Assegurar una experiència positiva per als hostes, solucionant possibles incidències (com problemes amb les instal·lacions) i recollint feedback després de l'estada.
Manteniment i neteja: Coordinar la neteja després de cada sortida i inspeccionar que els apartaments estiguin en bones condicions per al següent hoste. També, coordinar el manteniment amb proveïdors externs si cal.
Gestió d’inventari: Mantenir un inventari d'articles essencials (llençols, tovalloles, productes de neteja, etc.) i assegurar que sempre n'hi hagi prou per a l’ús diari.
Optimització de preus: Ajustar les tarifes per maximitzar la rendibilitat segons la demanda, la temporada i els esdeveniments locals, si s’escau.
Promoció i màrqueting: Crear i mantenir perfils atractius a les plataformes de reserves i promoure els apartaments a través de xarxes socials o altres mitjans.
Administració de factures i pagaments: Gestionar el cobrament de les reserves, les devolucions o compensacions si cal, i mantenir els registres financers organitzats.
Compliment de la normativa: Asegurar que cada apartament compleix les regulacions locals (permisos, taxes turístiques, normes de seguretat) i estar al dia amb els canvis legals que puguin afectar el negoci.
Reportar a la direcció: Presentar informes periòdics sobre l’ocupació, ingressos, incidències i suggeriments per millorar el servei. Experiència 1 anys. Es demana:
Experiència en gestió de propietats o apartaments turístics: Haver treballat prèviament en la gestió d'allotjaments turístics o hoteleria és molt valuós. Això inclou coneixement en la gestió de reserves, atenció al client i familiaritat amb plataformes de reserves com Airbnb, Booking, etc.
Atenció al client i comunicació: Una trajectòria en atenció al client és essencial, ja que aquesta persona haurà de gestionar les comunicacions amb els hostes, atendre les seves necessitats i resoldre incidents amb professionalitat i amabilitat.
Coordinació de neteja i manteniment: Experiència en gestió o coordinació de serveis de neteja i manteniment és recomanable, especialment per assegurar que els apartaments es mantinguin en bones condicions i estiguin sempre preparats per rebre nous hostes.. Competències / coneixements: Imprescindible tenir experiència demostrada anglès (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- RESILIA SL
- Sin especificar
- 1250€ - 1250€
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Importante clínica de adelgazamiento, cirugía y medicina estética con más de 30 años de experiencia ofrece 1 puesto de comercial / gestora de contactos en nuestro centro en madrid capital (zona avda... la gestión consiste en cualificar los contactos recibidos, contactar con ellos, darles una información......
Somos una gestora de promociones inmobiliarias... planificará y coordinará las gestiones de final de obra y las entregas de las promociones... implantación de los puntos de venta (contratación de empresas suministradoras, licencia, alarma, etc)... realización de las gestiones vinculadas a una promoción......
Acerca de room housing: room housing es una gestora patrimonial con sede en barcelona dedicada a crear la mejor experiencia de vivienda de medio plazo en pisos compartidos para estudiantes y jóvenes profesionales... cumplimiento de los protocolos de calidad establecidos... otros datos del puestocondiciones......
Organizada, ordenada, dinámica y buena gestora del tiempo... com/?response_id=7adced35dcb2b41cb4b7455087810a95requisitos del puestorequisitos:- experiencia como contable de 1-2 años... salario bruto anual: rango entre 22-25k según valía... mantener y conciliar las cuentas del libro mayor......