GESTOR/A DE PROPIETATS
Descripción de la oferta de empleo
T'agradaria formar part d'un equip dedicat a la gestió immobiliària en una empresa de prestigi? Tens coneixements del mercat immobiliari andorrà i vols ajudar a la gestió de propietats? Aquesta pot ser una gran oportunitat per a tu!
Molines Patrimonis, un Family Office ubicat a Andorra la Vella, cerca un/a Gestor/a de Propietats per donar suport a l’àrea de gestió de clients, reportant directament al responsable d’aquest departament. Busquem un professional amb experiència en la gestió de propietats, amb un coneixement profund del mercat immobiliari andorrà i la legislació vigent en matèria d’arrendaments.
El teu dia a dia, estem segurs que serà molt dinàmic i canviant, però les teves responsabilitats inclouran:
Gestió i control de propietats nacionals: Supervisar el manteniment, serveis i reparacions de les propietats, assegurant-ne el bon estat i coordinant els serveis necessaris.
Assistència a reunions de comunitats de propietaris: Representar Molines Patrimonis en les reunions i assegurar els millors acords en benefici de la propietat.
Gestió de sinistres: Seguiment i resolució de sinistres, garantint una gestió ràpida i eficaç.
Relacions amb inquilins i proveïdors: Mantenir una comunicació fluida amb els inquilins, essent el punt de referència per a queixes, peticions, reparacions i manteniments. També, mantenir relacions de col·laboració efectiva amb proveïdors i agents immobiliaris.
Gestió documental i administrativa: Control d’altes, baixes i modificacions contractuals, assegurant que tota la documentació estigui actualitzada.
Gestió financera: Supervisar la liquidació de despeses, preparació de la facturació dels immobles i suport en l’elaboració de pressupostos anuals.
Assistència a la direcció: Donar suport en la negociació, redacció i tancament de contractes i acords, així com proporcionar informes regulars sobre l’estat de les gestions i projectes. En el cas de les propietats internacionals, ajudaràs a la direcció de l'area en algunes gestions.
Detalles de la oferta
- Lidera
- 09/12/2024
- 09/03/2025
Importante clínica de adelgazamiento, cirugía y medicina estética con más de 30 años de experiencia ofrece 1 puesto de comercial / gestora de contactos en nuestro centro en madrid capital (zona avda... además de los anteriores la persona ideal deberá cumplir los siguientes requisitos: - habilidad para......
Somos una gestora de promociones inmobiliarias... apostamos por la profesionalidad y la transparencia... realización de las gestiones vinculadas a una promoción con apoyo de las distintas direcciones... tramitación de calificaciones de vivienda - asistencia a asambleas de cooperativas y trato directo......
Acerca de room housing: room housing es una gestora patrimonial con sede en barcelona dedicada a crear la mejor experiencia de vivienda de medio plazo en pisos compartidos para estudiantes y jóvenes profesionales... queremos brindar la oportunidad a profesionales comprometidos con la limpieza y el mantenimiento......
Organizada, ordenada, dinámica y buena gestora del tiempo... nivel alto de catalán... realizar conciliaciones de cuentas bancarias y de tarjetas de crédito... se ofrece:- puesto estable... horario de 9 a 14hrs... viernes de 8 a 15hrs... capacidad para atención telefónica, así como correcta redacción......