Ver oferta completa

GRADUAT/ADA EN ADE

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

S’ofereix la possibilitat de formar part d’un equip consolidat i en creixement en un projecte social de més de 14 anys de duració.
S’encarregarà de donar recolzament a l’equip del projecte Emppersona en temes tècnics i administratius, posant especial focus en accions de reporting, automatització i digitalització de processos.
La seva funció principal serà la de portar el back office de l’equip d’Emppersona, i participar també, en funció de la seva experiència, en tasques de recolzament a l’equip en accions d’atenció amb beneficiaris tant de la part d’auto ocupació com de reflotament o concurs d’empreses realitzant les següents tasques:
• Administració de les bústies i canals d’entrada principals dels beneficiaris del programa.
• Responsable del reporting i control de l’activitat de l’Emppersona i incorpora.
• Suport en la realització d’informes i memòries de projectes de la Fundació.
• Recerca i organització de la informació, elaboració de documents. Recollir informació sobre recursos (subvencions, ajuts, finançament...).
• Seguiment del llançament i anàlisis d’enquestes de l’activitat de la Fundació.
• Suport a l’equip tècnic d’incorpora en les tasques d’organització de jornades o amb els diferents stakeholders.
• Atenció a beneficiaris dels programes Incorpora i Emppersona
• Acollida i pre-diagnosi:
- Atenció personalitzada als usuaris (entrevista per identificar les expectatives, la demanda i la trajectòria professional dels usuaris, conèixer les expectatives, donar informació del servei i de la metodologia de treball, etc.)
- Suport en la definició del pla general d’acció personal en base a objectius i assignació de mentor/a de la xarxa de voluntariat.
- Gestionar les accions de recolzament amb els diferents recursos de la xarxa o experts i fer el seguiment amb persona mentora i beneficiària.
- Gestionar la comunicació i facilitar l’accés als diferents recursos formatius i de mentoria als beneficiaris del programa.

• Accions de suport a la gestió de la Xarxa de Voluntariat: Seguiment i supervisió de la col·laboració del voluntariat en els casos assignats. Gestió operativa de la intranet de voluntariat. Comunicació, notificacions i gestió administrativa de l’alta, baixes, enquestes de satisfacció de la xarxa de voluntariat.

• Accions de suport a tasques formatives: Gestió de materials en coordinació amb els docents. Reserva de sales o enllaç per cursos online. Gestió registre participants i notificació del curs.


• Suport en la comunicació i difusió de l'equip de la Fundació. Això inclou gestionar la difusió de la guia microcat a Catalunya en col·laboració amb delegacions de PIMEC, i la difusió d'eines i acords sobre salut mental a empresaris a Barcelona. Preparació de notícies i articles per a mitjans interns i externs, així com de material relacionat. Suport en l'organització i assistència a esdeveniments com jornades.
Experiència 2 anys.
• Formació complementària en gestió de projectes, creixement personal, tecnologies de la informació, etc.
• Idiomes: Català i Castellà bilingües.
• Coneixements avançats del paquet office i altres eines informàtiques de gestió. Habilitats per l’automatització de processos.
• Capacitat d’anàlisi d'estats financers, comptabilitat de costos, avaluació de plans de negoci i gestió eficient de bases de dades per a la elaboració d'informes detallats.
• Experiència: Preferiblement 1 o 2 anys d'experiència professional en gestió de projectes similars, acompanyament a persones, gestió de documentació, informació, assessorament i orientació.. Competències / coneixements: • És requereix una persona amb bones habilitats de comunicació escrita i oral, organitzada, responsable, amb capacitat d’innovació i escolta activa. Es valorarà positivament l’orientació a objectius i la motivació pel desenvolupament continu. Imprescindible saber treballar en equip, tenir bones habilitats de relació interpersonal i de resolució de conflictes.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • PIMEC micro, petita i mitjana empresa de catalunya
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 12/09/2024
Fecha de expiración
  • 11/12/2024
auxiliar administrativo departamento importación/exportación
BUAR ARTESANOS, SL

Persona diplomada en ade, ingenieria o auxiliar administrativo grado superior fp con conocimientos nivel b2 mínimo de inglés hablado y escrito... requisitos del puestodiplomada en ade, ingenieria o auxiliar administrativo grado superior fp con conocimientos nivel b2 mínimo de inglés hablado y escrito......

Comercial productos de marketing
Rankia s.l

Tener experiencia en ventas en general y en productos de marketing en concreto... nivel b2 alto o c1 en inglés... formación superior en económicas, ade, derecho, etc... ¿qué te espera en rankia? - salario entre 18... nos adaptamos, trabajamos en un sector en continuo cambio en el que nos sentimos cómodos......

Controller Financiero (contrato temporal por sustitución)
Talent search people

Tienes la licenciatura en ade/empresariales, economía o afín... el perfil que estamos buscando es el de un/a profesional con estudios en ade, empresariales, economía o afín, con experiencia previa de al menos dos años en posición de controller financiero y manejo avanzado de excel......

Asesora Laboral en practicas
PONTER ABOGADOS

Escripción escripción ponter es una consultora líder en españa en servicios de asesoramiento empresarial... ¿qué requisitos debes reunir? estudio de ultimo curso de grado en relaciones laborales a con master en asesoría laboral... por ello, necesitamos incorporar a un/a asesor laboral /tecnico de nominas......

Administrativa/o gestión contable-fiscal
G2 abogados y consultores sl

Residir en madrid capital... firma de abogados, ofrece contrato de formación (menores de 30 años) para administrativos/as no titulados (fp, grado medio o superior) o estudiantes de ade o similar con el fin de que posteriormente se incorporen al despacho... competencias a desarrollar: -contabilidad......

Consultor funcional pm – bi
Altin solutions, s.l.

Interés en trabajar en un entorno de sistemas de información... constancia en la resolución de problemas complejos, buen trato personal y con habilidad para el trabajo en equipo... retribución negociable en función de las capacidades del candidato... formación en tecnologías punteras para la toma de......

Departamento comercial-ventas b2b. prácticas
Indicom brands

Entorno start up en crecimiento... estamos buscando un comercial en prácticas para apoyar en el departamento comercial de nuestra compañía, indicom brandssomos una empresa española en fase de crecimiento localizados en el barrio de salamanca en pleno centro de madridcontamos con 3 marcas de óptica, complementos......

Controller Financiero
Casado&lopez consulting

Requisitos del puestorequisitos: preferentemente licenciado en ciencias económicas o ade con especialización en el área de contabilidad, finanzas, auditoría y control de gestión... dispones de dominio en inglés, se valorarán otros idiomas... valorable disponer de conocimientos en empresas de auditorias......

Investigador Tecnólogo
IVEAEMPA (Identidades,valores y estrategias alternativas para empresas marítimo pesquera)

Realización de una investigación exploratoria y descriptiva sobre la economía verde aplicada al campo de la cultura empresarial sostenible en el sector azul... requisitos del puestoperfil investigadores/as, tecnólogos/as, personal técnico y otros perfiles profesionales en i+d+i _ menores de 30 años ......

Consultor empresarial
Veintiuno SL

Empresa dedicada a establecer e implementar la estrategia de la empresa en el ambito financiero que te ayude a gestionar y asesorar en cuanto a tu situacion financiera... requisitos del puestoel o la candidata debera de contar con al menos 2 años de experiencia compliendo algunas de las caracteristicas......