Ver oferta completa

HEAD OF WHOLESALE AND TRANSFORMATION_LUXURY (INTERIM)

Descripción de la oferta de empleo

Desde LHH Executive seleccionamos para una de las principales firmas de lujo a nivel global, su Interim Head of Wholesale and Transformation que, reportando al Director de Rendimiento y Transformación, del Negocio Mayorista, tendrá la misión de liderar las iniciativas de rendimiento, conectando Wholesale, con los negocios de Econcession y sus operaciones.Responsabilidades:Apoyar al Director de Wholesale y al equipo financiero en la definición del plan estratégico, objetivos anuales y presupuestos.Desarrollar sistemas de seguimiento e informes basados en datos para múltiples departamentos (Comercial, Merchandising, Operaciones).Coordinar iniciativas y procesos en todas las áreas de ventas al por mayor y EConcession.Colaborar en la creación de presupuestos, informes financieros y análisis ad hoc.Monitorear los objetivos de facturación y gestionar riesgos financieros y operativos en conjunto con el equipo financiero.Supervisar y mejorar las bases de datos y los informes de ventas, proporcionando análisis clave para impulsar decisiones estratégicas.Definir e implementar la hoja de ruta de los proyectos anuales de Wholesale, coordinando áreas implicadas y asegurando el cumplimiento de plazos.Actuar como enlace entre TI y los equipos de negocio para facilitar la implementación de sistemas y herramientas.Gestionar flujos de trabajo, procesos de conciliación financiera y brindar apoyo operativo.Preparar y supervisar las herramientas y procesos durante las sesiones de compra, garantizando la correcta ejecución y seguimiento de pedidos.Supervisar a un equipo junior, garantizando una distribución adecuada de tareas y prioridades.Requisitos:Licenciatura en ADE, Marketing, Ventas o estudios afines. Muy Valorable MBA.Mínimo 8 años de experiencia en posiciones similares, con solido conocimiento de KPI de negocio y gestión financiera.Experiencia demostrada en gestión de proyectos complejos, así como experiencia previa en consultoría.Dominio de Microsoft Office (Excel, PowerPoint) y valorable experiencia en Power BI, Google Analytics, Salesforce u otros CRM.Preferible experiencia en Retail o Lujo, con entendimiento de los procesos de ventas mayoristas.Imprescindible nivel alto de inglés (mínimo C1).Posibilidades de incorporación inmediata para asumir una posición INTERIM a partir de Noviembre.Soft Skills:Visión y planificación estratégica.Orientación al detalle y a resultados.Capacidad analítica.Impacto e influencia.Razonamiento numérico.Proactividad.Liderazgo y trabajo en equipo.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • LHH
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 09/10/2024
Fecha de expiración
  • 07/01/2025
Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Position: head of sales department key responsibilities: lead and manage the sales team, ensuring they meet and exceed sales targets develop and implement sales strategies to drive business growth collaborate with marketing and other departments to create effective sales campaigns train and mentor sales......

CALL 12-2024-1 Technician of Competitive Calls
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Proactive, flexible, and problem-solving attitude... soft skills: excellent interpersonal and communication skills have organizational, planning, and analytical skills, with high level of accuracy and attention to detail... this is a recognition of the institute’s commitment to developing an hr strategy......

Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Strong understanding of each platform's best practices, trends, and analytics tools... analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... self-starter with the ability to work independently......

Secondary Teacher of Mathematics with ICT
The English School

C2/mother tongue level of english... undertake all other reasonable duties, including break and lunchtime supervision, as requested by the head of secondary or head teacher... mark, test, assess and record in accordance with school and department policy... create an effective and stimulating learning......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... achieve sqo (sales qualified opportunity) quota quarterly, and hit a target level of activity daily and weekly manage a portfolio of assigned accounts to identify......

Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

Handle cash management and process payments accurately... administrative tasks: maintain accurate records of guests, including contact information, preferences, and stay history... this role plays a key part in the check-in and check-out process, managing reservations, and providing relevant information......

Business Developer with Fluent Level of German
Talent search people

You have good commercial and communications skills... requisitos del puestoyou are the ideal candidate if:- you are fluent in german and have an advanced level of english... do you want to work in an international and modern environment? if you have experience in sales and want to be part of a b2b finding......

Primary and secondary teachers
The english school

Otros datos del puesto of particular interest as the school grows into year 13 are teachers of humanities and science... please attach your cv and covering letter or contact us directly at: *****@*****> requisitos del puesto qualified primary and secondary uk teachers, experience of the british education......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Our client is one of the biggest b2b it and telecommunication hardware resellers in europe, with more than 20 years of experience... responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Requisitos del puestoatleast 1 year of practical experience... administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community......