Ver oferta completa

INFORMADOR/A – ESPAIS NATURALS DEL DELTA DE LLOBREGAT

Manlleu - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Uneix-te al nostre equip d’educació i ajuda’ns a assolir un repte important:       Divulgar i transmetre coneixements i experiència a les persones visitants dels Espais Naturals del Delta de Llobregat, per tal de fer de la seva visita la millor experiència, a més de conscienciar i tenir cura de l’entorn.  Què faràs en el teu dia a dia?    o  Garantir la bona acollida i una informació activa als visitants de l’espai natural, fent èmfasi en la importància dels valors naturals i culturals de l’espai i les restriccions associades a l’espai per a una bona conservació.
o  Informar sobre les bones pràctiques recomanades per la persona responsable de l’espai natural per tal de garantir una visita responsable amb el mínim impacte possible.
I als usuaris que no estiguin fent un ús correcte de l’espai, informar-los sobre com caldria actuar i, en el cas que el comportament persisteixi i quan el protocol ho determini, informar a la persona coordinadora del servei descrita a l’apartat 3.
d’aquest plec.
o  Comunicar a la persona coordinadora dels serveis, en el mínim temps possible, les incidències que puguin sorgir en el desenvolupament del servei, perquè aquest pugui avaluar la necessitat d’intervenció per part dels cossos de seguretat, informar al responsable de l’espai natural, i procedir a contactar-hi si és el cas.
o  Quan el protocol ho estableixi, contactar amb cossos d’emergències a través del 112 i notificar la situació al responsable de l’espai natural i a la persona coordinadora dels serveis.
o  Actualitzar diàriament la informació, tenint en compte tant les alertes oficials de Protecció Civil (NEUCAT, INFOCAT, etc.), com els avisos del Pla Alfa i la informació periòdica sobre incidències i esdeveniments que li faciliti la persona responsable de l’espai natural (estat de les pistes forestals, avisos de batudes, activitats organitzades...).
o  Lliurar als visitants, segons necessitats, el material informatiu de què es disposi.
o  Realitzar tasques de cobrament del preu públic de material informatiu o el cobrament del cost d’un servei vinculat a la gestió de l’ús públic.
Aquest servei de cobrament només es realitzarà en aquells espais naturals que disposin de datàfons i sempre a través d’aquest mitjà de cobrament.
o  Recollir les dades dels visitants, bé directament a través de l’aplicatiu que estableixi el responsable de l’espai natural (a través d’un suport electrònic tipus tauleta tàctil o ordinador amb connexió a internet) o, si no hi ha cobertura, a través del sistema que determini el responsable de l’espai.
o  Incorporar les dades a l’aplicatiu establert.
L’espai natural facilitarà les claus d’accés i els manuals per accedir a aquest aplicatiu en el moment de l’adjudicació del contracte.
o   Realitzar enquestes adreçades als visitants del parc natural.
Les preguntes de l’enquesta i les dates de realització s’acordaran prèviament amb el responsable de cada espai natural.
o  Recollir els suggeriments i les reclamacions dels usuaris per tal d’adreçar-los a la persona coordinadora del servei descrita a l’apartat 3.
d’aquest plec.
o  Comunicar les incidències que es detectin en els equipaments informatius (cartelleres, senyalitzacions...) i de regulació de l’ús públic que hi hagi a l’espai a la persona coordinadora del servei, descrita a l’apartat 3.
d’aquest plec.
Si escau, documentar-ho amb fotografies.
Característiques de la vacant   o  T'incorporaràs a l'equip al setembre de .
o  El teu contracte serà fix-discontinuo.
o  Treballaràs a jornada parcial.
o  El teu horari serà de dimarts a diumenges de 10h a 14h.
o  El lloc de treball que desenvoluparàs serà presencial als Espais Naturals del Delta de Llobregat.
Què busquem en tu?   La teva formació ideal és.
 Grau, llicenciatura o diplomatura de la branca científica-tecnològica.
(Ciències Ambientals, Biologia, Geografia, Química, Educació Ambiental) o altra formació relacionada amb el medi natural.     o  Domini del Català, Castellà i valorable altres idiomes com l’ anglès o el francès.
  o  Experiència en tasques d’atenció al visitant/ciutadania.
  o  Imprescindible disposar de  carnet de conduir (B1) i vehicle propi.   o   Residir a municipis propers als Espais Naturals del Delta de Llobregat.
  Les teves competències i habilitats     Ens agradaria que poguessis aportar a l’equip.
      o  Interès i orientació cap a la sostenibilitat i el medi ambient.
  o   Identificació i compromís amb els objectius de la campanya i el seu assoliment.
  o   Iniciativa i capacitat per promoure i activar la participació ciutadana.
  o  Actitud proactiva i dinàmica.
  o  Intel·ligència emocional i comunicació assertiva.
  o   Treball en equip i cooperació.
  o  Flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
  o  Capacitat d’atendre perfils de públic diferents.  Què vol dir treballar a Anthesis?      Et presentem els beneficis i avantatges de formar part del nostre gran equip!       o  Formaràs part  d’un consultora pionera en sostenibilitat i medi ambient guardonada amb el segell B Corp, una mostra del nostre compromís per impulsar un impacte ambiental, cultural i social positius.
  o  T’uniràs a un equip on seràs el motor del canvi i la nostra gran aposta per aconseguir un món millor.
Uneix-te a un equip immillorable, ple de talent, compromís i passió que representa els nostres valors i que t’acollirà i acompanyarà en un entorn laboral cooperatiu i motivador.
  o  Participarà d’una cultura inclusiva on la diversitat forma part de la nostra identitat i vetllem per representar i escoltar totes les veus i idees del nostre equip.
  o  Participaràs a projectes d’iniciativa i responsabilitat social, suma-t’hi i aporta el teu valor!   o  Aprendràs a desenvolupar el teu rol amb èxit amb el nostre suport i acompanyament.
La teva formació és la nostra responsabilitat i vetllarem pel teu talent i per a que res t’aturi!   o  Disposaràs  d’oportunitats reals de participar en altres projectes educatius d’Anthesis.
      Volem que coneguis la nostra cultura i valors     #intel·ligènciaemocional #diversitat #empoderament #transparència #innovació #transformació     A Anthesis valorem la diversitat en totes les seves formes i expressions i l’entenem com a l’ espurna del canvi i la clau per formar a l’equip del demà i també del present, un equip empoderat, proactiu i innovador amb una identitat i talent únics.
    Treballem amb ímpetu per a construir un entorn i equips més inclusius, justos i diversos on tothom gaudeixi la seguretat, reconeixement i respecte essencials pel desenvolupament del seu potencial individual.
Sens dubte, sentim orgull de totes les persones que donen vida i valor a l’empresa i celebrem els seu èxits i creixement dins el nostre equip.
    Ara et toca a tu, quin impacte vols deixar? Si creus que aquest rol et representa i la nostra proposta és el que estàs buscant, uneix-te al nostre equip i forma part de la revolució sostenible.
T’esperem!  
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Anthesis
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 28/08/2024
Fecha de expiración
  • 26/11/2024
URGE Vigilantes zona Bages i Baix Llobregat
GCS

Se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa......

Operario/a de reciclaje en el Prat de Llobregat
Ilunion cee limpieza y medioambiente

Precisamos incorpora a varios/as operarios/as para uno de nuestros principales clientes situado en prat de llobregat... ritmo de trabajo elevado y continuo (desplazamientos de hasta 25 km diarios)... se moverá peso constantemente, tanto los contenedores llenos, desplazamiento de palés rotos y demás......

CONTABLE HOTEL CORNELLÀ DE LLOBREGAT - 1166331
Temporing

Experiencia no se determinante pero se valora... revisión y preparación de pagos diversos... funciones:- introducción de diferentes datos a los programas informáticos... velocidad mecanográfica... revisión de cuentas de explotación y análisis de saldos balance... ticket restaurante 220 € en el mes (......

Empleado en Administración Lotería
Administración lotería

Se valorará que resida por la zona del baix llobregat ó garraf... se busca empleado/a con experiencia en venta de lotería, extrovertido/a, con dotes de comunicación, don de gente para que realice las funciones básicas de gestion y venta por ventanilla de administración de lotería ubicada en el baix llobregat......

Operario/a de producción de montaje electrónicos - 1205040
Temporing

Operario/a de producción de montaje electrónicos (soldador/a) sant boi de llobregat - 1205040 ciudad: barcelona funciones:desde temporing, seleccionamos a 15 operarios/as de montajes para la fabricación de montajes electrónicos, para importante empresa que se dedica a la subcontratación de montajes electrónicos......

Perito tasador ird
Bonell & bonell s.l.

Se busca perito ird, para colaborar en gabinete pericial para las zonas de barcelona ciudad, baix llobregat y maresme... se requiere mínimo dos años experiencia y persona con capacidad de integración en un equipo de trabajo con casi 30 años experiencia... requisitos del puesto: se requiere tituación......

Chófer Camión 4Ejes
Transportes Francín S L.

Se busca chófer para camión 4 ejes con esperiencia para zona baix llobregat... salario según convenio... ponerse en contacto al tel... contrato indefinido... requisitos del puestoesperiencia demostrable... incorporación inmediata......

Aux. Admin de producción con DISCAPACIDAD y/o INCAPACIDAD
Miton, s.l.

Al año /14 pagas... centro especial de empleo en abrera selecciona auxiliares administrativo/as de producción para dar apoyo administrativo a los maquinistas encargados de cada turno, imprescindible certificado de discapacidad y/o incapacidad permanente... vehículo propio muy valorable tener......

Dependienta/e
Delta retail property services sl

El puesto de trabajo es para un stand en un centro comercial... el puesto es de dependienta/e... empresa 2 life: se dedica a la compra y reciclaje de metales preciosos como oro, plata y platino... las funciones del puesto son: dar información a los clientes a que nos dedicamos, entrega de flyers, captación......

ADMINISTRATIVO CENTRO PSICOLOGÍA MULTIDISCIPLINAR
GABINET PSICOLÒGIC REHDER

Requerimos un auxiliar administrativo o técnico en documentación sanitaria para recepción de centro de psicología, psiquiatría y logopedia de l'hospitalet de llobregat... agenda de 15 profesionales, excel, word, archivo, atención al cliente, buena actitud ante el paciente, discreción, persona con dotes......