Ver oferta completa

INTEGRADOR/A SERVEI SAD

Igualada - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

• Col·laborar en el desenvolupament d’habilitats socials i d’autonomia personal de les persones a les que atén.
• Participar en la planificación i desenvolupament d’activitats d’integració social.
• Tenir cura i atenció de menors, tant en l’entorn de la llar com en els acompanyaments a centres escolars, d’oci, sanitaris o altres.
• Ajudar en el desenvolupament de l’autoestima, valoració de sí mateix i dels hàbits de cura personal.
• Afavorir relacions positives de les persones a les que atén respecte de l’entorn.
• Col·laborar en la resolució de conflictes.
• Intervenir en casos en els que es presenta absentisme escolar.
• Donar suport a les famílies en el procés d’integració social dels joves i els infants als que atén.
• Col·laborar en l’organització d’activitats de dinamització de l’ús del temps lliure i sensibilització social.
• Organitzar l’espai de residència habitual de la persona assistida.
• Instruir i assessorar la unitat de convivència sobre les responsabilitats i accions que s’han d’assumir.
• Supervisar les tasques de manteniment de la llar i realitzar la gestió domèstica i econòmica de la unitat de convivència assignada.
• Organitzar i supervisar les tasques de suport personal i emocional, d’acord amb les normes de seguretat i atenció a l’usuari/ària.
• Aplicar les tècniques i els procediments d’avaluació per valorar els resultats obtinguts en el desenvolupament de les habilitat d’autonomia dels casos assignats.
• Fer la intervenció, sobre els casos derivats de l’equip, amb el familiar responsable de la persona usuària.
• Fer l’assessorament i l’orientació psicoeducativa, tant de manera individual com grupal.
• Atendre la familia mentre dura la seva intervenció Experiència 3 mesos. Valorable experiència com a integrador/a en servei de SAD. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • CONSORCI SOCIOSANITARI D'IGUALADA
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 831€ - 831€
Fecha de publicación
  • 27/11/2024
Fecha de expiración
  • 25/02/2025
Operari servei Tècnic (Besalú-Girona)
Sortidors

Empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... se cerca una persona amb ganes de treballar i aprendre, amb do de gent, que li agradi conduir, i una mica manetes... es troben en cerca d´una persona......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Casals per vacances escolars i colònies d’estiu... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació......

Psicólogo Sanitario
PsicoVitalis

Si eres una persona apasionada por tu trabajo, con una actitud positiva y una gran habilidad para ayudar a los demás, ¡queremos conocerte! si te apasiona el mundo de la psicología, tienes una visión integradora y quieres crecer y evolucionar formando parte de un equipo comprometido con la salud integral......

Psicólogo sanitario
Psicovitalis

Si eres una persona apasionada por tu trabajo, con una actitud positiva y una gran habilidad para ayudar a los demás, ¡queremos conocerte! si te apasiona el mundo de la psicología, tienes una visión integradora y quieres crecer y evolucionar formando parte de un equipo comprometido con la salud integral......

Psicólogo sanitario
Psicovitt

Si te apasiona el mundo de la psicología, tienes una visión integradora y quieres crecer y evolucionar formando parte de un equipo comprometido con la salud integral, ¡queremos conocerte! envíanos tu currículum y una breve carta de presentación destacando tu experiencia y motivación: mapipinilla*cop......