Ver oferta completa

INTERNAL SALES NETWORKING SPECIALIST

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Por qué TD SYNNEX.
Como empresa global Fortune 500 que opera en más de 100 países, TD SYNNEX valora su fuerza laboral diversa de empleados.
Como el mayor distribuidor de IT del mundo, nuestra misión es proporcionar soluciones tecnológicas de primera categoría, permitiendo a empresas y particulares navegar por el mundo digital de forma segura y eficiente.
Sobre el puesto.
Como Internal Sales Networking Specialist, establecerás excelentes relaciones de venta con clientes y proveedores(Axis) a través de un compromiso proactivo y un conocimiento demostrable de productos especializados bajo supervisión.
Lo que harás.
Desarrollar proactivamente relaciones con contactos/clientes internos y externos clave Impulsar las ventas de Networking (Axis) Generar nuevas oportunidades de negocio mediante la planificación de llamadas salientes a clientes Alcanzar objetivos mensuales/trimestrales de ingresos y margen (KPI) Gestionar las expectativas de los clientes sobre los pedidos pendientes e informar sobre ellos Asegurar que el sistema CRM se mantenga correctamente y proporcione información precisa del cliente Mantener y desarrollar relación con el partner(Axis) para estar actualizado de todas las novedades (incluido la planificación de cuentas, ventas cruzadas, etc.) Proporcionar, vender y negociar información de productos, precios, ofertas especiales y promociones Estar en comunicación con diferentes unidades internas (SMB Managed (AS), SP/ E-Var/ SI segment, Specialists (IBM), entire AS BUs) Trabajar de cerca con el Business Developer Manager para seguir la estrategia de venta e identificar oportunidades Trabajar en equipo para lograr los objetivos marcados Lo que buscamos.
1-2 años min.
de experiencia en ventas B2B Fluidez en español Buen nivel de inglés Capacidad numérica con buena atención al detalle.
Excelente trato telefónico Habilidades de planificación y gestión de prioridades Esfuerzo por alcanzar los objetivos establecidos Se valorará experiencia previa en sistemas informáticos para presupuestos, entrada de pedidos y CRM Conocimiento práctico de Microsoft Word, Excel, Outlook Se valorarán conocimientos del sector de IT, específicamente en Networking, pero no son imprescindibles Lo que ofrecemos.
Ofrecemos una compensación competitiva con revisiones salariales anuales regulares Trabajo híbrido (2 días en la oficina, 3 días en casa) Seguro médico Retribución flexible Andjoy y muchos otros beneficios! Valoramos el aprendizaje continuo y ofrecemos un plan de progresión claro #LI-MC2 #LI-HYBRID What’s In It For You? Elective Benefits.
Our programs are tailored to your country to best accommodate your lifestyle.
Grow Your Career.
Accelerate your path to success (and keep up with the future) with formal programs on leadership and professional development, and many more on-demand courses.
Elevate Your Personal Well-Being.
Boost your financial, physical, and mental well-being through seminars, events, and our global Life Empowerment Assistance Program.
Diversity, Equity & Inclusion.
It’s not just a phrase to us; valuing every voice is how we succeed.
Join us in celebrating our global diversity through inclusive education, meaningful peer-to-peer conversations, and equitable growth and development opportunities.
Make the Most of our Global Organization.
Network with other new co-workers within your first 30 days through our onboarding program.
Connect with Your Community.
Participate in internal, peer-led inclusive communities and activities, including business resource groups, local volunteering events, and more environmental and social initiatives.
Don’t meet every single requirement? Apply anyway.
At TD SYNNEX, we’re proud to be recognized as a great place to work and a leader in the promotion and practice of diversity, equity and inclusion.
If you’re excited about working for our company and believe you’re a good fit for this role, we encourage you to apply.
You may be exactly the person we’re looking for! At TD SYNNEX (NYSE.
SNX), we’re proud to share an unwavering passion for bringing compelling technology products, services and solutions to the world.
We’re an innovative partner that helps our customers maximize the value of IT investments, demonstrate business outcomes and unlock growth opportunities.
With diverse backgrounds, expertise and experiences, our co-workers make us who we are.
When we seek to understand one another and recognize the power of the individual, we demonstrate respect and dignity; we learn, evolve and unlock potential to achieve outstanding results for our customers and win together.
This broad perspective is integral to our commitment to diversity, equity and inclusion.
To learn more, visit www.
DSYNNEX.
om or follow us on Twitter, LinkedIn, and Facebook
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • TD SYNNEX Spain S.L.U.
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 09/09/2024
Fecha de expiración
  • 08/12/2024
Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Position: head of sales department key responsibilities: lead and manage the sales team, ensuring they meet and exceed sales targets develop and implement sales strategies to drive business growth collaborate with marketing and other departments to create effective sales campaigns train and mentor sales......

Sales Development (25h)
Recruit4work SL

Identifying potential customers and generating new business opportunities for the company qualifying potential customers managing leads through the sales pipeline by setting appointments, following up on leads, and tracking progress toward meeting sales goals collaborate with the sales team to......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand process, identify improvements and implement change develop an aptitude with sales reports, and dashboards ability to work independently as well as part of a team qualification......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... the learning journey is offering you local and global business assignments, functional trainings, product know-how related to ports vehicles, as well as professional networking within our international......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Account Specialist - Gestor/a campañas digitales
Rankia S.L

Si quieres ayudarnos a construir este proyecto como si de tu propia empresa se tratará, desarrollando productos, creando procesos, analizando y tomando decisiones ¡no lo pienses más !este es tu lugar! ¿qué hace un account specialist en rankia? cómo account specialist tendrás la oportunidad colaborar......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... flexible compensation models to choose from: fix and variable! loads of possibilities & tools for your personal growth: udemy account, successors academy course, scribd subscription, and many more!......

Sales manager senior
Remoteandtalent

¡únete a remote and talent como sales manager senior en chile! en remote and talent estamos ampliando nuestro equipo con un puesto de sales manager senior ubicado en chile... capacidad para trabajar en equipo y motivar a otros... residencia: latam (chile)... analizar datos de mercado y tendencias para......

Sales Manager Senior
RemoteandTalent

¡únete a remote and talent como sales manager senior! en remote and talent, estamos ampliando nuestro equipo con un puesto de sales manager senior... capacidad para trabajar en equipo y motivar a otros... se valora: experiencia en startups... ofrecemos: salario estimado entre 200€ - 500€ mensuales......

Senior Sales Assistant - Store LIU∙JO , BARCELONA
Liu Jo SPA

Liu jo está buscando para su store en paseo de gracia, barcelona un (a) senior sales assistant... tipo de puesto: jornada completa, contrato indefinidootros datos del puestohorario: turno rotativo experiencia: ventas: 2 años (deseable) fecha de inicio prevista 20/04/2024......