Ver oferta completa

IT SEARCH / EXECUTIVE SEARCH

Descripción de la oferta de empleo

Main responsabilities.
Capable of delivering a full Project from scratch, based on international subsidiaries business models.
Responsible for planning, ordering and maintaining the stock levels of the company.
Through great attention to detail and organizational skills you will liaise with relevant departments to ensure they have the required stock in a timely manner.
Daily summary of identifying stock usage trends, highlighting changes, and issue stock to the operation accordingly.
Maintaining a track of all orders placed with expected delivery dates.
Analyzing market data to assist in planning any increase/decrease in stock requirements.
Communicating daily with the supply chain team.
You will be someone with great communication skills and works well in a international team, while being ready to roll up your sleeves and do what is needed to give our partners a great service.
Ensuring the area of operation is a safe place to work and be a role model in adhering to all policies.
Requirements.
An advanced understanding of Microsoft Excel.
Previous education in Supply Chain or equivalent experience.
Able to interpret and present data in a clear and concise manner.
Excellent organization and time management skills.
You will be someone with great communication skills, written and verbal English, and works well in a team.
Energy and drive to deliver results beyond expectations and have a problem-solving mentality.
Flexibility in regards to your work availability is essential.
Studies.
ADE, CC ECONÓMICAS o EMPRESARIALES.
Location.
Zona Maresme (Barcelona).
Work.
Hybrid (at the beginning will be necessary to be present in the office, during 2-3 months).
Experience.
2-3 years in same role and printing services.
Languages.
English (advance), Italian (valuable).
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 31/10/2024
Fecha de expiración
  • 29/01/2025
Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

High motivation for helping customers and it curiosity, basic technical understanding... be a true ambassador by empowering our customers to build their online success! dive deep into the world of it by polishing your technical expertise daily... do you think that customers deserve more than just support......

Comercial de Posgrado Executive Education Online
Universidad internacional a distancia

Cómo aplicar: enviar cv y carta de presentación a *****@*****versity con el asunto 'aplicación para comercial de posgrado executive education online'... descripción del empleo: comercial de posgrado executive education online ubicación: trabajo a distancia (remoto) horario: tarde-noche (hora de españa)......

Comercial de Posgrado Executive Education Online
Universidad internacional a distancia

Cómo aplicar: enviar cv y carta de presentación a *****@*****versity con el asunto 'aplicación para comercial de posgrado executive education online'... descripción del empleo: comercial de posgrado executive education online ubicación: trabajo a distancia (remoto) horario: tarde-noche (hora de españa)......

CRM Executive
Triskel Consulting

Requisitos del puestorequisitos: 2 años de experience en un puesto similar a crm executive... nuestro cliente, una empresa líder en el sector del igaming, está buscando un crm executive para sus oficinas de barcelona... buenos conocimientos de sql tableau, ms power bi... desarrollar y optimizar la actividad......

CRM Executive
Triskel Consulting

Requisitos del puestorequisitos: 2 años de experience en un puesto similar a crm executive... nuestro cliente, una empresa líder en el sector del igaming, está buscando un crm executive para sus oficinas de barcelona... buenos conocimientos de sql tableau, ms power bi... desarrollar y optimizar la actividad......

Coordinador/a Desarrollo equipos IT
Horizon Neulogy

Atender incidencias puntuales fuera de horario (guardias puntuales)recepcionar y coordinar tickets de soporte (atender, trasladar a equipo interno o externo)soporte a usuariorequisitos del puestocoordinador/a desarrollo equipos it... ayudar a responsable de área en labores de coordinación equipo interno/externos......

Beca Aux.Administrativo / Sel. de Personal con inglés
AMKALIS Search & Consulting

Ganas de aprender, seriedad y buena presencia... otros datos del puesto se valorará positivamente: cursar estudios de informática o de otras carreras técnicas conocimientos de otros idiomas europeos carnet de conducir catalán se ofrece: formación a cargo de la empresa incorporación a partir de 25......

enfermeras - servicios varios - reino unido
Cpl Healthcare

Is fatigue the only thing progressing in your career? it does’nt have to... and if cambridge university looks good on any cv, it is not just that that makes us the right choice for you... working in a 'major trauma centre' comes with a variety that will get you to see it all and make you the best nursing......

Controller Financiero (contrato temporal por sustitución)
Talent search people

Desde talent search people estamos seleccionando a un/a controller financiero para una gran empresa farmacéutica con reconocimiento a nivel internacional ubicada en badalona... dos días de teletrabajo a la semana... paquete de beneficios y retribución flexible... realizarás informes de venta tanto para......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......