Ver oferta completa
MKP
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal.
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part del Job Marketplace del Talent de Logística que es realitzarà de manera presencial al Saló de l’Ocupació el dia 24 d’octubre de 16h a 19h, organitzat per Barcelona Activa.
L’empresa OCEAN TRANSPORT necessita cobrir 1 vacant de.
Administratiu/iva facturació Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.
icitats per l’empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
Funcions.
Comptabilització de facturació i resolució de les incidències Revisió de la facturació de proveïdors i reclamació en cas de disconformitat.
Facturació dels serveis prestats als nostres clients.
Realitzar un seguiment de les factures emeses evitant-ne la demora en el procés de cobrament.
Plantejar i buscar solucions en les incidències de facturació amb l'objectiu de resoldre-les el més aviat possible.
Complir els procediments establerts per la companyia per a la facturació.
Tasques administratives associades al departament de Facturació i Comptabilitat.
Condicions.
Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Indefinit Núm.
Hores setmanals.
40 Horari.
Dll - Dv, i de a Retribució brut anual.
Requisits Categoria professional.
Tècnic Auxiliar Formació reglada requerida.
CFG Mig Administració i gestió oTransport i logística o Comerç internacional Temps d'experiència.
1-3 anys Coneixements informàtics.
Coneixements d'Excel nivel medio.
Altres requeriments específics.
Es valorarà experiència en empresa de transport o transitària.
Competències personals més desenvolupades.
Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Autonomia, Proactivitat, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat Idiomes.
Català - Avançat, Anglès - Intermig, Castellà - Avançat
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part del Job Marketplace del Talent de Logística que es realitzarà de manera presencial al Saló de l’Ocupació el dia 24 d’octubre de 16h a 19h, organitzat per Barcelona Activa.
L’empresa OCEAN TRANSPORT necessita cobrir 1 vacant de.
Administratiu/iva facturació Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.
icitats per l’empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
Funcions.
Comptabilització de facturació i resolució de les incidències Revisió de la facturació de proveïdors i reclamació en cas de disconformitat.
Facturació dels serveis prestats als nostres clients.
Realitzar un seguiment de les factures emeses evitant-ne la demora en el procés de cobrament.
Plantejar i buscar solucions en les incidències de facturació amb l'objectiu de resoldre-les el més aviat possible.
Complir els procediments establerts per la companyia per a la facturació.
Tasques administratives associades al departament de Facturació i Comptabilitat.
Condicions.
Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Indefinit Núm.
Hores setmanals.
40 Horari.
Dll - Dv, i de a Retribució brut anual.
Requisits Categoria professional.
Tècnic Auxiliar Formació reglada requerida.
CFG Mig Administració i gestió oTransport i logística o Comerç internacional Temps d'experiència.
1-3 anys Coneixements informàtics.
Coneixements d'Excel nivel medio.
Altres requeriments específics.
Es valorarà experiència en empresa de transport o transitària.
Competències personals més desenvolupades.
Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Aprenentatge i utilització de coneixements, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Autonomia, Proactivitat, Comunicació, Pensament Analític, Preocupació per l'ordre i la qualitat Idiomes.
Català - Avançat, Anglès - Intermig, Castellà - Avançat
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Barcelona Activa
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 19/09/2024
Fecha de expiración
- 18/12/2024