Ver oferta completa
MKP
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal.
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part del Job Marketplace del Talent que es realitzarà de manera presencial el dia 19 de decembre de 10 a h organitzat per Barcelona Activa.
L’empresa Grupo IMESAPI busca cobrir 1 vacant del perfil.
Tècnic/a Gestor/a de licitacions públiques.
Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.
icitats per l’empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
Estamos buscando perfiles técnicos de estudios de licitaciones de obra civil y servicios públicos.
Buscamos perfiles con al menos 3 años de experiencia en la realización de documentaciones técnicas para licitaciones en Obra Pública y Servicios, con conocimiento y experiencia demostrable en herramientas como Presto, CAD, MS Project y Office, que sea proactiva, con motivación, trabajo y cumplimiento por objetivos y responsable.
Es muy valorable para la empresa contar con perfiles que tengan catalán.
Amplia experiencia en la redacción de documentación técnica para licitaciones, así como experiencia en la redacción proyectos de ingeniería.
La persona para incorporar se encargará de realizar documentaciones técnicas completas para licitaciones de obra pública.
Funciones.
Control económico y técnico de la licitación.
Gestión de los trámites (administrativos/técnicos) de contratación con la administración.
Realización de estudios económicos.
Cálculo de costes y redacción de ofertas.
Seguimiento del proceso de licitación/concursos públicos.
Redacción de la documentación técnica.
Memoria del proceso de ejecución.
Se ofrece.
Contrato indefinido con periodo de prueba.
Horario.
lunes a jueves (jornada de 8 horas y media) y viernes (jornada de 6 horas).
Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Indefinit Núm.
Hores setmanals.
40 Horari.
lunes a jueves (jornada de 8 horas y media) y viernes (jornada de 6 horas) Retribució brut anual.
k Requisits Categoria professional.
Tècnics mitjos i assimilats Formació reglada requerida.
j.
Llicenciatura, h.
Enginyeria Tècnica (1er Cicle Universitari) Formació complementària.
Amplia experiencia en la ley de contratos de las administraciones públicas y en licitaciones tanto de la administración pública como de privado.
Experiencia en trámites de contratación con la administración Temps d'experiència.
1-3 Coneixements informàtics.
Dominio de programas ofimáticos, MS Project, CAD Altres requeriments específics.
- Planificación y organización - Habilidades infográficas - Capacidad de resolución Competències personals més desenvolupades.
Treball en equip i Cooperació, Empatia, Networking, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Orientació Estratègica Idiomes.
Català - Avançat, Castellà - Avançat
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part del Job Marketplace del Talent que es realitzarà de manera presencial el dia 19 de decembre de 10 a h organitzat per Barcelona Activa.
L’empresa Grupo IMESAPI busca cobrir 1 vacant del perfil.
Tècnic/a Gestor/a de licitacions públiques.
Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.
icitats per l’empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
Estamos buscando perfiles técnicos de estudios de licitaciones de obra civil y servicios públicos.
Buscamos perfiles con al menos 3 años de experiencia en la realización de documentaciones técnicas para licitaciones en Obra Pública y Servicios, con conocimiento y experiencia demostrable en herramientas como Presto, CAD, MS Project y Office, que sea proactiva, con motivación, trabajo y cumplimiento por objetivos y responsable.
Es muy valorable para la empresa contar con perfiles que tengan catalán.
Amplia experiencia en la redacción de documentación técnica para licitaciones, así como experiencia en la redacción proyectos de ingeniería.
La persona para incorporar se encargará de realizar documentaciones técnicas completas para licitaciones de obra pública.
Funciones.
Control económico y técnico de la licitación.
Gestión de los trámites (administrativos/técnicos) de contratación con la administración.
Realización de estudios económicos.
Cálculo de costes y redacción de ofertas.
Seguimiento del proceso de licitación/concursos públicos.
Redacción de la documentación técnica.
Memoria del proceso de ejecución.
Se ofrece.
Contrato indefinido con periodo de prueba.
Horario.
lunes a jueves (jornada de 8 horas y media) y viernes (jornada de 6 horas).
Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Indefinit Núm.
Hores setmanals.
40 Horari.
lunes a jueves (jornada de 8 horas y media) y viernes (jornada de 6 horas) Retribució brut anual.
k Requisits Categoria professional.
Tècnics mitjos i assimilats Formació reglada requerida.
j.
Llicenciatura, h.
Enginyeria Tècnica (1er Cicle Universitari) Formació complementària.
Amplia experiencia en la ley de contratos de las administraciones públicas y en licitaciones tanto de la administración pública como de privado.
Experiencia en trámites de contratación con la administración Temps d'experiència.
1-3 Coneixements informàtics.
Dominio de programas ofimáticos, MS Project, CAD Altres requeriments específics.
- Planificación y organización - Habilidades infográficas - Capacidad de resolución Competències personals més desenvolupades.
Treball en equip i Cooperació, Empatia, Networking, Planificació i organització, Orientació a l'assoliment, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat, Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Creativitat, Aprenentatge i utilització de coneixements, Flexibilitat i Gestió del Canvi, Compromís amb l'Organització, Iniciativa, Orientació Estratègica Idiomes.
Català - Avançat, Castellà - Avançat
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Barcelona Activa
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 20/11/2024
Fecha de expiración
- 18/02/2025