Ver oferta completa
MKP
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal.
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part del Job Marketplace del Talent que es realitzarà de manera presencial el dia 19 de decembre de 10 a h organitzat per Barcelona Activa.
L’empresa Zealis Solutions busca cobrir 1 vacant del perfil.
Encarregat/ada botiga Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.
icitats per l’empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
Cerquem un perfil encarregat/ada de botiga que es responsabilitzi de la gestió total de l'establiment.
S'encarregarà de la gestió del personal (horaris, formació, control, protocols, etc...) control dels inventaris i estocs, del contacte amb proveïdors + solució de problemes bàsics + control de comandes, gestió de la imatge de la botiga i del seu manteniment (instal·lacions), seguiment d'assoliment de les vendes segons objectius així com de la implementació de les polítiques de l'empresa.
Idiomes.
català i castellà avançat, anglès intermig.
Cerquem un perfil flexible amb l'horari amb disponibilitat a treballar el caps de setmana.
Dissabte i Diumenge de 15h a 20h, la resta de la setmana de 16h a 20h amb un festiu correlatiu.
Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Indefinit Num.
Hores setmanals.
30 Horari.
Caps setmana 15h a 20h.
L,M,MX,J, V 16h a 20h Retribució brut anual.
Requisits Categoria professional.
Comandaments intermedis Formació reglada requerida.
Certificat professionalitat nivell 2, d.
CFG Mig Comerç o Formació professional CGM en Comerç.
Temps d'experiència.
+3 Coneixements informàtics.
Paquete office + outlook, TPV / Datafono Altres requeriments específics.
Anglès mig Competències personals mÃs desenvolupades.
Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat Idiomes.
Català - Avançat, Castellà - Avançat, Anglès - Bàsic-intermig
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part del Job Marketplace del Talent que es realitzarà de manera presencial el dia 19 de decembre de 10 a h organitzat per Barcelona Activa.
L’empresa Zealis Solutions busca cobrir 1 vacant del perfil.
Encarregat/ada botiga Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.
icitats per l’empresa.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
Cerquem un perfil encarregat/ada de botiga que es responsabilitzi de la gestió total de l'establiment.
S'encarregarà de la gestió del personal (horaris, formació, control, protocols, etc...) control dels inventaris i estocs, del contacte amb proveïdors + solució de problemes bàsics + control de comandes, gestió de la imatge de la botiga i del seu manteniment (instal·lacions), seguiment d'assoliment de les vendes segons objectius així com de la implementació de les polítiques de l'empresa.
Idiomes.
català i castellà avançat, anglès intermig.
Cerquem un perfil flexible amb l'horari amb disponibilitat a treballar el caps de setmana.
Dissabte i Diumenge de 15h a 20h, la resta de la setmana de 16h a 20h amb un festiu correlatiu.
Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Indefinit Num.
Hores setmanals.
30 Horari.
Caps setmana 15h a 20h.
L,M,MX,J, V 16h a 20h Retribució brut anual.
Requisits Categoria professional.
Comandaments intermedis Formació reglada requerida.
Certificat professionalitat nivell 2, d.
CFG Mig Comerç o Formació professional CGM en Comerç.
Temps d'experiència.
+3 Coneixements informàtics.
Paquete office + outlook, TPV / Datafono Altres requeriments específics.
Anglès mig Competències personals mÃs desenvolupades.
Competències digitals, Autocontrol, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Iniciativa, Comunicació, Preocupació per l'ordre i la qualitat Idiomes.
Català - Avançat, Castellà - Avançat, Anglès - Bàsic-intermig
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Barcelona Activa
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 20/11/2024
Fecha de expiración
- 18/02/2025