Ver oferta completa

MKP

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal.
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part d'un  Job Marketplace de Serveis Comunitaris i Atenció a les persones, que organitza BARCELONA ACTIVA, per l'empresa Hospital Clínic, que necessita cubrir vacants administratius assistencials.
Només s'avisarà a les persones que compleixin amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Les persones preseleccionades rebran un correu electrònic de Barcelona Activa  amb la confirmació d'assistència i detalls organitzatius.
Cerquem perfils administratius en hospitals per executar les tasques administratives i organitzatives vinculades a la activitat assistencial per aconseguir el major grau d'eficiència i satisfacció en la consecució dels objectius en la gestió administrativa.
Que realitzin tasques administratives assistencials en el circuit del pacient, que inclou des de l'inici de la sol·licitud.
-El registre i manteniment de les dades de la persona atesa i facturació del servei si s'escau.
Programació de prestacions vers la persona atesa.
-Registre de les prestacions i continuïtat assistencial.
-Realitzar tasques de suport administratiu seguint procediments establerts.
complimentar, tramitar, registrar i arxivar la documentació generada relativa a la gestió dels procediments de l'àrea, així com la gestió d'incidències i reclamacions administratives.
-Realitzar tasques de suport a la Gestió de recursos materials.
Gestió interna d'incidències tècniques i de manteniment de l'àrea, així com reposició dels materials necessaris pel funcionament diari.
Formació Reglada.
CFGM o CFGS, Batxillerat o titulació equivalent FP Administració, COU.
Coneixements d'ofimàtica (Word, Excel, Access i PowerPoint) i valorable SAP a nivell usuari.
Es valorarà coneixements d'anglès tant oral com escrit i deuen tenir coneixements de català i castellà professional.
Imprescindible 1 any d'experiència en tasques administratives en àmbit similar.
Poden ser diferents jornades que ocupen 7.
h/dia, però que poden ser laborables de Dilluns a diumenge.
Mati, tarda o nit.
Salari.
/bruts /anuals (+ Plusos + Objectius).
Festius rotatius.
Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Temporal Durada de contracte.
6 mesos + indefinit Núm.
Hores setmanals.
37 Horari.
Dilluns a diumenge.
Mati, tarda o nit.
Festius rotatius.
Retribució brut anual.
bruts /anuals (+ Plusos + Objectius) Requisits Categoria professional.
Tècnic Auxiliar Formació reglada requerida.
c.
Batxillerat, d.
CFG Mig - d.
CFG Mig, e.
CFG Superior - e.
CFG Superior Temps d'experiència.
1-3 Coneixements informàtics.
Paquet Office i SAP Competències personals més desenvolupades.
Treball en equip i Cooperació, Empatia, Orientació al Client, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Pensament Analític Idiomes.
Castellà - Avançat, Anglès - Intermig, Català - Avançat
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Barcelona Activa
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 23/12/2024
Fecha de expiración
  • 23/03/2025