Ver oferta completa

MKP

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

BARCELONA ACTIVA gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal.
Les posicions que es publiquen no són per a Barcelona Activa.
NOMÉS ES TINDRAN EN COMPTE LES CANDIDATURES QUE ARRIBIN PER AQUEST CANAL.
El Servei de Cerca de Treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del territori que necessiten incorporar nous professionals als seus equips i ofereix suport en la identificació de les vacants, el reclutament de personal i la preselecció de candidatures que s'ajustin als perfils sol·licitats.
Descripció de l'oferta Aquesta oferta forma part d'un  Marketplace  que organitza BARCELONA ACTIVA,    per l'empresa Etidem, que necessita cobrir 1 vacant  d'Auxiliar Administratiu/va atenció client i gestió de comandes amb anglès.
Aquest Marketplace es realitzarà a les instal.
acions de Barcelona Activa, en format presencial.
Només s'avisarà a les persones preseleccionades, a través de correu electrònic.
Cal confirmar l'assistència abans del dia de l'esdeveniment, per telèfon o correu.
Busquem un/a professional aux.
administratiu/va per a atenció al client i gestió de comandes a la nostra impremta, amb domini d'idiomes i habilitats en programari de disseny gràfic.
Responsabilitats principals.
Atendre clients nacionals i internacionals en català, castellà, anglès, es valorarà francès o alemany.
Gestionar comandes i encàrrecs d'impressió, coordinant amb el departament de producció.
Mantenir registres actualitzats de comandes i clients.
Utilitzar programari de disseny gràfic com Adobe Illustrator, Google Drive i CorelDRAW per revisar i preparar arxius per a impressió.
Realitzar tasques administratives generals com arxivar documents, respondre trucades i correus electrònics.
Requisits.
Domini de català, castellà i anglès.
Es valorarà francès o alemany.
Experiència demostrable en atenció al client i tasques administratives.
Coneixements pràctics d'Adobe Illustrator, Google Drive i CorelDRAW.
Excel·lents habilitats de comunicació i organització.
Capacitat per treballar en equip i sota pressió.
Familiaritat amb processos d'impressió i producció gràfica.
Habilitats addicionals.
Coneixements bàsics de comptabilitat i facturació.
Excel Avançat.
Capacitat per realitzar múltiples tasques simultàniament.
Habilitat per resoldre problemes i prendre decisions.
El/la candidat/a ideal combinarà excel·lents habilitats administratives i d'atenció al client amb coneixements tècnics en disseny gràfic i impressió, a més d'un domini fluid d'idiomes per atendre una clientela internacional Tipus de relació professional.
Contracte Tipologia de contracte.
Indefinit Núm.
Hores setmanals.
40 Horari.
7-15h o h Retribució brut anual.
Requisits Categoria professional.
Auxiliars Formació reglada requerida.
c.
Batxillerat Temps d'experiència.
1-3 Coneixements informàtics.
Excel, Drive Illustrator Altres requeriments específics.
Anglès, es valorarà francès o alemany Idiomes.
Català - Mig, Anglès - Mig, Castellà - Avançat
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Barcelona Activa
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 20/03/2025
Fecha de expiración
  • 19/06/2025