MONITOR/A MENJADOR (OLOT)
Descripción de la oferta de empleo
Amb presència a Espanya des del , Aramark abraça quatre grans àrees de negoci.
centres educatius (universitats i col·legis), centres sociosanitaris (hospitals i residències), empreses i centres d'oci i entreteniment..
Busquem **Monitors/es de menjador** per a escola de la Olot (Girona):.
**Horari:** de dilluns a divendres de a .
**Incorporació:** immediata.
**Contracte:** fijo discontinuo.
**Salari**.
310€ Bruts/mes (Conveni Lleure).
**FUNCIONS**:.
Ser referent de grup, acompanyament dins del menjador, dinamització dactivitats i gestió dincidències..
**REQUISITS**:.
- Títol de monitor.
- Català nadiu avançat.
- Experiència com a monitor/a demostrable.
- Certificat negatiu de delictes sexuals i experiència prèvia....
Es valorarà disposar de certificat de discapacitat superior al 33% Aramark valorarà la idoneïtat de les candidatures inscrites per al lloc en funció de l'experiència i les capacitats que aporta la persona que participa al procés de selecció, garantint així l'equitat i la igualtat d'oportunitats professionals.
Experiencia.
Se requiere Idiomas.
Catalán – Avanzado.
Español – Avanzado Jornada.
Parcial Horario.
L a V - a h Salario.
310 € mensual Extras.
Bruto Inicio.
Incorporación inmediata Sobre Aramark Servicios de Catering, SLU.
ARAMARK es una empresa global líder en servicios de restauración colectiva y catering.
Detalles de la oferta
- Aramark Servicios de Catering, SLU
- 07/10/2024
- 05/01/2025
Estamos buscando a una persona con ganas y experiencia en el ámbito, no necesariamente necesitamos que tenga título de profesor/a... ahora mismo, estamos en busca de un profesor/a para poder impartir una de las clases: gimnasia rítimica... el horario sería los viernes de 16:00 a 17:00, dentro del colegio......
Empresa de transportes tiene una vacante por cubrir en el departamento de atención al cliente en su sede en olot... 000 € / año empresa de transportes tiene una vacante por cubrir en el departamento de atención al cliente en su sede en olot... coordinar la resolución de incidencias de manera rápida y......