Ver oferta completa

PRÀCTIQUES AUDITORIA

Descripción de la oferta de empleo

Vir Audit som una organització d’assessorament global en els àmbits fiscal, legal, laboral, consultoria, auditoria i M&A. Comptem amb un equip de 175 professionals especialitzats en diverses àrees d’assessorament i amb més de 30 anys d’experiència. També formen part de la Xarxa Geneva Group Internacional (GGI) la sisena firma mundial de serveis professionals a empreses. VIR AUDIT posicionada com la 8ª firma multidisciplinar d’assessorament professional de Catalunya.VIR AUDIT dins del TOP 20 del rànquing espanyol de firmes d’auditoria.Principals funcionsRealització d'auditories de comptes financers per a clients multinacionals, pimes de diferents sectors i startups.Anàlisi de riscos.Auditoria de Package, Due Diligences i IFRS.Redacció d’informes requerits per la legislació vigent.Establir objectius i plans de treball, distribució o assignació de tasques.Revisió d’estats financers i normes comptables internacionals.Tractar amb el client.RequisitsGraduats en Economia, ADE, Finances i Comptabilitat o dobles graus relacionats amb aquests graus.No cal experiència.Bons coneixements comptables i financers.Capacitat de gestió, resolució de problemes i pensament analític.Habilitats d’organització i planificació.Persones amb inquietud per aprendre i proactives.Residir en la comarca d’Osona o comarques adjacents.Es valoraràBon nivell d’anglès.Màster en Comptabilitat i Auditoria de Comptes.OferimProjecció professional basada en la contínua adquisició de coneixements i experiència participant en projectes en organitzacions de primer nivell.Excel·lent ambient de treball.Formar part d’un equip jove, motivat i altament especialitzat.Assumir responsabilitats amb clients.Formació:-Tècnica i en idiomes.-Personalitzada a les teves necessitats.-Possiblitat d'incorporació en plantilla.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • VIR Audit
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 19/12/2024
Fecha de expiración
  • 19/03/2025
Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... possibilitat d’adaptar-nos als horaris dels candidats, segons les classes... tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents temàtiques, posts per a facebook, twitter......

AUDITOR JUNIOR
Auditia International, S.L.P.

Preferiblemente con cursos de auditoría... asistentes de auditoria, tendrán una visión amplia de todos los procedimientos de análisis que se llevan a cabo en la auditoría, en función de su evolución... valorable inglés... de 2 años en auditoría... con interés en formarse como auditor y tener continuidad......

Auditor Interno
Involve rh

€ eur por año bruto jornada laboral: de lunes a viernes modalidad: presencial horario: 9am a 6pm tipo de contrato: contrato indefinido prestaciones: prestaciones de ley... elaborar informes detallados con hallazgos y recomendaciones para la alta dirección... habilidades: capacidad para realizar......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat i estudiants en pràctiques... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... casals per vacances escolars i colònies d’estiu......

TÉCNICO DE CONTABILIDAD
Involve rh

Sap, quickbooks) experiencia en conciliaciones bancarias manejo de impuestos y declaraciones fiscales capacidad para elaborar informes financieros destreza en cálculos numéricos conocimiento en normativas contables (ej... ifrs) comunicación efectiva trabajo en equipo atención al detalle organización......

Auditor/a de cuentas
EXCELL

El perfil ideal es el de una persona con el máster en auditoria de cuentas con experiencia de al menos dos años auditando empresas... contacto directo con clientes... análisis de riesgos requisitos del puestorequisitos: máster en auditoría de cuentas, sistemas de información y análisis contable, o similar......

ABOGADO/A RGPD-COMPLIANCE
DENEMAX CONSULTING S.L

· consultoría y mantenimiento de múltiples clientes... · colaboración en la impartición de cursos de formación presencial y online relacionados con las materias anteriormente mencionadas... · experiencia mínima de 2 años en proyectos lopd, rlopd, lssi y su implantación... requisitos del puesto· formación......

Técnico de Calidad
Flight Training Services

· ayudar a los puestos auditados en la identificación de las causas raíces de los incumplimientos o incidencias (discrepancias) identificadas en cada auditoria... · identificar incumplimientos o incidencias (discrepancias) durante la realización de las auditorias que se le encargue en su plan diario......

Recepcionista hotel 4*
Arima hotel

Las funciones para desarrollar será las habituales de la recepción del hotel: atención al cliente, atención telefónica, gestión de reservas, check-in, check-out, información de tarifas, facturación, información turística y auditoria nocturna... experiencia en hoteles de 4 y 5* en el departamento de recepción......