Ver oferta completa

PRÀCTIQUES AUDITORIA

Descripción de la oferta de empleo

Vir Audit som una organització d’assessorament global en els àmbits fiscal, legal, laboral, consultoria, auditoria i M&A. Comptem amb un equip de 175 professionals especialitzats en diverses àrees d’assessorament i amb més de 30 anys d’experiència. També formen part de la Xarxa Geneva Group Internacional (GGI) la sisena firma mundial de serveis professionals a empreses. VIR AUDIT posicionada com la 8ª firma multidisciplinar d’assessorament professional de Catalunya.VIR AUDIT dins del TOP 20 del rànquing espanyol de firmes d’auditoria.Principals funcionsRealització d'auditories de comptes financers per a clients multinacionals, pimes de diferents sectors i startups.Anàlisi de riscos.Auditoria de Package, Due Diligences i IFRS.Redacció d’informes requerits per la legislació vigent.Establir objectius i plans de treball, distribució o assignació de tasques.Revisió d’estats financers i normes comptables internacionals.Tractar amb el client.RequisitsGraduats en Economia, ADE, Finances i Comptabilitat o dobles graus relacionats amb aquests graus.No cal experiència.Bons coneixements comptables i financers.Capacitat de gestió, resolució de problemes i pensament analític.Habilitats d’organització i planificació.Persones amb inquietud per aprendre i proactives.Residir en la comarca d’Osona o comarques adjacents.Es valoraràBon nivell d’anglès.Màster en Comptabilitat i Auditoria de Comptes.OferimProjecció professional basada en la contínua adquisició de coneixements i experiència participant en projectes en organitzacions de primer nivell.Excel·lent ambient de treball.Formar part d’un equip jove, motivat i altament especialitzat.Assumir responsabilitats amb clients.Formació:-Tècnica i en idiomes.-Personalitzada a les teves necessitats.-Possiblitat d'incorporació en plantilla.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • VIR Audit
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/12/2024
Fecha de expiración
  • 25/03/2025
Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... dedicació: mitja jornada (matins)... realització de peces gràfiques senzilles i recerca d’imatges requisitos del puestorequisits: estudiant de publicitatimprescindible bilingüe......

AUDITOR JUNIOR
Auditia International, S.L.P.

Se valorará experiencia aprox... con interés en formarse como auditor y tener continuidad... asistentes de auditoria, tendrán una visión amplia de todos los procedimientos de análisis que se llevan a cabo en la auditoría, en función de su evolución... persona proactiva, con empatía y con capacidad de......

Auditor Interno
Involve rh

Funciones: realizar auditorías internas para evaluar la eficacia de los controles internos... elaborar informes detallados con hallazgos y recomendaciones para la alta dirección... 000,00 € eur por año bruto jornada laboral: de lunes a viernes modalidad: presencial horario: 9am a 6pm tipo de contrato:......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en pràctiques... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... capacitat de treballar en equip i organitzar equips de voluntariat i estudiants en pràctiques... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... feina acompanyament del procés socioeducatiu......

TÉCNICO DE CONTABILIDAD
Involve rh

Preparar informes financieros mensuales y anuales para la presentación a la gerencia... revisar y analizar los estados financieros para identificar posibles errores o discrepancias... ifrs) comunicación efectiva trabajo en equipo atención al detalle organización proactividad en la resolución de problemas......

Auditor/a de cuentas
EXCELL

El perfil ideal es el de una persona con el máster en auditoria de cuentas con experiencia de al menos dos años auditando empresas... realización de pruebas analíticas y sustantivas de estados financieros y partidas contables... funciones: revisión de los estados financieros de clientes en diferentes......

ABOGADO/A RGPD-COMPLIANCE
DENEMAX CONSULTING S.L

· colaboración en la impartición de cursos de formación presencial y online relacionados con las materias anteriormente mencionadas... · proyectos de auditoría de protección de datos· participación en la realización de análisis de riesgos y evaluación de impacto... · conocimiento en compliance· nivel......

Técnico de Calidad
Flight Training Services

· ayudar a los puestos auditados en la identificación de las causas raíces de los incumplimientos o incidencias (discrepancias) identificadas en cada auditoria... nivel alto de inglés... requisitos del puestorequisitos mínimos: graduado/a en ingeniería (industrial y/o aeronáutica)......

Recepcionista hotel 4*
Arima hotel

Las funciones para desarrollar será las habituales de la recepción del hotel: atención al cliente, atención telefónica, gestión de reservas, check-in, check-out, información de tarifas, facturación, información turística y auditoria nocturna... organizado y metódico, orientación a la consecución de logros......