Ver oferta completa
REFERENT COMPTABLE
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Gestionar i controlar els ingressos i les despeses de les persones usuàries (gestió bancària, comptabilitat, pressupostos, rendiments de comptes al Jutjat, etc.).
Establir, fer el seguiment i avaluar els resultats del pla de treball econòmic conjuntament amb les persones usuàries.
Realitzar tasques de gestió de tresoreria i administració de les persones usuàries (factures, tiquets, comprovants bancaris, etc.).
Realitzar reunions periòdiques i coordinacions amb la resta de professionals que donen suport a les persones usuàries.
Realitzar tasques de gestió i administració de la documentació i registres a la base de dades de l'entitat.
Atendre les consultes i incidències econòmiques de les persones usuàries.
Realitzar els registres corresponents a la base de dades de l'entitat i gestionar l'arxiu amb tota la documentació comptable de cada persona usuària. Experiència 3 anys. Experiència mínima de tres anys o bé coneixements comptables i financers i formacions específiques en aquest àmbit.. Competències / coneixements: • Es valorarà experiència en el Tercer Sector i amb el col·lectiu de persones amb discapacitat amb discapacitat.
• Coneixements a nivell usuaria avançat (Word, Excel, Internet, etc.).
• Competències: Persona resolutiva amb capacitat de planificació i organització, que li agradi treballar en equip i amb una forta orientació al client. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Establir, fer el seguiment i avaluar els resultats del pla de treball econòmic conjuntament amb les persones usuàries.
Realitzar tasques de gestió de tresoreria i administració de les persones usuàries (factures, tiquets, comprovants bancaris, etc.).
Realitzar reunions periòdiques i coordinacions amb la resta de professionals que donen suport a les persones usuàries.
Realitzar tasques de gestió i administració de la documentació i registres a la base de dades de l'entitat.
Atendre les consultes i incidències econòmiques de les persones usuàries.
Realitzar els registres corresponents a la base de dades de l'entitat i gestionar l'arxiu amb tota la documentació comptable de cada persona usuària. Experiència 3 anys. Experiència mínima de tres anys o bé coneixements comptables i financers i formacions específiques en aquest àmbit.. Competències / coneixements: • Es valorarà experiència en el Tercer Sector i amb el col·lectiu de persones amb discapacitat amb discapacitat.
• Coneixements a nivell usuaria avançat (Word, Excel, Internet, etc.).
• Competències: Persona resolutiva amb capacitat de planificació i organització, que li agradi treballar en equip i amb una forta orientació al client. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- SOM FUNDACIÓ DE SUPORT A PERSONES AMB DISCAPACITAT
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Salario
- 18300€ - 18300€
Fecha de publicación
- 03/10/2024
Fecha de expiración
- 01/01/2025