Ver oferta completa

RESPONSABLE ADMINISTRACIÓ

Descripción de la oferta de empleo

Som una Consultora de Recursos Humans especialitzada en la captació de talent per a organitzacions empresarials. A ISPROX tenim l’objectiu de seleccionar talent per a les companyies que millor cuidin al capital humà i tinguin el centre de les seves polítiques a les persones. Apostem per estar prop dels nostres clients i candidats amb una àmplia xarxa de delegacions a Espanya, França, Portugal, Mèxic i Perú.Des d'ISPROX, estem a la recerca activa per al nostre client, una destacada empresa del sector públic, que actualment busca incorporar al seu equip un/a Responsable Administració. El nostre client es dedica a oferir solucions innovadores i eficients a l'àmbit ferroviari, contribuint al desenvolupament sostenible i a l'avenç tecnològic dins del sector.La persona seleccionada assumirà les funcions i responsabilitats clau següents:- Organització, supervisió i gestió de l’Àrea d’Administració la qual inclou supervisió directa dels serveis generals i les relacions transversals amb la corporació.- Coordinació de la planificació pressupostària estratègica i seguiment pressupostari ordinari.- Planificació i seguiment de plans d’inversió, despeses i ingressos generals i despeses de personal en coordinació amb la resta d’àrees operatives.- Supervisió i coordinació de la gestió de personal en general, amb seguiment de la planificació de plantilles de personal, contractacions i baixes, formació i desenvolupament professional, supervisió de calendaris i elaboració de nòmines.- Supervisió, coordinació administrativa dels processos de compres i contractació de serveis o treballs a tercers en acompliment de la normativa de contractació pública aplicable. Anàlisi de projectes i definició de bases per a licitacions estratègiques.- Seguiment de contractes, tramitació i supervisió de les recepcions dels serveis, treballs i subministraments.- Supervisió, seguiment i control dels processos financers i comptables genèrics i compliment de les obligacions fiscals.- Supervisió i control dels punts de venda i ingressos de l’activitat, conciliació comptable i emissió de les factures a clients. Seguiment i control de cobraments i deutors.- Gestió de dades estadístiques, definició i supervisió dels sistemes d’informació i generació d’estadística a disposició de la Gerència.- Coordinació i supervisió de les qüestions i processos que requereixin intervenció tècnico-jurídica.- Coordinació del desenvolupament de processos informatitzats al servei de la gestió de servei.- Coordinació auditories comptables.- Altres activitats que se li encomanin per a les que estigui qualificat/da o reuneixi la capacitació.Requisits- Formació mínima en grau en ADE o similar.- Experiència mínima de 8/10 anys realitzant funcions de responsabilitat en l’àmbit administratiu i financer.- Coneixement de la normativa en l'àmbit laboral, financer i legislació fiscal- Experiència desitjada en la gestió d’equips i en l’àmbit laboral.- Es valorarà experiència en l’administració de compres i contractació en el sector públic i privat.- Desitjable experiència en l’ús d’ERP, en especial SAP.- Usuari avançat d’ofimàtica. Desitjable coneixements de Power BI.- Idiomes: Català castellà parlat escrit imprescindible. Anglès nivell B2 o equivalent molt valorat.- Competències: Persona analítica, planificada, organitzativa i amb capacitat de presa de decisions. Amb autocontrol i amb tolerància a la pressió.- Lideratge d'equips, orientat al client (intern i extern).- Imprescindible residir a la província de Lleida.S'ofereix- Contractació indefinida, assegurant estabilitat i continuïtat en el desenvolupament professional.- SBA: 45.369,36 €, amb una evolució professional i retributiva al capdavant del primer any que inclou un increment salarial basat en una retribució variable del 15%.- Horari flexible que s'adapta a les necessitats personals: 39 hores setmanals distribuïdes entre dilluns a dijous (de 08.00 a 17.00 h) i divendres (de 08.00 a 15.00 h).- Jornada intensiva durant el període estival i en vigílies festives, promovent així un equilibri saludable entre la vida laboral i personal.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • ISPROX
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 04/12/2024
Fecha de expiración
  • 04/03/2025
RESPONSABLE/OPERARIO EMBUTIDOS - 1224220
Temporing

Funciones:- deshacer, verificación, colocación, etiquetado, encajado y empaquetado de producto... horario intensivo mañanas de lunes a viernes... com/?response_id=3e3dc42a832a623696b89762801ace54requisitos del puestorequisitos:- graduado escolar... contrato estable directo por empresa......

RESPONSABLE DE INSTALACIONES ELÉCTRICAS - 1238650
Temporing

Responsable de instalaciones eléctricas - torrejón de ardoz ciudad: madrid desde temporing estamos en búsqueda de un/a responsable de instalaciones eléctricas para importante empresa del sector de la construcción ubicada en torrejón de ardoz (madrid)... jornada laboral 40 horas semanales en el horario......

RESPONSABLE DE ALMACÉN - REQUENA - 1250789
Temporing

Responsable de almacén - requena - villaverde (madrid) - 1250789 ciudad: madrid desde temporing buscamos perfiles de responsable de almacén para importante empresa del sector ferroviario ubicada en villvarde (madrid)... para postularse a este puesto, utilice la siguiente url:https://ars2... com/?response_id=67d229ff11f4d19ca006689050e5d553requisitos......

Responsable centro náutico
Wet4fun

Para la temporada 2024 de mayo a octubre buscamos: responsable centro náuticocon- conocimientos de deportes acuáticos: titulación de instructor de windsurf y/o catamarán... conocimientos de idiomas: inglés, español (escrito y hablado); alemán y/o italiano sería una ventaja......

Responsable de contabilidad - Dto. Administración
Suministros Industriales RAME SL

Responsable de la gestión de recobro... 3 años de experiencia en gestión contable... funciones principales:- llevar al día la contabilidad: facturas emitidas, facturas recibidas, cobros y pagos,obtención de informes, modelo 347, preparar impuestos... emisión de giros y remesas de transferencias......

UN/A RESPONSABLE DE MANTENIMIENTO - 1185133
Temporing

Ciudad: madrid desde temporing ett estamos seleccionando a un/a responsable de mantenimiento en una importante empresa especializada en servicios de instalaciones ubicada en madrid... supervisión de reparaciones y obras realizadas por proveedores externos verificando la calidad de los trabajos realizados......

RESPONSABLE DE REPARTO - 1217699
Temporing

Ciudad: murcia desde temporing seleccionamos un/a responsable de reparto para una importante empresa del sector logístico ubicada en murcia... conocimientos de ordenador, paquete office... realizar tareas de almacén... se ofrece:- contrato temporal por ett... jornada completa en turnos rotativos......

RESPONSABLE DE GRANJA DE MADRES - 1020594
Temporing

Ciudad: barcelona funciones:desde temporing seleccionamos a un/a responsable de granja de madres en una granja situada en el esquirol (osona) funciones:- atender la granja... tratar a los animales... 000€/bruto anual según valúa del candidato/a... salario: entre 23... com/?response_id=d49bbf01c8408e468c9754a1deb46130requisitos......

Responsable de ventas de vehículos nuevos
Korea motors

Se necesita responsable de ventas para la comercialización de vehículos nuevos... requisitos del puesto experiencia en: venta de vehículos nuevos y/o usados gestión de equipos habilidades informáticas a nivel de usuario venta a empresas... se requiere experiencia de al menos un año en la gestión de......

RESPONSABLE DE GESTOR DE FLOTA - 1271424
Temporing

Ciudad: murcia desde temporing seleccionamos un/a responsable de gestor de flota para una importante empresa del sector logístico ubicada en murcia... seguimiento y gestión del cumplimiento de los indicadores de calidad... manejo de herramientas, office, mail, gps, etc... capacidad de liderazgo y gestión......