RESPONSABLE TÈCNIC/A DE COMUNICACIÓ INSTITUCIONAL I PREMSA (REF. )
Descripción de la oferta de empleo
La persona escollida exercirà un rol essencial en l'estratègia de comunicació del CREAF.
Serà responsable de coordinar l'oficina de premsa, liderar la innovació en la comunicació amb mitjans de comunicació, incloent-hi el seguiment de clippings de premsa, i assumir un rol tècnic clau en la comunicació del centre.
A més, donarà suport a qüestions estratègiques com la nova web i la marca, les xarxes socials en temes internacionals, relacionats amb la recerca del CREAF i institucionals, i col·laborarà amb la direcció de comunicació en la coordinació de projectes, organització d’esdeveniments i altres activitats relacionades amb la comunicació.
Aquest lloc requerirà una formació en biologia i en comunicació científica, habilitats de coordinació, una forta orientació cap a l'organització i la capacitat d'exercir un paper de centralització tècnica en la comunicació, especialment en la interfície del science-policy i la comunicació científica.
S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h.
setmanals), amb incorporació immediata, i s’ofereix un salari de € bruts anuals.
L’oferta és d'acord amb l'anunci publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 20 de desembre de amb número.
, del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) i es fan públiques les bases de la convocatòria per aquesta posició de personal de Suport a la Recerca per a la seva provisió per concurs de mèrits.
TASQUES A REALITZAR.
Coordinació de l'oficina de premsa i seguiment de clippings.
Supervisar i coordinar totes les activitats relacionades amb l'oficina de premsa del CREAF, incloent-hi el seguiment de clippings de premsa.
Supervisar i nodrir la base de dades de periodistes del CREAF.
Coordinar-se amb la Responsable Tècnica de Nous Formats per incloure la difusió de notes de premsa i impactes a mitjans destacats al calendari de xarxes socials.
Suport estratègic en temes institucionals.
Col·laborar estretament amb la direcció de comunicació en projectes estratègics com ara la nova web i el desenvolupament de la marca CREAF (portfolis, material institucional, butlletins, etc) Col·laborar en la redacció dels relats del CREAF amb direcció de comunicació i la Responsable de Nous Formats.
Donar suport en la redacció i elaboració de protocols per ordenar els diferents processos en els que es treballa dins de Comunicació.
Coordinació, redacció de continguts i participació activa en el calendari editorial.
Redactar continguts de caràcter més científic, com ara informes, resums de recerca, articles tècnics, així com temes de caràcter divulgatiu.
Gestionar el calendari editorial en funció dels calendaris mediàtics.
Supervisar el calendari de publicacions al blog del CREAF i destacats al web i, quan s'escaigui, coordinar-se amb l'equip per carregar continguts al blog.
Identificar i prioritzar temes i continguts segons les tendències del moment amb la Responsable Tècnica de Nous Formats.
Suport en l'estratègia d’influencers amb la Responsable Tècnica de Nous Formats Suport en la redacció i coordinació de projectes de comunicació científica.
Assistir a la redacció de projectes relacionats amb la comunicació i la divulgació científica.
Col·laborar en la cerca de finançament i oportunitats de col·laboració.
Donar suport a la direcció de comunicació en la gestió de projectes actius de comunicació científica.
Especialment en projectes europeus Horizon Europe i Life.
Coordinació de demandes de la Generalitat de Catalunya i comunicació política.
Col·laborar en la coordinació de les demandes i col·laboracions amb la Generalitat de Catalunya, especialment en la interfície del science-policy i en el contracte-programa entre el CREAF i la Generalitat.
REQUISITS NECESSARIS.
Grau en Biologia o Periodisme o similar.
Formació demostrable en comunicació científica i periodisme científic.
Almenys 4 anys d’experiència demostrable coordinant la comunicació de projectes de recerca ambiental.
Almenys 4 anys d’experiència coordinant la comunicació de projectes europeus (convocatòria Horizon Europe, LIFE o similar).
Almenys 4 anys d’experiència treballant a un departament de comunicació institucional d’un centre de recerca CERCA, o universitat pública, preferiblement en temes ambientals.
Almenys un any d’experiència demostrable coordinant activitats d’oficina de premsa, atenció a mitjans de comunicació i redacció de notes de premsa.
Experiència demostrable en la redacció i presentació de projectes en l’àmbit de la comunicació científica (convocatòria FECYT o similar).
Experiència demostrable treballant com a editor/a.
Escriure i parlar català, castellà i anglès amb fluïdesa.
S’ha d’aportar el títol oficial d'anglès nivell C1 (C1 Advance de Cambridge o similar) i de català.
Habilitat per treballar en un entorn multidisciplinari i coordinar-se amb diversos departaments.
Experiència i coneixement en xarxes socials i SEO.
Experiència en l’organització i promoció d’esdeveniments.
Experiència en entorns webs com ara WordPress.
Carnet de conduir tipus B.
CONDICIONS VALORABLES.
Màster oficial en algun camp relacionat amb la ciència.
Experiència demostrable portant la comunicació de projectes de ciència ciutadana, preferiblement de l’àmbit ambiental.
Fort coneixement del funcionament de la recerca científica.
Coneixement en la formació de portaveus científics.
Disponibilitat per incorporar-se de manera immediata.
Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ.
1.
Admissió de candidatures.
els/les candidats/tes hauran d'inscriure’s a la borsa de treball, amb un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 15 de desembre de .
No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
2.
Preselecció.
determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta..
Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts.
Per a l'obtenció d'aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats.
- Titulacions acadèmiques.
15% - Formació i perfeccionament.
5% - Experiència professional.
30% - Coneixement de llengua catalana.
5% - Coneixement d'anglès.
5% - Proves selectives i entrevista.
40% 3.
Selecció.
valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.
4.
Decisió final.
en cas de trobar-se la persona adequada, se li comunicarà formalment la seva elecció a través de correu electrònic.
Comitè de selecció.
• Joaquim Escobar Prats, com a Gerent.
• Cristina García López, com a Cap de Gestió de Projectes (Post-award).
• David Morales Duran, com a Responsable de Servei Jurídic.
OFERTA EN PDF
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 3385107€ - 3385107€
- 06/12/2024
- 06/03/2025
Jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa... se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat......
Titulación técnico deportivo nivel i o ii de piragüismo... para la temporada 2024 de mayo a octubre buscamos: responsable centro náuticocon- conocimientos de deportes acuáticos: titulación de instructor de windsurf y/o catamarán... wet4fun es una reconocida compañía de deporte con más de 30 años de trayectoria......
Horario intensivo mañanas de lunes a viernes... responsable/operario embutidos en sant vicenç de torelló - 1224220ciudad: barcelona funciones:desde temporing seleccionamos un/a responsable/operario de sala de embutidos para una importante empresa del sector cárnico situada en sant vicenç de torelló......
Realización de mediciones y órdenes de acopio de material... diseño junto al jefe de proyecto de canalizaciones y métodos de instalación... responsable de instalaciones eléctricas - torrejón de ardoz ciudad: madrid desde temporing estamos en búsqueda de un/a responsable de instalaciones eléctricas para......
Capacidad de gestión de amplias cargas de trabajo y manejo de situaciones de estrés... clasificación de mercancias... coordinación del equipo y asignación de tareas de manera eficaz... responsable de almacén - requena - villaverde (madrid) - 1250789 ciudad: madrid desde temporing buscamos perfiles de......
Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......
Responsable de la gestión de recobro... emisión de giros y remesas de transferencias... realización de facturación especial y subida de estas facturas a suscorrespondientes plataformas... 3 años de experiencia en gestión contable... requisitos del puestose precisa nivel fluido tanto hablado como escrito......
Funciones:- resolución de incidencias... supervisión del plan de prevención de legionela por parte de la empresa mantenedora... coordinación y seguimiento de la compra de materiales y herramientas... horario: de lunes a viernes de 08:00 a 14:00 horas y de 17:00 a 19:00 horas... com/?response_id=aaa95357e59765bb38113af98d91df7erequisitos......
Operaciones en el laboratorio: procesos de recubrimiento superficial, técnicas de análisis y seguimiento de acciones de calidad... contrato indefinido con período de prueba de 6 meses... buena actitud y orientación a la identificación de oportunidades de promoción y de trabajos con empresas......
Carnet de carretillero... realizar tareas de almacén... funciones:- gestionar flota de repartidores... conocimientos de ordenador, paquete office... perfil polivalente y don de gentes... carnet de conducir y vehículo propio... establecer rutas de reparto y recogida... ciudad: murcia desde temporing seleccionamos......