RESPONSABLE TÈCNIC/A DE GESTIÓ DE PROJECTES (POST-AWARD) PEL PROJECTE PROMEX (REF. )
Descripción de la oferta de empleo
i finançat pel Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural.
S'ofereix contracte laboral indefinit d’activitats cientificotècniques a jornada completa (37,5 h.
setmanals), amb incorporació immediata, amb durada fins a però amb possibilitat de continuïtat, i un salari de € bruts anuals.
TASQUES A REALITZAR.
Donar suport als investigadors en la gestió dels aspectes financers, legals i administratius dels projectes concedits, assegurant el compliment de la normativa interna del centre així com de la normativa de les diferents entitats finançadores.
Monitorització i seguiment econòmic dels projectes.
anàlisi de desviacions i propostes de mesures correctores.
Sol·licituds de modificació dels acords de subvenció.
Preparació dels informes de justificació econòmica i auditories.
Suport als investigadors en la realització dels informes científic-tècnics.
Ser l’enllaç entre investigadors i entitats finançadores així com amb els socis participants en el cas de projectes col·laboratius.
Donar suport a l’investigador principal en la gestió i seguiment dels projectes coordinats.
Altres activitats pròpies de l’oficina de gestió de projectes.
contribuir en els informes d’activitat, memòria i auditoria del centre, Uneix...
REQUISITS NECESSARIS.
Diplomatura, Llicenciatura o Grau en Ciències Empresarials, Econòmiques o ADE.
Experiència mínima de 2 anys en gestió, justificacions i auditories de projectes de recerca de finançament europeu, preferentment Horizon, LIFE i INTERREG així com projectes de finançament nacional, preferentment de l'Agència Estatal de Recerca, Fundació Bancària "la Caixa" i Fundació Biodiversitat.
Experiència en la gestió de projectes amb fons Next Generation així com coneixements de l'aplicació Coffee-MRR.
Experiència en gestió de comptabilitat de projectes.
Experiència en centres públics de recerca (preferentment del sistema CERCA) o universitats públiques.
Nivell avançat del paquet Microsoft 365 (Excel, Word, Outlook, Teams …).
Escriure i parlar correctament anglès.
CONDICIONS VALORABLES.
Coneixements de programes de gestió (A3ERP, Fundanet, Navision, SAP Business One, Contaplus …).
Persona flexible, responsable, resolutiva, organitzada i amb capacitat de treballar en equip.
Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ.
1.
Admissió de candidatures.
els/les candidats/tes s’hauran d'inscriure a l’oferta de treball, amb un currículum i una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins al 27 de setembre de .
No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
2.
Preselecció.
determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.
3.
Selecció.
valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.
4.
Decisió final.
en cas de trobar-se la persona adequada, es comunicarà formalment a aquesta la seva elecció, i es publicarà a la borsa de treball del CREAF la identificació de la persona escollida.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 3318732€ - 3318732€
- 21/09/2024
- 20/12/2024
Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... preparació, manteniment i gestió dels materials i espais del projecte... feina acompanyament del procés socioeducatiu dels infants amb el suport i supervisió del responsable de projecte... coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes......
experiencia en certificación de sistema de gestión de calidad y realización de auditorías... realización de auditoría interna y de proveedores críticos... actualización y mantenimiento de los expedientes de análisis de riesgos, evaluación cínica ypost-market... mantenimiento y actualización de......
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius... capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori... realització i supervisió de la programació i de les......
Horario intensivo mañanas de lunes a viernes... responsable/operario embutidos en sant vicenç de torelló - 1224220ciudad: barcelona funciones:desde temporing seleccionamos un/a responsable/operario de sala de embutidos para una importante empresa del sector cárnico situada en sant vicenç de torelló......
Realización de mediciones y órdenes de acopio de material... diseño junto al jefe de proyecto de canalizaciones y métodos de instalación... responsable de instalaciones eléctricas - torrejón de ardoz ciudad: madrid desde temporing estamos en búsqueda de un/a responsable de instalaciones eléctricas para......
Capacidad de gestión de amplias cargas de trabajo y manejo de situaciones de estrés... clasificación de mercancias... coordinación del equipo y asignación de tareas de manera eficaz... verificar entradas y salidas de mercancia... responsable de almacén - requena - villaverde (madrid) - 1250789 ciudad:......
Disponer de vehículo propio... conocimientos en software de gestión de inventarios y erp... gestión de servicios y garantías... actualización de la documentación y resgistros de los servicios realizados... valorable manejo de inglés técnico... se ofrece:- contrato de duración determinada con posibilidad......
Para la temporada 2024 de mayo a octubre buscamos: responsable centro náuticocon- conocimientos de deportes acuáticos: titulación de instructor de windsurf y/o catamarán... wet4fun es una reconocida compañía de deporte con más de 30 años de trayectoria... com requisitos del puesto - experiencia con referencias-......
Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......
Responsable de la gestión de recobro... emisión de giros y remesas de transferencias... realización de facturación especial y subida de estas facturas a suscorrespondientes plataformas... 3 años de experiencia en gestión contable... requisitos del puestose precisa nivel fluido tanto hablado como escrito......