Ver oferta completa

RESPONSABLE TÈCNIC/A GESTIÓ DE PERSONES (RRHH) (REF. )

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

El CREAF precisa incorporar un o una responsable de gestió de persones per liderar el departament de Gestió de Persones del CREAF, encarregant-se de gestionar i optimitzar el capital humà.
La seva missió és alinear les necessitats i objectius de l'empresa amb el benestar i el desenvolupament de les persones treballadores.
S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h.
setmanals), amb incorporació immediata de , i s’ofereix un salari de € bruts anuals.
L’oferta és d'acord amb l'anunci publicat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya en data 20 de desembre de amb número , del Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals (CREAF) i es fan públiques les bases de la convocatòria per aquesta posició de personal de Suport a la Recerca per a la seva provisió per concurs de mèrits.
TASQUES A REALITZAR.
Reclutament i selecció.
Coordinar i supervisar el procés de selecció de personal, incloent la publicació d'ofertes de feina, la revisió de currículums, la realització d'entrevistes i la selecció dels candidats.
A més de la gestió del procés d'integració (onboarding) i baixa (offboarding) dels empleats.
Relacions laborals.
mediació en conflictes laborals, negociar acords col·lectius i mantenir una comunicació oberta i efectiva entre la direcció i els empleats.
A més de, garantir el compliment de les lleis i regulacions laborals aplicables, així com mantenir una correcta documentació i registres del personal conforme a les exigències legals.
Formació.
Identificar les necessitats de formació transversal i dissenyar i implementar programes de capacitació per millorar les habilitats i competències de personal de gestió i administració de la recerca.
Processos.
Gestionar i optimització de processos interns, en especial, els relacionats amb el software de RRHH.
Polítiques de RRHH.
Col·laborar en el desenvolupament i implementació de polítiques i estratègies de recursos humans alineades amb els objectius i les necessitats de l'Administració Pública.
Pressupost anual.
Confecció de pressupost anual de RRHH i gestió del calendari.
Co-coordinació del pla d’acció associat al segell HRS4R.
Gestió d’equip.
dirigir l’equip de persones que conformen el departament coordinant també la resta de tasques del departament i en especial, les tasques d’administració de personal.
nòmines, seguretat social, impostos, contractes, liquidacions..
Prevenció de Riscos.
Coordinar amb l’SPA i el Comitè de Seguretat i Salut, la prevenció de riscos del centre.
Desenvolupament del pla de benestar del centre.
REQUISITS NECESSARIS.
Diplomatura o grau en Relacions Laborals o estudis similars.
Màster o postgrau relacionat amb recursos humans.
Experiència mínima de tres anys en un departament de gestió de persones (o RRHH) en centres públics de recerca (preferiblement del sistema CERCA), o universitat públiques, desenvolupant totes les tasques a realitzar abans descrites.
Coneixement avançat de normativa de la Ley de la Ciencia “Ley , de 1 de junio, de la Ciencia, la Tecnología y la Innovación” i normativa laboral.
Experiència amb ERPs i domini de softwares (especialment valorable A3Innuva i Factorial).
Bon nivell de comprensió, parla i escriptura de l'anglès, el castellà i el català.
Persona amb capacitat de lideratge i gestió d’equips, i amb habilitats de comunicació interpersonal, proactiva i amb una alta capacitat d’organització i resolució de reptes amb creativitat.
CONDICIONS VALORABLES.
Certificats o cursos addicionals en legislació laboral o sistemes de gestió de recursos humans.
Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ.
1.
Admissió de candidatures.
els/les candidats/tes hauran d'inscriure’s a l'oferta de treball, amb un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 15 de desembre de .
No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal, que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
2.
Preselecció.
determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.
Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts.
Per a l'obtenció d'aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats.
- Titulacions acadèmiques.
15% - Formació i perfeccionament.
5% - Experiència professional.
30% - Coneixement de llengua catalana.
5% - Coneixement d'anglès.
5% - Proves selectives i entrevista.
40% 3.
Selecció.
valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.
4.
Decisió final.
en cas de trobar-se la persona adequada, se li comunicarà formalment la seva elecció a través de correu electrònic.
Comitè de selecció.
• Joaquim Escobar Prats, com a Gerent.
• Cristina García López, com a Cap de Gestió de Projectes (Post-award).
• David Morales Duran, com a Responsable de Servei Jurídic.
OFERTA EN PDF
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 3770539€ - 3770539€
Fecha de publicación
  • 06/12/2024
Fecha de expiración
  • 06/03/2025
ADMINISTRATIVO/A DPTO. RRHH CON CERTIFICADO DE DISCAPACIDAD
INTERLABORA

Gestionar el pago de multas de tráfico... envío de nóminas de empleados a relaciones laborales... preparación de cartas a empleados... subir a la aplicación correspondiente la documentación para las solicitudes de dsr, en aplicación de la normativa europea de protección de datos......

RESPONSABLE/OPERARIO EMBUTIDOS - 1224220
Temporing

Horario intensivo mañanas de lunes a viernes... responsable/operario embutidos en sant vicenç de torelló - 1224220ciudad: barcelona funciones:desde temporing seleccionamos un/a responsable/operario de sala de embutidos para una importante empresa del sector cárnico situada en sant vicenç de torelló......

RESPONSABLE DE INSTALACIONES ELÉCTRICAS - 1238650
Temporing

Realización de mediciones y órdenes de acopio de material... diseño junto al jefe de proyecto de canalizaciones y métodos de instalación... responsable de instalaciones eléctricas - torrejón de ardoz ciudad: madrid desde temporing estamos en búsqueda de un/a responsable de instalaciones eléctricas para......

RESPONSABLE DE ALMACÉN - REQUENA - 1250789
Temporing

Capacidad de gestión de amplias cargas de trabajo y manejo de situaciones de estrés... clasificación de mercancias... coordinación del equipo y asignación de tareas de manera eficaz... verificar entradas y salidas de mercancia... responsable de almacén - requena - villaverde (madrid) - 1250789 ciudad:......

Responsable centro náutico
Wet4fun

Para la temporada 2024 de mayo a octubre buscamos: responsable centro náuticocon- conocimientos de deportes acuáticos: titulación de instructor de windsurf y/o catamarán... wet4fun es una reconocida compañía de deporte con más de 30 años de trayectoria... com requisitos del puesto - experiencia con referencias-......

Técnica/o actividades dirigidas
Wellnessjob

Posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales de clases + 2h30’ de cierre de vestuariocasi 10h/semanales......

Responsable de contabilidad - Dto. Administración
Suministros Industriales RAME SL

Responsable de la gestión de recobro... emisión de giros y remesas de transferencias... realización de facturación especial y subida de estas facturas a suscorrespondientes plataformas... 3 años de experiencia en gestión contable... requisitos del puestose precisa nivel fluido tanto hablado como escrito......

ADMINISTRATIVO/A RRHH SECTOR LOGISTICO - 1190321
Temporing

Disponibilidad de incorporación inmediata... manejo de correo electrónico y ficheros- gestión documental y archivo- gestión de datos y control de documentación... jornada 38h semanales de lunes a jueves de 08:00h a 17:00h y los viernes de 08:00h a 14:00h... seguimiento y control de las operaciones- control......

UN/A RESPONSABLE DE MANTENIMIENTO - 1185133
Temporing

Funciones:- resolución de incidencias... supervisión del plan de prevención de legionela por parte de la empresa mantenedora... coordinación y seguimiento de la compra de materiales y herramientas... horario: de lunes a viernes de 08:00 a 14:00 horas y de 17:00 a 19:00 horas... com/?response_id=aaa95357e59765bb38113af98d91df7erequisitos......

Investigador/a en materiales y/o metalurgia, ref.: 24086
Asociación de industria navarra

Operaciones en el laboratorio: procesos de recubrimiento superficial, técnicas de análisis y seguimiento de acciones de calidad... contrato indefinido con período de prueba de 6 meses... buena actitud y orientación a la identificación de oportunidades de promoción y de trabajos con empresas......