SALES ASSOCIATE - CARTIER BARCELONA 1 1
Descripción de la oferta de empleo
You will also be an active participant in the daily operations of the boutique.
KEY RESPONSIBILITIES Sales Achievement.
Consistently thrive for results to achieve or exceed your sales target.
Ensure an outstanding and exceptional customer service by providing a unique experience to each client which includes greeting and acknowledging every customer, maintaining outstanding standards and displaying solid product knowledge.
Act as a referent and provide recommendation that will provide an exceptional client experience Assist and support after sales clients in accordance with Maison values.
Client Relationship Management.
Cultivate new and existing client relationships through exceptional service and other Maison-specific CRM initiatives, partnering with Management to develop a plan for your clients and prospects Consistently and accurately capture client data for follow-up and relationship building, effectively leveraging the available tools Appropriately resolve client issues/concerns and escalate as needed to Management Partner with Management to develop a plan to support, and participate to, in-store and offsite events and networking Daily Boutique Operations.
Understand and comply with all security and operational policies and procedures for the Group, Maison and boutique Assist with daily set-up and breakdown of the boutique, and communicate on any maintenance issues Assist in the merchandising and daily maintenance of displays and back-stock Actively participate in daily and annual inventories and cycle counts to prepare and ensure a successful audit Assist with special projects, as needed (i.
.
price changes, supporting back office responsibilities, etc.) JOB PROFILE 5 years of previous experience in Sales in a luxury retail environment General knowledge of timepiece and jewellery would be a plus Ability to work in a fast-paced retail store environment Fluency in Spanish, Additional language skills are a plus Excellent interpersonal and communication skills are required Strong understanding of Customer Service needs and Customer (internal and external) priorities Strong attention to detail with the ability to handle multiple tasks simultaneously and with precision Self-Starter with Team-Player approach Digital savy, MS Office experience required,
Detalles de la oferta
- Richemont
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 31/10/2024
- 29/01/2025
Formador freelance o contrato laboral para impartir formacion presencial en barcelona... inicio 28/02 en barcelona competencias digitales 60h de lunes a viernes 9:30-13:30h del 4/3-22/3 auxiliar de almacen 60h de lunes a viernes de 9:30-13:30h del 26/02-19/03 en vilafranca del penedes otras formaciones......
Horario: martes, jueves o viernes 1 o 2 horas a la semana... titulación acorde al puesto: grado o licenciatura... estudiantes últimos cursos de grado o licenciatura... se precisa profesora de química para 1°de bachillerato de ciencias... preferible si puede impartir clases de física también......
Salario 11,38€ brutos/ hora duración: 1 díarequisitos del puestoexperiencia como oficial de 1ª en construcción expericnia en alicatado... se precisa para una obra ubicada en moncada un oficial de 1ª en construcción con experiencia en alicatado... horario de 8 a 18h......
Se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana... enviar curriculum y datos a *****@***** requisitos del puesto se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana......
· jornada completa · horario: turno de mañana y tarde rotativo según cuadrante del centro + 1 fin de semana al mes... requisitos del puesto· certificado de prl de 20h o 60 + 6h... com / linkedin: civitygroup desde el departamento de mantenimiento somos especialistas en proporcionar servicio de mantenimientos......
B se ofrece buen horario continuo (excepto semana de guardia), buen ambiente laboral y compañerismo y formación de marca continuada... concesionario oficial premium precisa la incorporación de un mecánico oficial de 1ª para realizar las funciones de jefe de taller... requisitos del puestomecánico oficial......
Tipo de puesto: jornada completa salario: 1... estamos interesados en personas polivalentes, con iniciativa y con habilidades destacadas para trabajar en equipo... empresa especializada en el diseño, montaje y mantenimiento de instalaciones industriales, está en busca de oficiales de 1º (soldadores,......
Interpretación de planos... requisitos del puesto· certificado de prl de 20h o 60 + 6h... · control de los materiales utilizados... otros datos del puestose ofrece:· inclusión en importante grupo empresarial en pleno crecimiento, estable y solvente... · perfil técnico más fuerte en clima......
Detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand process, identify improvements and implement change develop an aptitude with sales reports, and dashboards ability to work independently as well as part of a team qualification......
Ciudad: barcelona funciones:desde temporing seleccionamos un/a oficial 1ª mecánico de camión con remolque para una empresa del sector de mantenimiento de vehículos ubicada en vic... com/?response_id=893020cd7916b293f3a0aa319cd62f03requisitos del puestorequisitos:- persona con buena actitud y ganas de......