Ver oferta completa

SALES CORPORATE DEPARTMENT ASSISTANT

Girona - Girona

Descripción de la oferta de empleo

Somos una red de hoteles en la Costa Brava y buscamos un/a Sales Corporate Department Assistant para incorporarse en el Departamento Comercial del Grupo, oficina situada en el Riudellots de la Selva - Girona...
Estamos buscando una persona responsable y organizada en su trabajo, comunicativa y que luche por conseguir superararse en su día a día.
Proactiva en buscar siempre nuevas oportunidades de satisfacción tanto suya, como de su equipo y sobre todo de nuestros clientes..
Si te ves en estas palabras ¡TE QUEREMOS EN NUESTRO EQUIPO!..
Las principales funciones a realizar son las siguientes:.
- Cotización de grupos, seguimiento, confirmación, preparación de proforma y control de pagos y cierre de facturas..
- Revisar y actualizar contenido, descripciones y tarifas en todos los canales de comunicación y documentos digitales, incluyendo OTA's y página web..
- Respuesta y seguimiento a las peticiones y consultas de clientes que llegan a través del contacto de la web..
- Gestión, soporte y actualización de los usuarios activos en las diferentes extranets..
- Gestión de las incidencias que puedan surgir a través de los diferentes canales y comunicación interna de su situación..
- Análisis y gestión de comentarios de clientes..
- Revisión de los servicios disponibles con las direcciones de los establecimientos y actualización de la información en todos los canales..
- Actualización de la BBDD..
- Revisión de plantillas y herramientas para agilizar y mejorar los procesos internos del departamento comercial y/o con el resto de equipos..
- Soporte con la gestión de reservas de grupos y gestión de reservas individuales a través de agencias..
- Reportar directamente a Dirección Comercial y de Marketing....
Requisitos e idiomas:.
- Muy valorable Grado y/o CFGS Marketing o Turismo..
- Capacidad para leer y escribir en catalán, castellano, inglés y francés..
- Conocimiento de PMS (Sihot) y ventas..
- Residencia por Girona o alrededores..
- Disponer de permiso de conducir y vehículo propio..
- Buena capacidad comunicativa....
Jornada completa de 40 horas semanales presenciales en turnos de 9h a 17h.
Experiencia.
No se requiere Idiomas.
Catalán – Avanzado.
Español – Avanzado.
Francés – Avanzado.
Inglés – Avanzado Jornada.
Completa Horario.
Sobre Brava Hoteles.
Brava Hoteles es una cadena de 5 hoteles y unos apartamentos en las poblaciones más bonitas de la Costa Brava y de la provincia de Girona.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Brava Hoteles
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 07/11/2024
Fecha de expiración
  • 05/02/2025
Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Are you a seasoned sales professional with a passion for real estate? do you thrive in a high-energy, team-oriented environment? if so, we have an exciting opportunity for you! we're seeking a dynamic and motivated individual to lead our sales department in a new development project......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......

Senior Sales Assistant - Store LIU∙JO , BARCELONA
Liu Jo SPA

Liu jo está buscando para su store en paseo de gracia, barcelona un (a) senior sales assistant... tipo de puesto: jornada completa, contrato indefinidootros datos del puestohorario: turno rotativo experiencia: ventas: 2 años (deseable) fecha de inicio prevista 20/04/2024......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Sales Development (25h)
Recruit4work SL

Identifying potential customers and generating new business opportunities for the company qualifying potential customers managing leads through the sales pipeline by setting appointments, following up on leads, and tracking progress toward meeting sales goals collaborate with the sales team to......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand process, identify improvements and implement change develop an aptitude with sales reports, and dashboards ability to work independently as well as part of a team qualification......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......