SALES DIRECTOR/MANAGER LOGÍSTICA
Descripción de la oferta de empleo
Detalles de la oferta
- LHH
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 05/11/2024
- 03/02/2025
Position: head of sales department key responsibilities: lead and manage the sales team, ensuring they meet and exceed sales targets develop and implement sales strategies to drive business growth collaborate with marketing and other departments to create effective sales campaigns train and mentor sales......
Coordinar el transporte de mercancías y la logística de almacén... habilidades: seguimiento de entregas análisis de costos logísticos negociación con proveedores gestión de inventario manejo de software de logística conocimiento de normativas de transporte optimización de procesos de distribución planificación......
Habilidades en el uso de software de gestión logística y sistemas erp... funciones:- desarrollar e implementar estrategias de logística y cadena de suministro alineadas con los objetivos empresariales... ciudad: alicante / alacant desde temporing seleccionamos un/a director/a de logística para importante......
Identifying potential customers and generating new business opportunities for the company qualifying potential customers managing leads through the sales pipeline by setting appointments, following up on leads, and tracking progress toward meeting sales goals collaborate with the sales team to......
Detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand process, identify improvements and implement change develop an aptitude with sales reports, and dashboards ability to work independently as well as part of a team qualification......
Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......
The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......
Auxiliar administrativo/a logística campaña de navidad ciudad: zaragoza desde temporing seleccionamos un/a auxiliar administrativo/a para empresa del sector logística para contratación por campaña de navidad, situada en polígono centrovía (la muela, zaragoza) funciones: - recepción de llamadas y atención......
Liu jo está buscando para su store en paseo de gracia, barcelona un (a) senior sales assistant... sus principales cometidos serán los siguientes: · transmitir al cliente pasión y conocimiento del producto; · desarrollar e impulsar las ventas; · recibir y acompañar a nuestra clientela de alta gama; ·......
Ciudad: murcia desde temporing seleccionamos un/a operario/a de logística para una importante empresa del sector de la alimentación ubicada en alcantarilla, murcia... conocimientos de inglés, (preferiblemente un b1)... funciones: - controlar la cantidad de productos... com/?response_id=a6ed9f305ac3e7d11e392a7250844bbd......