SECRETARI/ÀRIA DE DIRECCIÓ
Descripción de la oferta de empleo
- Assistir a la direcció en la gestió d'agendes i reunions.
- Coordinar i organitzar viatges i esdeveniments corporatius.
- Gestionar la correspondència i comunicacions internes i externes.
- Preparar informes, presentacions i documents administratius.
- Fer tasques d'arxiu i manteniment de registres.
- Brindar suport en la coordinació de projectes i tasques administratives.
Requisits:
- Formació en Secretariat, Administració d'Empreses o carreres afins.
- Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar.
- Domini avançat d'eines ofimàtiques (Word, Excel, PowerPoint).
- Excel·lents habilitats de comunicació i redacció.
- Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
- Organitzat/a, proactiu/a i amb habilitats per a la resolució de problemes.
- Nivell d'anglès avançat (desitjable).
Oferim:
- Un ambient de treball professional i col·laboratiu.
- Oportunitats de desenvolupament i creixement professional.
- Salari competitiu i beneficis addicionals.
- Incorporació immediata
- Jornada laboral de dilluns a divendres. Experiència 3 anys. - Experiència mínima de 3 anys en un lloc similar. Competències / coneixements: Capacitat per a treballar de manera autònoma. Treball en equip. Organització. Proactivitat. Resolució de problemes. anglès (parlat b1 - llindar, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- Empresa Líder en Sector Salut
- Sin especificar
- 05/09/2024
- 04/12/2024
Funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexible... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento......
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels......