SECRETARI/ÀRIA DE DIRECCIÓ - ENTITAT PÚBLICA
Descripción de la oferta de empleo
Tipus de contracte: Interinitat fins a la cobertura definitiva.
Jornada completa de 37,5 hores setmanals amb horari especial segons necessitats de servei.
Jornada intensiva de juny a setembre, Nadal i Setmana Santa.
Horari habitual de 8 a 15 h i una tarda setmanal.
Flexibilitat horària i teletreball: 2-3 dies per setmana.
Retribució: 30.132,13 € bruts anuals més variable per objectius.
Beneficis addicionals: 50 hores d’assumptes propis i formació dins de la jornada laboral.
¿QUINES FUNCIONS REALITZARÀS?
Atenció de visites i gestió de reunions.
Gestió d’agenda i correu electrònic de l’àrea de direcció.
Organització de viatges, jornades i esdeveniments.
Seguiment i control de despeses de direcció per assegurar l’ajust al pressupost.
Convocatòria i preparació de reunions, incloent-hi la gestió de sales i documentació.
Suport en l’elaboració de documents i organització de tallers.
Col·laboració en projectes i activitats d’acord amb els objectius establerts.
Altres particularitats del procés:A causa de la naturalesa pública de l'entitat contractant, el procés de selecció comptarà amb fases addicionals després de l'entrevista inicial. En aquestes etapes es durà a terme una valoració detallada dels mèrits dels candidats. Es tindran en compte els títols i certificacions aportats, així com la rellevància i durada de l'experiència en funcions relacionades amb el lloc. Aquest procés d'avaluació busca assegurar els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, garantint una selecció transparent i justa conforme a la normativa vigent per a entitats públiques.Fases del procés de selecció de 2 a 3 mesos (incorporació al gener/febrer 2025):1a fase: verificació del compliment dels requisits2a fase: valoració de mèrits a partir del currículum acreditat3a fase: prova pràctica4a fase: entrevista personal final amb l'entitat. Requisitos mínimos
Formació acadèmica: Títol de batxillerat, cicle formatiu de grau superior o FP2.
Formació complementària relacionada amb el lloc de treball que es tindrà en compte per la valoració dels mèrits del currículum, com per exemple: diplomatura, grau, postgrau o màster relacionats o cursos en secretariat, protocol, relacions públiques, administració d’agenda, ofimàtica, etc.
Idiomes: Català (nivell C1) i anglès (nivell C1).
Experiència mínima: 2 anys en tasques relacionades.
Contrato: Indefinido Educación mínima: Bachillerato Nivel profesional: Empleado
Detalles de la oferta
- AVANSEL SELECCIÓN
- Indefinido, jornada completa
- 15/11/2024
- 13/02/2025
Estamos en búsqueda de un ingeniero/a civil - ingeniero/a obra pública junior... las funciones a realizar son:- desarrollo y seguimiento de proyectos de urbanización... se valorará positivamente la experiencia en obra/construcción... reporte al/la director/a del departamento y confección de informes......
Son posibles diversas posibilidades de colaboración (jornada completa, media jornada, colaborador autónomo, u otras... familiarizado con obras de construcción, idealmente en edars o saneamiento... manejo de otros programas de modelización (redes de saneamiento, inundabilidad, cálculo estructuras, modelización......
Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... ocasionalment treball en cap de setmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... coordinació de l’equip educatiu que intervé amb el grup, dinamització del voluntariat i seguiment del personal en......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... mestratge, escrit c2 - d... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar a una......
Realización de informes técnicos para las empresas cliente y para los órganos gestores de proyectos de financiación pública... se valorará: experiencia previa en centros tecnológicos o empresas en actividades de i+d... conocimientos en ensayos tribológicos, mecánicos y de microestructura de materiales......
Trabajamos con clientes tanto en los sectores de salud pública como privado... buscamos la enfermería asistente de la provisión de atención médica en el hogar en el área de londres... requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en inglés, hablado y escrito......
Trabajamos con clientes tanto en los sectores de salud pública como privado... buscamos la enfermería asistente de la provisión de atención médica en el hogar en el área de londres... requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en inglés, hablado y escrito......
· mantener la certificación inicial de cada simulador con cada administración pública o autoridad que solicite el cliente... seleccionamos un técnico de simuladores para nuestras instalaciones en jerez de la frontera... · instalación y puesta en marcha de nuevos equipos adicionales en los simuladores......
La associació rauxa es una entidad declarada de utilidad pública que trabaja desinteresadamente, sin ánimo de lucro, ofreciendo tratamiento de dependencia del alcohol, tabaquismo y otras drogas, en la rehabilitación de personas marginales de la calle con dependencia del alcohol y otras drogas......
Durante el transcurso de los años la empresa se ha posicionado en el sector de la construcción pública gallega, especializándose en la ejecución de obras civiles y edificación industrial privada... buena organización, habilidades escritas y orales... controlar los plazos de construcción......