SECRETARIA DE DIRECCIÓ
Descripción de la oferta de empleo
Funcions.
Atenció telefònica i presencial.
Obrir la porta, rebre les visites i fer les gestions necessàries amb les agendes d’atenció Obrir el correu electrònic de l’entitat, respondre missatges i/o reenviarlos Gestió de facturació i comptabilitat.
Suport a l’àrea de projectes.
Realització i seguiment de tramitacions administratives.
Gestió de l’agenda de treball i organització i gestió de reunions.
Assistència a reunions i redacció d’informes o actes sobre els temes tractats.
Realitzar tasques executives i facilitar informació per delegació directa de direcció.
Elaborar fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca.
Ordenar i classificar física i informàticament expedients i documentació.
Gestionar la informació en bases de dades informatitzades.
Processar documentació de gestió empresarial, confidencial o no, i arxivarla de manera organitzada segons el propi criteri per facilitar el seu accés posterior.
Buscar informació en documents oficials, revistes, diaris, publicacions especialitzades, pàgines web, etc., i en realitzar un anàlisi i un resum segons les indicacions de la direcció.
Redactar correspondència i documents complexos seguint les indicacions de direcció, que poden ser detallades o no, i prepararlos per la firma de la direcció.
Elaboració d’informes o documents organitzats i estructurats de manera entenedora i adequada al llenguatge i coneixement de l’interlocutor Proposar solucions innovadores, transferibles i adaptades a les necessitats de la direcció.
Rebre, transmetre i controlar les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics.
Administrar i gestionar l’aprovisionament d’existències, fer el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament, registrar les entrades d’existències mitjançant suport informàtic o documental.
Perfil.
Requisits.
Formació recomanable.
Cicle formatiu de grau superior en assistència a la direcció o administració i finances o Grau universitari en qualsevol família professional, preferentment en l'àmbit de l'administració i direcció d'empreses.
Formació en gènere o violències masclistes.
Nivell mitjà d’informàtica, paquet office, funcionament d’escàners, agendes electròniques, etc.
Coneixements facturació i comptabilitat.
Coneixements del sector social i la comunicació entre entitats.
Experiència.
Experiència prèvia com a secretària de direcció en l’àmbit social.
Experiència en suport a la redacció i presentació de projectes dins l’àmbit social.
Experiència en atenció telefònica i presencial.
Experiència en el maneig de base de dades, elaborant fitxers, ordenant i classificant.
Elaboració d’informes i documents complexos.
Experiència processant i gestionant documentació empresarial.
Gestió d’agenda i organització de reunions.
Gestió facturació i comptabilitat.
Realització i seguiment de tramitacions administratives.
Altres competències.
Habilitats comunicatives de forma oral i escrita, capacitat d’organització i habilitats socials.
Persona polivalent, metòdica, amb iniciativa i autonomia.
Idiomes.
Català Competencias.
Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Organización y planificación, Trabajo en equipo Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 03/01/2025
- 03/04/2025
Secretaria comercial, persona resolutiva, organizada, puntual, capaz de integrarse y trabajar en equipo, con conocimientos administrativos y comerciales... capaz de atender al público, fidelizar y empatizar con el cliente... ¡si estás interesado-a, mándanos tu currículum! nos pondremos en contacto contigo......
Organizacion de oficina, manejo de ordenador entorno office, fichas de clientes... imprescindible vivir por la zona... secretaría recepción en residencia canina... lmprescindible conocimiento sobre el mundo del perro y experiencia en atención al cliente... jornada partida requisitos del puestopersona......
Se busca secretaria para despacho de abogados en fuengirola... requisitos del puestoinglés nivel nativo/bilingüe contabilidad ofimáticaotros datos del puestobuena presencia y trato amable... fundamental dominio de inglés competencia nativo/bilingüe... se requiere conocimiento avanzado de contabilidad......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... detall de les funcions del lloc de feina• lead projects related commercial excellence • supports the sales team, analyzing complex data base, obtaining......
Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... mínim 1 any d’experiència... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels......