Ver oferta completa

SECRETARI/A DE DIRECCIÓ

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

. Presentació d'informes als equips auditors.
• Coordinació dels equips de treball a càrrec.
. Preparació i seguiment de pressupostos i factures assignades als diferents projectes
•Gestió de bases de dades, sistemes d'administració de continguts i arxius.
• Supervisió i organització de les tasques dels diferents departaments.
. Realització de tancaments mensuals y elaboració d'informes per Direcció.
. Programació de les agendes i comunicacions de Direcció.
•Registre, arxiu i control de documentació confidencial.
.Tasques de difusió d'informació sobre normatives, disposicions legals i assumptes d'interès general.
•Gestió i organització d'actes, reunions i actes corporatius.
.Gestió dels tràmits i preparatius necessaris per viatges de negocis.
•Atenció al client de manera presencial, telefònica o per correu.
•Arxiu i organització eficaç de la documentació (tant física com digital
• Gestió de l'agenda executiva.
• Tramitació d'expedients i documentació jurídica i empresarial.
Experiència 3 anys. Experiència minima de tres anys realitzant les tasques descrites en Secretaria de Direcció, preferimblement en empreses de gran volum. Competències / coneixements: Els propis per la realització de les tasques requerides català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Important entitat del tercer sector
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 2050€ - 2050€
Fecha de publicación
  • 05/09/2024
Fecha de expiración
  • 04/12/2024
Secretaria comercial autoescuela
Clase formacion sl

Secretaria comercial, persona resolutiva, organizada, puntual, capaz de integrarse y trabajar en equipo, con conocimientos administrativos y comerciales... capaz de atender al público, fidelizar y empatizar con el cliente... ¡si estás interesado-a, mándanos tu currículum! nos pondremos en contacto contigo......

Secretaría Residencia Canina San Agustin del Guadalix
Happycan Residencia Canina

Organizacion de oficina, manejo de ordenador entorno office, fichas de clientes... disponer de vehículo propio... jornada partida requisitos del puestopersona organizada y con manejo de office y experiencia demostrable en atención al cliente, preferiblemente en el mundo del perro, clínica veterinaria......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexible... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento......

ENFERMERAS PSIQUIÁTRICAS a Gotemburgo, Suecia
Paragona

Se le programará trabajar de día, tarde y fin de semana, pero no de noche... los pacientes vienen para recibir tratamiento de abstinencia, atención de adicciones y tratamiento de varios diagnósticos psiquiátricos, como síntomas de psicosis, depresión, ansiedad, recaídas maníacas y reacción de crisis......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Amb títol de director/a d’activitats de lleure... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels......