Ver oferta completa

SECRETARIA DE DIRECCIÓ

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Objetivo Es precisa secretaria de direcció – administrativa per treballar al Safareig, una entitat del sector social especialitzada en les violències masclistes i els malestars associats al gènere i la sexualitat.
Funcions.
Atenció telefònica i presencial.
Obrir la porta, rebre les visites i fer les gestions necessàries amb les agendes d’atenció Obrir el correu electrònic de l’entitat, respondre missatges i/o reenviarlos Gestió de facturació i comptabilitat.
Suport a l’àrea de projectes.
Realització i seguiment de tramitacions administratives.
Gestió de l’agenda de treball i organització i gestió de reunions.
Assistència a reunions i redacció d’informes o actes sobre els temes tractats.
Realitzar tasques executives i facilitar informació per delegació directa de direcció.
Elaborar fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca.
Ordenar i classificar física i informàticament expedients i documentació.
Gestionar la informació en bases de dades informatitzades.
Processar documentació de gestió empresarial, confidencial o no, i arxivarla de manera organitzada segons el propi criteri per facilitar el seu accés posterior.
Buscar informació en documents oficials, revistes, diaris, publicacions especialitzades, pàgines web, etc., i en realitzar un anàlisi i un resum segons les indicacions de la direcció.
Redactar correspondència i documents complexos seguint les indicacions de direcció, que poden ser detallades o no, i prepararlos per la firma de la direcció.
Elaboració d’informes o documents organitzats i estructurats de manera entenedora i adequada al llenguatge i coneixement de l’interlocutor Proposar solucions innovadores, transferibles i adaptades a les necessitats de la direcció.
Rebre, transmetre i controlar les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics.
Administrar i gestionar l’aprovisionament d’existències, fer el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament, registrar les entrades d’existències mitjançant suport informàtic o documental.
Perfil.
Requisits.
Formació recomanable.
Cicle formatiu de grau superior en assistència a la direcció o administració i finances o Grau universitari en qualsevol família professional, preferentment en l'àmbit de l'administració i direcció d'empreses.
Formació en gènere o violències masclistes.
Nivell mitjà d’informàtica, paquet office, funcionament d’escàners, agendes electròniques, etc.
Coneixements facturació i comptabilitat.
Coneixements del sector social i la comunicació entre entitats.
Experiència.
Experiència prèvia com a secretària de direcció en l’àmbit social.
Experiència en suport a la redacció i presentació de projectes dins l’àmbit social.
Experiència en atenció telefònica i presencial.
Experiència en el maneig de base de dades, elaborant fitxers, ordenant i classificant.
Elaboració d’informes i documents complexos.
Experiència processant i gestionant documentació empresarial.
Gestió d’agenda i organització de reunions.
Gestió facturació i comptabilitat.
Realització i seguiment de tramitacions administratives.
Altres competències.
Habilitats comunicatives de forma oral i escrita, capacitat d’organització i habilitats socials.
Persona polivalent, metòdica, amb iniciativa i autonomia.
Idiomes.
Català Competencias.
Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Organización y planificación, Trabajo en equipo Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Formación Profesional Grado Superior Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/01/2025
Fecha de expiración
  • 03/04/2025
Secretaria comercial autoescuela
Clase formacion sl

Secretaria comercial, persona resolutiva, organizada, puntual, capaz de integrarse y trabajar en equipo, con conocimientos administrativos y comerciales... *** visita nuestra web www... autoescuelaclase... capaz de atender al público, fidelizar y empatizar con el cliente... ¡si estás interesado-a, mándanos......

Secretaría Residencia Canina San Agustin del Guadalix
Happycan Residencia Canina

Organizacion de oficina, manejo de ordenador entorno office, fichas de clientes... imprescindible vivir por la zona... secretaría recepción en residencia canina... jornada partida requisitos del puestopersona organizada y con manejo de office y experiencia demostrable en atención al cliente, preferiblemente......

SECRETARIA/PARALEGAL PARA DESPACHO DE ABOGADOS
Mael Abogados

Se busca secretaria para despacho de abogados en fuengirola... se requiere conocimiento avanzado de contabilidad y ofimática para el desarrollo del puesto: gestión de base de datos, expedientes y documentación, atención al cliente, etc... fundamental dominio de inglés competencia nativo/bilingüe......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar a una persona para trabajar en nuestro......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació social... contractació contracte indefinit... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar i avaluar projectes socioeducatius......