Ver oferta completa

SECRETARI/A DE DIRECCIÓ - ADMINISTRATIU/VA

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

- Atenció telefònica i presencial.
- Obrir la porta, rebre les visites i fer les gestions necessàries amb les agendes d’atenció
- Obrir el correu electrònic de l’entitat, respondre missatges i/o reenviar-los
- Gestió de facturació i comptabilitat.
- Suport a l’àrea de projectes.
- Realització i seguiment de tramitacions administratives.
- Gestió de l’agenda de treball i organització i gestió de reunions.
- Assistència a reunions i redacció d’informes o actes sobre els temes tractats.
- Realitzar tasques executives i facilitar informació per delegació directa de direcció.
- Elaborar fitxers informàtics relacionals que permetin el seu enllaç, consulta i recerca.
- Ordenar i classificar física i informàticament expedients i documentació.
- Gestionar la informació en bases de dades informatitzades.
- Processar documentació de gestió empresarial, confidencial o no, i arxivar-la de manera organitzada segons el propi criteri per facilitar el seu accés posterior.
- Buscar informació en documents oficials, revistes, diaris, publicacions especialitzades, pàgines web, etc., i en realitzar un anàlisi i un resum segons les indicacions de la direcció.
- Redactar correspondència i documents complexos seguint les indicacions de direcció, que poden ser detallades o no, i preparar-los per la firma de la direcció.
- Elaboració d’informes o documents organitzats i estructurats de manera entenedora i adequada al llenguatge i coneixement de l’interlocutor
- Proposar solucions innovadores, transferibles i adaptades a les necessitats de la direcció.
- Rebre, transmetre i controlar les entrades i sortides d'informació per mitjans telemàtics.
- Administrar i gestionar l’aprovisionament d’existències, fer el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament, registrar les entrades d’existències mitjançant suport informàtic o documental.
Experiència 2 anys. • Experiència prèvia com a secretària de direcció en l’àmbit social.
• Experiència en suport a la redacció i presentació de projectes dins l’àmbit social.
• Experiència en atenció telefònica i presencial.
• Experiència en el maneig de base de dades, elaborant fitxers, ordenant i classificant.
• Elaboració d’informes i documents complexos.
• Experiència processant i gestionant documentació empresarial.
• Gestió d’agenda i organització de reunions.
• Gestió facturació i comptabilitat.
• Realització i seguiment de tramitacions administratives.


• Altres competències: Habilitats comunicatives de forma oral i escrita, capacitat d’organització i habilitats socials. Persona polivalent, metòdica, amb iniciativa i autonomia.
• Idiomes: Català. Competències / coneixements: • Cicle formatiu de grau superior en assistència a la direcció o administració i finances o Grau universitari en qualsevol família professional, preferentment en l'àmbit de l'administració i direcció d'empreses.
• Formació en gènere o violències masclistes.
• Nivell mitjà d’informàtica, paquet office, funcionament d’escàners, agendes electròniques, etc.
• Coneixements facturació i comptabilitat.
• Coneixements del sector social i la comunicació entre entitats. català (parlat superior, escrit superior)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • El Safareig
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/01/2025
Fecha de expiración
  • 03/04/2025
Secretaria comercial autoescuela
Clase formacion sl

Secretaria comercial, persona resolutiva, organizada, puntual, capaz de integrarse y trabajar en equipo, con conocimientos administrativos y comerciales... capaz de atender al público, fidelizar y empatizar con el cliente... *** visita nuestra web www... autoescuelaclase... ¡si estás interesado-a, mándanos......

Secretaría Residencia Canina San Agustin del Guadalix
Happycan Residencia Canina

Organizacion de oficina, manejo de ordenador entorno office, fichas de clientes... disponer de vehículo propio... jornada partida requisitos del puestopersona organizada y con manejo de office y experiencia demostrable en atención al cliente, preferiblemente en el mundo del perro, clínica veterinaria......

SECRETARIA/PARALEGAL PARA DESPACHO DE ABOGADOS
Mael Abogados

Se busca secretaria para despacho de abogados en fuengirola... fundamental dominio de inglés competencia nativo/bilingüe... se requiere conocimiento avanzado de contabilidad y ofimática para el desarrollo del puesto: gestión de base de datos, expedientes y documentación, atención al cliente, etc......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexible... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Amb títol de director/a d’activitats de lleure... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels......