Ver oferta completa

SECRETARIA DE DIRECCIÓ (CONTRACTE DE SUBSTITUCIÓ)

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir una baixa mèdica de tècnic/a especialitzats en secretaria de direcció.
FORMACIÓ:
-Graduat/da / CFG Superior Administratiu/va i/o secretaria de direcció.
FUNCIONS I TASQUES:
Relacions Externes i Gestió de Contactes:

Elaboració de la base de dades de contactes (proveïdors, clients) amb el suport de la direcció i el departament de comunicació.
Atenció i programació de visites institucionals i reunions amb l'equip de direcció.
Coordinació de les agendes i reunions de l'equip directiu.
Gestió d'espais per a reunions internes i activitats generals de l'entitat.
Recollida i canalització de les comunicacions de l'entitat amb interlocutors externs.
Supervisió de l'equip de recepció i manteniment de les infraestructures.

Suport a la Direcció:

Preparació de plantilles i registres econòmics (pressupostos, matrícules, resums) per a la direcció.
Suport en l'elaboració de documents, actes, informes i presentacions per a les reunions de la Junta i l'Assemblea.
Registre de l'entitat en organismes oficials com Utilitat Pública, RELI, RESES, etc.

Gestió de Subvencions i Licitacions:

Seguiment dels calendaris de convocatòries de subvencions i licitacions.
Preparació i tramitació de formularis electrònics per a sol·licituds de subvencions i expedients de licitació.
Coordinació de la documentació amb els departaments tècnics i la direcció, segons les bases de les subvencions i plecs de licitació.
Seguiment de les fases de sol·licitud i resposta a requeriments administratius.
Preparació de la documentació per a la contractació en licitacions.

Tasques Administratives:

Registre i seguiment del disseny i aprovació de projectes, planificació i adjudicació de recursos.
Altres tasques administratives assignades per la direcció.

CONDICIONS:
Contracte: Substitució Baixa IT.
Jornada: completa (38,5 h/s).
Horari de dos dies intensius de 8 a 18 h i tres dies de 8 a 14.45 h.
Salari: 24677.8€ anuals bruts.
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Associació Prohabitatge
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/11/2024
Fecha de expiración
  • 23/02/2025
Secretaria comercial autoescuela
Clase formacion sl

Secretaria comercial, persona resolutiva, organizada, puntual, capaz de integrarse y trabajar en equipo, con conocimientos administrativos y comerciales... capaz de atender al público, fidelizar y empatizar con el cliente... *** visita nuestra web www... ¡si estás interesado-a, mándanos tu currículum!......

Secretaría Residencia Canina San Agustin del Guadalix
Happycan Residencia Canina

Organizacion de oficina, manejo de ordenador entorno office, fichas de clientes... disponer de vehículo propio... jornada partida requisitos del puestopersona organizada y con manejo de office y experiencia demostrable en atención al cliente, preferiblemente en el mundo del perro, clínica veterinaria......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Contractació contracte indefinit... amb títol de director/a d’activitats de lleure... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexible... funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions......

MONITOR/A DE LLEURE
Sortim educacio i lleure sl

De dilluns a divendres... de dilluns a dimecres, de dimecres a divendres... requisits: canet i vehicle propi: es valorarà ocupacions: monitor/a de lleure infantil i juvenil otros datos del puestooferim allotjament i pensió completa a càrrec de l'empresa durant l'estada de colònies......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... contracte indefinitaltres imprescindible disposar del certificat d’antecedents de delictes sexuals... coordinació i animació de l’equip de voluntaris i alumnes en pràctiques... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en......