Ver oferta completa

SECTRETARI/ÀRIA ADMINISTRATIU/VA D’OFICINA

Amposta - Tarragona

Descripción de la oferta de empleo

• Gestions administratives (manteniment de base de dades, arxiu, control del material, caixa, gestió del correu electrònic, gestió de sales, organització de reunions).
• Atendre trucades telefòniques.
• Suport en l'organització d'esdeveniments i reunions en l'oficina (llistes d'assistència, documentació, gestió de les invitacions..).
• Gestió d'Agendes, convocatòries de reunions...
• Suport administratiu a diferents departaments (preparació de documentació, gestió de base de dades, suport en l'organització de cursos de formació...)
• Coordinació amb el departament de comunicació per a la gestió i difusió de notícies d'actualitat.
• Coordinació amb els proveïdors que proporcionen serveis a les oficines.
• Concertació de visites comercials.
Experiència 2 anys.
• Experiència de 2 anys en funcions similars.
•. Competències / coneixements: • Idiomes: Català; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Castellà; nivell negociació en comprensió i expressió oral i escrita. Anglès: nivell bàsic en comprensió i expressió oral i escrita. Disponibilitat de vehicle
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • PIMEC micro, petita i mitjana empresa de catalunya
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 05/09/2024
Fecha de expiración
  • 04/12/2024