SUPLÈNCIA ADMINISTRATIU/VA CENTRE RESIDENCIAL INFANTS I ADOLESCENTS
Descripción de la oferta de empleo
Formar parte de Intress significa pertenecer a una organización líder en el sector del bienestar social, comprometida con la mejora de la calidad de vida de las personas a las que atendemos.
Lo hacemos a través de centros, servicios y proyectos innovadores en el ámbito de la intervención social.
Descripción de la oferta Intress cerca un/a Administratiu/va per cobrir una suplència al servei del Centre d'Acollida Infantil Llar Llevant i Garbí, ubicat a Tarragona.
La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.
Quines tasques faràs? Atenció telefònica, mail i presencial del centre.
Introducció de documentació a la base de dades.
Enviament i arxiu de documentació.
Gestió econòmica de gastos del centre.
Tramitació de l'ordre de contractació al departament de personal, per generar altes i baixes del personal.
Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin) Arxiu de documentació.
Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
Què oferim? Data d'incorporació.
gener Tipus de contracte.
interinatge Jornada.
38h setmanals Horari.
Dilluns de h i de dimarts a divendres de h Retribució.
€ bruts/mensuals (x14 pagues € brut/anual).
Formaràs part d'una entitat involucrada en l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat.
Requisitos Formació acadèmica requerida.
FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
Experiència professional mínima.
Almenys 2 anys treballat com a administratiu-a en serveis similars.
Coneixementos necessaris.
Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.
Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica Nivell C de català.
Altres aspectes valorats.
Bona capacitat ressolutiva.
Nivell alt d'autonomía.
Experiència en l'àmbit social S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual.
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Experiència en acompanyament socioeducatiu a infants i famílies... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... feina acompanyament del procés socioeducatiu dels infants amb el suport i supervisió del responsable de projecte... competències capacitat de programar, executar......
Es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants... realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en risc social: anàlisi de necessitats, elaboració, aplicació i avaluació dels......
You'll also be part of working for the country's leading centre for rare + complex conditions, along with 1 of the largest transplant centres... and if you are worried about a new environment, you will be glad to know that we have welcomed over 900 nurses from all over the world in the last 10 years......
Who are we? the centre tecnològic de telecomunicacions de catalunya (cttc) is a self-standing, public sector non-profit research institution devoted to fundamental and applied research activities, mainly focused on technologies related to the physical, data-link and network layers of communication systems......
Tanto del sector residencial (viviendas) como del sector industrial (oficinas y naves industriales)... ¿qué ofrecemos? contrato indefinido... imprescindible carnet de conducir y vehículo propio... otros datos del puesto imprescindible carnet de conducir y vehículo propio para desplazarse hasta nuestro......
La oficina tiene sus orígenes entre madrid y nueva york, y actualmente tiene su sede en madrid donde su equipo desarrolla una amplia variedad de proyectos especialmente residencial de alto nivel de diseño... saber inglés es un plus https://www... habilidad en comunicación en español......
Empresa instaladora precisa oficiales electricos con más de 3 años de experiencia ejecutando todo tipo de instalaciones y mantenimientos electricas bt y , pci, comunicaciones en sector industrial,comercial, , terciario residencial... con los cursos necesarios a la profesioncarne de conducir b tipo de......
Precisamos auxiliar de limpieza para centro residencial en benidorm con experiencia en el campo de limpieza... disponer de vehículo residir en benidorm y/o alrededores disponer de documentación en regla... con ganas de trabajar... el turno vacante es de tarderequisitos del puesto experiencia en el......
Se requiere aparejador residente de obra con titulación de arquitecto técnico o superior, y mínimo con 15 años de experiencia en obra, con obras de embergadura dirigidas, para ser el responsable de la construcción de un residencial de 50 apartamentos en punta cana (república dominicana)......
En health group estamos buscando enfermeras/os titulados para incorporarse a trabajar en un centro residencial para mayores cerca de lugo... contrato directo, indefinido y estable a la propia residencia... incorporación inmediata si te interesa la propuesta envíanos tu mail a *****@***** requisitos del......