Ver oferta completa

SUPORT ADMINISTRATIU

Riudellots de la Selva - Girona

Descripción de la oferta de empleo

FUNCIONS: gestió de facturació, seguiment de les necessitats d'assistència tècnica, planificació de la intervenció i gestió de sortides dels tècnics, assegurar la correcta i puntual facturació, gestió de la morositat, gestió dels pagaments i factures dels tècnics locals, gestió i seguiment de les enquestes de satisfacció del client . Experiència 12 mesos. Experiència prèvia com a gestor/a de recanvis en departament de postvenda. Competències / coneixements: Orientació a resultats, al client, pro-activitat i innovació, treball en equip, comunicació i empatia . organització i planificació resolució de problemes, habilitats de negociació. espanyol (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat superior, escrit superior), català (parlat superior, escrit superior)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • OFICINA DE TREBALL DEL SOC
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 2711€ - 2711€
Fecha de publicación
  • 23/12/2024
Fecha de expiración
  • 23/03/2025
Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents temàtiques, posts per a facebook, twitter, instagram, linkedin i altres xarxes socials: recerca d’informació, documentació, redacció i publicació en les diferents plataformes... possibilitat d’adaptar-nos als horaris dels candidats, segons......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Feina acompanyament del procés socioeducatiu dels infants amb el suport i supervisió del responsable de projecte... formació preferentment estudiant cicle formatiu de grau superior en integració social, animació sociocultural o relacionats o bé cursant (mínim 2 cursos acabats) estudis universitaris relacionats......