TÈCNIC/A D'ASSESSORAMENT JURÍDIC
Descripción de la oferta de empleo
2. Fer el seguiment i la difusió efectiva de les novetats normatives del DOGC, BOE i Instruccions; elaborant els corresponents reculls normatius; tramitar les publicacions dels anuncis als diaris oficials; fer l’anàlisi i seguiment de la jurisprudència.
3. Instruir procediments convencionals, preparant i redactant les propostes de convenis administratius, protocols d’intencions i convenis de col·laboració amb entitats públiques o privades, així com fer-ne el seguiment i coordinació i elaborant els d’informes i memòries jurídiques corresponents; així com tenir cura de la custòdia d’arxius i la gestió del registre dels documents.
4. Instruir els procediments incoats com a conseqüència dels recursos i reclamacions en via administrativa i judicial que s’interposin contra els actes dictats en exercici de les funcions de entitat; així com les reclamacions de responsabilitat patrimonial, elaborant els informes jurídics i propostes de resolucions corresponents.
5. Donar suport tècnic en la tramitació d’expedients patrimonials amb l’objectiu de regularitzar, crear i posar en funcionament centres de salut, o altres tipologies d’espais destinats a activitats assistencials, en coordinació amb els diferents àmbits de la Gerència d’Inversions i Patrimoni, i resta d’operadors intervinents en els procediments.
6. Coordinar tècnicament la instrucció d’expedients administratius de contractació pública i en matèria de personal; així com assessorar jurídicament i donar suport a la unitat competent en matèria de personal respecte les consultes jurídiques d’aquest àmbit que se li formulin.
7. Assistir tècnicament el/la secretari/a dels òrgans de govern i participació, incloent la preparació de les convocatòries, l’elaboració i tramesa de documentació per a la presa d’acords, redacció de les actes de les reunions, dels certificats i notificacions, així com la custòdia de l’arxiu i el registre dels documents.
8. Dur a terme les funcions corresponents a les Unitats d’Informació previstes al Decret 8/2020, de 9 de febrer, sobre la transparència i d’accés a la informació pública, analitzant i coordinant la informació publicada al web de l’entitat, així com tramitant i redactant les propostes de resolució de les sol·licituds d’accés a la informació pública (SAIP), elaborant la informació subjecta a publicitat activa de competència de la unitat d’adscripció, i coordinant la correcta publicació i actualització de la de les demes unitats administratives.
9. Participar en l’establiment dels processos de treball, circuits i normalització de la documentació jurídica de l’organització, dissenyar i elaborar models i procediments de gestió, i col·laborar en l’establiment dels criteris jurídics d’aplicació als expedients gestionats i fer propostes de millora.
10. Assessorar jurídicament les unitats administratives de l'entitat sobre les consultes que es plantegin respecte els tractaments de dades personals de competència d’aquelles; i resoldre les consultes que plantegin els proveïdors sanitaris en aquesta matèria. Experiència 2 anys. 1. Experiència i coneixements en assessorament i gestió jurídica en entitats del sector públic.. Competències / coneixements: Coneixements i experiència en la tramitació de procediments administratius; contractació pública; funció pública; protecció de dades, i contractació de serveis sanitaris.
Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya i de les entitats que formen part del sector sanitari. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Detalles de la oferta
- Consorci Sanitari de Barcelona (CSB)
- Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Requisitos del puesto imprescindible ropec experiencia en clases dirigidas: body pump- spinning-gap – funcional- pilates-cierre de sala... ubicación: zona les glorias buena remuneración unos 613,45€ aproximadamente brutos mensuales... posibilidad de ampliar horas en el horario de 13:00 en adelante......
Para empresa de sistemas de seguridad especialista en proyectos, instalaciones y mantenimiento de sistemas de seguridad para infraestructuras críticas... horario habitual 7 a 15 h -- 8/16 funciones con carácter general: · realizar la instalación, configuración y puesta en marcha de los proyectos de seguridad......
Con actitud proactiva e iniciativa... definición técnica de las necesidades de los clientes... apoyo a proveedores de subcontratación... dominio de las herramientas de ofimática, erp y crm... realización de documentación necesaria para la fabricación (planos y listados de componentes)......
Formar parte de la unidad de i+d+i, diseño y desarrollo de proyectos... redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... ofimática avanzada... disponibilidad de vehículo... dentro del departamento técnico......
Capacidad de aprendizaje en diferentes áreas técnicas... desarrollo profesional continuo y oportunidades de formación y crecimiento... carnet de conducir b1 y vehículo propio... disponibilidad para viajes ocasionales... la persona estará en contacto con clientes y proveedores nacionales e internacionales......
Perfil 1 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial o ingeniero técnico industrial... otros: se valorará nivel de inglés b1 o superiorrequisitos del puestoingeniero......
Otros datos del puesto salario:300,00 €... formará parte del equipo de producción que se encarga de fabricar cremalleras metálicas en nuestra fábrica de barcelona, por tanto, es importante un candidato con carácter dinámico, polivalente, proactivo, trabajador y organizado en la ejecución de las tareas......
Ayudar a fabricar y/o unir componentes mecánicos para el mantenimiento y montaje de instalaciones electromecánicas... ayudar en las operaciones asociadas al montaje y mantenimiento de instalaciones... ayudar a desarrollar intervenciones de mantenimiento atendiendo a la documentación técnica y condiciones......
Maquetación de documentos... ubicación: valencia... beneficios adicionales: incentivos por productividad... conocimiento o dominio de autocad... desde remote and talent estamos en la búsqueda de un/a arquitecto técnico / ingeniero de la edificación / ingeniero civil / ingeniero de obras públicas (grupo......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar a una persona para trabajar en nuestro......