TÈCNIC/A D'EMPRENEDORIA
Descripción de la oferta de empleo
• Informar i orientar a les persones emprenedores de la universitat sobre viabilitat i recursos disponibles pel seu projecte emprenedor.
• Participar en la definició, gestió i desenvolupament de programes de suport i acompanyament a idees emprenedores.
• Gestionar els programes de suport a l’emprenedoria propis o de tercers en els quals participi la universitat.
• Acompanyar i assessorar els projectes emprenedors que se li assignin.
• Organitzar jornades i activitats de sensibilització, networking i dinamització entre els diferents agents que actuen en l’àmbit de l’emprenedoria, amb l’objectiu d’afavorir la creació de sinergies i col·laboracions entre ells.
• Participar en el disseny de processos i indicadors de seguiment i elaboració d’informes de l’activitat de suport a l’emprenedoria
• Proposar actuacions per participar en convocatòries de subvencions i/o ajudes amb fons de finançament públics d’àmbit nacional i europeu per a l’execució dels projectes, així com redactar les sol·licituds i documentació requerides.
• Formar als usuaris o col·legues en l’àmbit de les seves competències tècniques.
• Altres funcions que li siguin assignades en l’àmbit de les seves competències tècniques.
Requisits de participació
• Titulació universitària de grau mitjà o graduat universitari, preferentment relacionada amb l’àmbit d’Administració i Direcció d'Empreses (si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent).
• Certificat de coneixements de llengua catalana equivalent al nivell C1-MCER, Marc Comú Europeu de Referència.
• Certificat de coneixements de llengua castellana equivalent al nivell C2-MCER (únicament en cas de nacionalitat no espanyola).
Dades del lloc de treball
• Règim jurídic: PAS laboral (grup 2, nivell U)
• Retribució bruta anual: 32.590€
• Adscripció: Unitat d’Innovació – UPF Business Shuttle
• Ubicació: Campus de la Ciutadella
• Jornada: dedicació a temps complet (35 hores setmanals)
• Horari: jornada partida de 9.30h a 14h (dill-div) i de 16h a 17h (dill-djs). Flexibilitat de 8h a 9.30h i de 14h a 16h/19.30h. Disponibilitat per treballar, puntualment, algunes tardes fins després de les 19.30h
• Modalitat: presencial (possible hibridació amb modalitat de teletreball a partir del primer any)
• Incorporació: gener 2025
• Durada: 1 any (prorrogable fins a 1 any més, segons finalització del finançament per l’ajut Pla Impuls –OTRI)
Coneixements i experiència a valorar
• Titulació universitària de nivell superior, preferentment relacionada amb l’àmbit d’Administració i Direcció d'Empreses.
• Titulació en MBA o en estudis de postgrau en gestió empresarial o de formació específica en emprenedoria.
• Coneixement de l’ecosistema emprenedor i de l’entorn universitari.
• Experiència prèvia en les funcions requerides (assessorament a projectes emprenedors i en processos d’acceleració, incubació i finançament d’start-ups)
• Coneixements de promoció, màrqueting, canals de difusió i comunicació interna així com de metodologia de disseny de plans de negoci.
• Certificat de coneixements de llengua anglesa equivalent al nivell C1-MCER o bé domini avançat de l’idioma.
• Marc jurídic de la universitat (estatal, autonòmic i normativa pròpia de la UPF) així com del seu model de gestió.
• Experiència en la gestió de projectes.
• Competències personals: anàlisi i solució de problemes, comunicació interpersonal efectiva, lideratge i influència, flexibilitat i gestió del canvi, organització del treball i del temps, orientació a l’usuari, proactivitat, iniciativa i autonomia així com gestió emocional.
Termini d'inscripcions fins al 12.01.2025 Experiència 1 anys. • Titulació universitària de nivell superior, preferentment relacionada amb l’àmbit d’Administració i Direcció d'Empreses.
• Titulació en MBA o en estudis de postgrau en gestió empresarial o de formació específica en emprenedoria.
• Coneixement de l’ecosistema emprenedor i de l’entorn universitari.
• Experiència prèvia en les funcions requerides (assessorament a projectes emprenedors i en processos d’acceleració, incubació i finançament d’start-ups)
• Coneixements de promoció, màrqueting, canals de difusió i comunicació interna així com de metodologia de disseny de plans de negoci.
• Certificat de coneixements de llengua anglesa equivalent al nivell C1-MCER o bé domini avançat de l’idioma.
• Marc jurídic de la universitat (estatal, autonòmic i normativa pròpia de la UPF) així com del seu model de gestió.
• Experiència en la gestió de projectes.. Competències / coneixements: • Competències personals: anàlisi i solució de problemes, comunicació interpersonal efectiva, lideratge i influència, flexibilitat i gestió del canvi, organització del treball i del temps, orientació a l’usuari, proactivitat, iniciativa i autonomia així com gestió emocional. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- Universitat Pompeu Fabra
- Sin especificar
- 10/12/2024
- 10/03/2025
Requisitos del puesto imprescindible ropec experiencia en clases dirigidas: body pump- spinning-gap – funcional- pilates-cierre de sala... wellnessjob – cet10: precisa técnica/o de dirigidas horario: de lunes a jueves, dos clases los lunes, martes y jueves de 7:00 a 9:30 y los miércoles de 8:00 a 9:307h/semanales......
Para empresa de sistemas de seguridad especialista en proyectos, instalaciones y mantenimiento de sistemas de seguridad para infraestructuras críticas... salario bruto + 24,000 € requisitos del puesto ciclo superior de formación en áreas relacionadas con la electrónica -experiencia en sistemas electrónicos......
Realización de documentación necesaria para la fabricación (planos y listados de componentes)... seguimiento de las ofertas en curso con el comercial asignado a cada cliente... valorable conocimientos en sistemas de gestión documental tipo team center... definición técnica de las necesidades de los clientes......
Otros datos del puestopersonalidad requerida... redacción de informes técnicos y colaboración en la elaboración de documentación técnica de proyectos con el equipo que forma la línea de i+d... disponibilidad de vehículo... gestión de documentación técnica visita a instalaciones de clientes y participación......
Gestión documental de la maquinaria adquirida para dichos proyectos... capacidad de aprendizaje en diferentes áreas técnicas... 000 € brutos anuales, con apertura a negociación según valía del candidato... ambiente de trabajo dinámico y colaborativo... sus principales responsabilidades serán: planificar......
Experiencia mínima de 2 años... otros: se valorará nivel de inglés b1 o superior perfil 2 título del empleo: ingeniero eléctrico ubicación: murcia y alrededores tipo de trabajo: oficina técnica de proyectos y supervisión de obra categoría del trabajo: ingeniero industrial o ingeniero técnico industrial......
Formará parte del equipo de producción que se encarga de fabricar cremalleras metálicas en nuestra fábrica de barcelona, por tanto, es importante un candidato con carácter dinámico, polivalente, proactivo, trabajador y organizado en la ejecución de las tareas... otros datos del puesto salario:300,00......
Ayudar a fabricar y/o unir componentes mecánicos para el mantenimiento y montaje de instalaciones electromecánicas... ayudar a gestionar el suministro y almacenamiento de los materiales y equipos, definiendo la logística asociada y controlando existencias... ayudar a desarrollar intervenciones de mantenimiento......
Responsabilidades: elaboración de documentación técnica en tiempo estipulado... conocimiento o dominio de autocad... capacidad de análisis de proyectos... habilidades de redacción empleando microsoft office... idiomas: español, catalán (deseable)... posibilidad de crecimiento dentro del equipo......
Diplomatura o enginyeria tècnicadiplomatura o enginyeria tècnica - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialsespanyol (parlat c2 - d... • languages : spanish, english ( fluent ) • microsoft office: excel ( high) and valuable power bi or dashboards... • very strong analytical skills......